Hirving Lozano (A)

Update:
In dit artikel van vandaag staat dat Lozano pas volgende week zal gepresenteerd zal worden...:eek:
Tevens vind dan de persconferentie plaats...:eek:
http://www.telecaprisport.it/leggi1.asp?cod=202255
Verder staat er dat Lozano nu als speler van Napoli moet worden beschouwd...
Ze gaan er vanuit dat hij gaat debuteren tegen Juventus de 31e deze maand.
Hij mag dankzij het fiat van PSV, nu al meetrainen met Napoli.
Zo, we kunnen vannacht weer rustig op één oor slapen.

Laatst bewerkt:

RAZINHO

International
Update:
Waarom weet ik niet, maar in dit artikel van vandaag staat dat Lozano pas volgende week zal gepresenteerd zal worden,
Tevens vind dan de persconferentie plaats...:eek:
http://www.telecaprisport.it/leggi1.asp?cod=202255
Verder staat er dat Lozano nu als speler van Napoli moet worden beschouwd...
Ze gaan er vanuit dat hij gaat debuteren tegen Juventus de 31e deze maand.
Dan vertrouw ik het niet....er gaat waarschijnlijk een kink in de kabel komen en we krijgen Lozano terug in Eindhoven...Tenzij PSV wel met witte rook komt...:unsure:

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
VI.nl meldt 42 miljoen...wat voor Napoli dan ook een record is (meer dan de 39 miljoen die ze voor Higuain betaalden).

Lozano was gewoon een hele goede speler voor PSV. Ook als hij niet scoorde hield hij 2 verdedigers bezig waardoor anderen konden scoren. Zijn laatste half jaar was wat minder, maar hoe je het ook bekijkt, ik was zeer blij dat hij er was en had hem er graag nog bij gehad (maar dan wel geen Bruma als aankoop). Hoop dat hij het volledig gaat maken bij Napoli en we hem in 2 jaar tijd zien vertrekken naar een absolute topclub.

Gracias held. Laatste jaar misschien uitgekotst door heel Nederland, maar voor mij blijft die altijd een held. Ga hem zwaar missen.

77 wedstrijden, 40 goals, 1 keer kampioen geworden.

Muchos gracias, en succes in Napoli. Hopelijk wordt het een Mertens verhaal daar. Toen zei men ook dat die er niks van zou gaan bakken daar, vanwege het verdedigende stijl in Italie.