Hirving Lozano (A)

Dat waren dus maar 5 potjes. Of bedoel je serieus zijn 2e seizoen?

Eh, nu ben ik confuus, gewoon z'n laatste seizoen. Nogmaals, het kan maar zo zijn dat mijn geheugen me in de steek aat, maar ik dacht toch echt dat hij geen schim meer was van de wervelstorm die we in het seizoen ervoor zagen. Als hij weer graag goed wil voetballen (want hij kan het), is hij van harte welkom overigens.

Eh, nu ben ik confuus, gewoon z'n laatste seizoen. Nogmaals, het kan maar zo zijn dat mijn geheugen me in de steek aat, maar ik dacht toch echt dat hij geen schim meer was van de wervelstorm die we in het seizoen ervoor zagen. Als hij weer graag goed wil voetballen (want hij kan het), is hij van harte welkom overigens.
Ah, ik ben dus niet de enige met dit gevoel. Zal vanavond eens grasduinen in dit topic, wie weet wordt ons gevoel ondersteunt met posts.

Seizoen 1 19 goals, seizoen 2 21 goals. Daarna wilde hij weg. Toen speelde hij nog 5 behoorlijk ongemotiveerde potjes onder Van Bommel.

Fe47L0rXgAAdY_H

Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax. :love:

Alweer even weg maar met het zeer waarschijnlijke aanstaande kampioenschap van Napoli, zouden wij hier nog extra bonussen mee binnen slepen?

Leuk als ze hem willen halen maar hoe actueel is dit nog?

Aha! Dus daarom willen we hem nu terug.

Terug
Bovenaan Onderaan