Hirving Lozano (A)

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik wel. Ik bedoel, als er een ding was waar het bij Lozano nooit aan schortte was het wel zijn inzet, dus ben wel benieuwd waarom je niet echt verrast bent. :unsure:
Ik heb hem niet heel lang actief meegemaakt als kijker. Op het moment dat ik weer instapte heb ik me vaker geërgerd dan verwonderd. Ik heb denk ik zijn glorieperiode gemist.

Edit: het niet verrast zijn was overigens meer een reactie op het geen succesverhaal worden.

Ongezouten

Trainer Coach
Ik heb hem niet heel lang actief meegemaakt als kijker. Op het moment dat ik weer instapte heb ik me vaker geërgerd dan verwonderd. Ik heb denk ik zijn glorieperiode gemist.

Edit: het niet verrast zijn was overigens meer een reactie op het geen succesverhaal worden.
Duidelijk, ik dacht dat je het over zijn inzet had. Ik baseer me wat dat betreft overigens ook alleen maar op de wedstrijden; geen flauwe idee hoe hij zich opstelt bij trainingen e.d. Heb wel het idee dat het een jongen is die zich erg laat dicteren door zijn emoties; dus als voor zijn gevoel een trainer iets doet waar hij het niet mee eens is, dat hij zich dan opstandig gaat gedragen of dat het zijn spel beïnvloedt. Uiteraard pure speculatie, maar ik denk dat het moment waarop jij weer actief begon te kijken, zo'n periode was waarop hij zich verongelijkt voelde.

Bovenaan Onderaan