Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. :love:
Penalty Internationale Legende 12 okt 2022 #2.421 Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax.
Ralf Edström Aanvoerder 12 okt 2022 #2.422 Penalty zei: Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. Klik om te vergroten... Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler.
Penalty zei: Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. Klik om te vergroten... Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler.
Penalty Internationale Legende 12 okt 2022 #2.423 Ralf Edström zei: Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler. Klik om te vergroten... Vooral Bryan Smeets.
Ralf Edström zei: Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler. Klik om te vergroten... Vooral Bryan Smeets.
J.B. Grootste PSV-kenner 2022 12 okt 2022 #2.424 Penalty zei: Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. Klik om te vergroten... Lozano was altijd wel op dreef tegen Ajax.. some things never change
Penalty zei: Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. Klik om te vergroten... Lozano was altijd wel op dreef tegen Ajax.. some things never change