Mikasa
Internationale Legende
Leve WikipediaDAn trek ik mijn keutel in. Ik heb me duidelijk vergist. Dank voor de update!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Leve WikipediaDAn trek ik mijn keutel in. Ik heb me duidelijk vergist. Dank voor de update!
De prins van de porceleinen poepdoos, de koning van de keutel trekt de keutel in, dames en heren. Dat is van gelijke importantie als een kok die het presteert om een ei te ontkoken.DAn trek ik mijn keutel in. Ik heb me duidelijk vergist. Dank voor de update!
En nu is hem wel duidelijk dat er geen grotere club dan PSV bestaat.Ja, hij was toen duidelijk uit op een vertrek. Die stak hier ook nooit onder stoelen of banken dat PSV een opstap was voor grotere clubs.
En nu is hem wel duidelijk dat er geen grotere club dan PSV bestaat.
Kan stiekem een goede aankoop zijn. Toch lijkt het me niet de aankoop waar man u op zit te wachten.'Ten Hag wil voormalig PSV-speler naar Manchester United halen'
Lees nu | Erik ten Hag is in zijn zoektocht naar versterkingen uitgekomen bij Hirving Lozano. De oud-PSV’er moet nog deze zomer naar de Engelse grootmacht…t.co
Wil ie al onze Koibois hebben?Kan stiekem een goede aankoop zijn. Toch lijkt het me niet de aankoop waar man u op zit te wachten.
Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler.
Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax.
Vooral Bryan Smeets.Bij mij is weg is weg en heb ik er niks meer mee. Verder is iedereen die tegen Ajax scoort een prima speler.
Lozano was altijd wel op dreef tegen Ajax.. some things never change
Hirving Lozano, nadat hij in de 4e minuut voor Napoli 1-0 gescoord heeft tegen Ajax.
Dat soort zaken is toch meestal alleen in het 1e seizoen?Alweer even weg maar met het zeer waarschijnlijke aanstaande kampioenschap van Napoli, zouden wij hier nog extra bonussen mee binnen slepen?
Dat soort zaken is toch meestal alleen in het 1e seizoen?
Ik ook niet maar gevoelsmatig gaat dat zelden tot nooit over iets anders dan het 1e seizoen. Maar kan er dus ook flink naast zitten.Ik heb dus echt geen idee hoe dat werkt
Aha! Dus daarom willen we hem nu terug.Leuk als ze hem willen halen maar hoe actueel is dit nog?
Lozano verbijt zware knieblessure voor groot Scudetto-feest Napoli
Hirving Lozano heeft in de feestwedstrijd van Napoli tegen Fiorentina (1-0 zege) een potentieel zware knieblessure opgelopen, maar het vieren van de Scudetto met de supporters van Napoli gaat de Mexicaan écht niet missen.www.voetbalprimeur.nl
In de tekst staat 'mogelijk' als het over een zware blessure staat. Mogelijk valt het allemaal wel mee.Leuk als ze hem willen halen maar hoe actueel is dit nog?
Lozano verbijt zware knieblessure voor groot Scudetto-feest Napoli
Hirving Lozano heeft in de feestwedstrijd van Napoli tegen Fiorentina (1-0 zege) een potentieel zware knieblessure opgelopen, maar het vieren van de Scudetto met de supporters van Napoli gaat de Mexicaan écht niet missen.www.voetbalprimeur.nl
Mogelijk heeft ie gewoon in de voorbereiding gespeeld. Staat op transfermarkt niet dat ie geblesseerd is en zat bij de 1e wedstrijd gewoon op de bank. Overigens meldt TM dat zijn favoriete positie rechtsbuiten is, niet linksbuiten.In de tekst staat 'mogelijk' als het over een zware blessure staat. Mogelijk valt het allemaal wel mee.
Mogelijk moeten we ons dan nergens zorgen over maken. Mogelijk is TM namelijk een betrouwbare en objectieve site.Mogelijk heeft ie gewoon in de voorbereiding gespeeld. Staat op transfermarkt niet dat ie geblesseerd is en zat bij de 1e wedstrijd gewoon op de bank. Overigens meldt TM dat zijn favoriete positie rechtsbuiten is, niet linksbuiten.
Op Transfermarkt staat Hirving Lozano voor een transferwaarde van € 25 miljoen. Napoli moet heel veel water bij de wijn doen en wel heel graag van hem af willen als ze hem laten gaan voor een veel lager bedrag. Hij zal toch geen clausule hebben.Mogelijk moeten we ons dan nergens zorgen over maken. Mogelijk is TM namelijk een betrouwbare en objectieve site.