Hirving Lozano (A)

Op Transfermarkt staat Hirving Lozano voor een transferwaarde van € 25 miljoen. Napoli moet heel veel water bij de wijn doen en wel heel graag van hem af willen als ze hem laten gaan voor een veel lager bedrag. :rolleyes: Hij zal toch geen clausule hebben. :geek: ;)
Hij kan waarschijnlijk voor een appel en een ei naar PSV als hij dat zelf wil.
 
Op Transfermarkt staat Hirving Lozano voor een transferwaarde van € 25 miljoen. Napoli moet heel veel water bij de wijn doen en wel heel graag van hem af willen als ze hem laten gaan voor een veel lager bedrag. :rolleyes: Hij zal toch geen clausule hebben. :geek: ;)
Mwene is 3 en wij verkochten hem voor 1.3! Het betekent natuurlijk niet dat spelers er niet onder verkocht mogen worden.
 
Ironisch wel dat als Guti nog even was gebleven hij, zoals het er nu naar uitziet, de positieve schrik van zijn leven had gehad met de terugkeer van zijn boezemvriend bij PSV. Had weer een mooie tandem kunnen zijn.
 
En Zier Tebbenhoff :party::CHEER:
Tebbenhoff schoot AFC Ajax wel in 1991 in mineur: Ajax ging onderuit bij het ‘nietige’ SVV, de voormalige profclub uit Schiedam, en inmiddels beroemd door HargaBal. Die nederlaag kostte Ajax uiteindelijk de titel..
Ja, heerlijk ,want wij hadden die middag met 4-1 verloren in Groningen.

Eén week later was Romario na PSV-Volendam 3-0 "een beetje moe".
Maar had nog wel adem voor het volgende;
"Ik ben kampioen, PSV is kampioen, jullie zijn allemaal kampioen."

Wanneer mogen we weer naar het Stadhuisplein?:)
 
Laatst bewerkt:
Ironisch wel dat als Guti nog even was gebleven hij, zoals het er nu naar uitziet, de positieve schrik van zijn leven had gehad met de terugkeer van zijn boezemvriend bij PSV. Had weer een mooie tandem kunnen zijn.
Ja, tegelijk kon ik me herinneren dat het tandem eigenlijk maar 1 a 2 wedstrijden heeft gerendeerd. Dus wellicht beter zonder Guti :(
 
Van Bommel's meesterplan met De Jong als nr. 10 en Malen als spits heeft toch ook niet geresulteerd in ontzettend veel kansen.

Ik zou gewoon spelen met Malen of Gakpo i.p.v. Lozano, Luuk in de spits en Bergwijn op de andere flank. En dan daar achter Pereiro als nr. 10.
Er was dus blijkbaar een tijd dat we de beschikking hadden over Malen, Bergwijn, Gakpo en Lozano. En nu zijn drie basiswaardige buitenspelers teveel gevraagd. Ik snap niet waarom we 50% aan kwaliteit moeten inboeten zodra Lozano (naar het zich laat aanzien) of Lang geblesseerd, ziek, geschorst of vermoeid zijn. Het verleden heeft zo vaak uitgewezen dat absentie eerder regel dan uitzondering is. Ik pleit voor behoud Baka. Zet die CL miljoenen maar in om dit mogelijk te maken.
 
Er was dus blijkbaar een tijd dat we de beschikking hadden over Malen, Bergwijn, Gakpo en Lozano. En nu zijn drie basiswaardige buitenspelers teveel gevraagd. Ik snap niet waarom we 50% aan kwaliteit moeten inboeten zodra Lozano (naar het zich laat aanzien) of Lang geblesseerd, ziek, geschorst of vermoeid zijn. Het verleden heeft zo vaak uitgewezen dat absentie eerder regel dan uitzondering is. Ik pleit voor behoud Baka. Zet die CL miljoenen maar in om dit mogelijk te maken.
Lang kan natuurlijk ook gewoon op 10 spelen. Dus idd, iedereen binnenboord houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan