Hirving Lozano (A)

Lijkt me volkomen overtrokken. Ja, hij overtuigt nog niet volledig en zit regelmatig op de bank. Maar zo gek is dat ook niet gezien de concurrentie. Dat Napoli hem dan direct weer wil verkopen is denk ik pure speculatie. Zeker als het nog onzeker is of bijvoorbeeld Mertens na dit seizoen er nog speelt. Wel jammer dat het ook hier een trend te worden om spelers na een matig half jaar direct volledig af te willen schrijven...
 
Maar vervolgens wel een punt redde, toch?

Nope. Mistte gisteren als invaller weer kansen. Heeft rond die periode dat hij in Oranje die belangrijke goal maakte twee keer gescoord voor Sevilla, beide keren doorslaggevend voor de winst. Dat bezorgde hem weer war krediet nadat hij daarvoor nog geen goal had gemaakt in 10+ wedstrijden. Sindsdien echter weer droogte en het krediet bij club en fans raakt nu echt op.
 
Lozano bakt er tot op heden niet veel van in Napels. Hij mag alweer vertekken, maar kan nergens terecht.

"Napoli zit echter met een probleem, gezien het feit dat Lozano dit jaar ook nog voor PSV uitkwam mag hij nergens anders meer spelen dan in Napels. Dit betekent dat men in Napels nog minstens een halfjaar aan de Mexicaan vastzit."

:unsure: Hij mag natuurlijk ook bij PSV spelen. PSV kan hem terugkopen voor b.v. € 5.000.000,=. ;)
 
"Napoli zit echter met een probleem, gezien het feit dat Lozano dit jaar ook nog voor PSV uitkwam mag hij nergens anders meer spelen dan in Napels. Dit betekent dat men in Napels nog minstens een halfjaar aan de Mexicaan vastzit."

:unsure: Hij mag natuurlijk ook bij PSV spelen. PSV kan hem terugkopen voor b.v. € 5.000.000,=. ;)
Nee natuurlijk mag dat ook niet.
 
Nope. Mistte gisteren als invaller weer kansen. Heeft rond die periode dat hij in Oranje die belangrijke goal maakte twee keer gescoord voor Sevilla, beide keren doorslaggevend voor de winst. Dat bezorgde hem weer war krediet nadat hij daarvoor nog geen goal had gemaakt in 10+ wedstrijden. Sindsdien echter weer droogte en het krediet bij club en fans raakt nu echt op.
"Luuk de Jong kwam in de tweede helft in het veld en had een belangrijk aandeel bij de 1-1" <-- Hierdoor dacht ik dat hij mede verantwoordelijk was voor het redden van een punt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik interpreteerde verkeerd.

Maar goed, Lozano.
 
"Luuk de Jong kwam in de tweede helft in het veld en had een belangrijk aandeel bij de 1-1" <-- Hierdoor dacht ik dat hij mede verantwoordelijk was voor het redden van een punt. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik interpreteerde verkeerd.

Maar goed, Lozano.

Nee, je interpreteerde niet verkeerd, de berichtgeving was misleidend. Ik zag die kop ook en dacht, mooi, en toen las ik de rest maar daaruit bleek enkel dat een voorzet die zijn richting op ging in eigen doel werd gewerkt door een verdediger. "Belangrijk aandeel" slaat dus gewoon helemaal nergens op. Maar goed, Lozano :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan