Hirving Lozano (A)

VI.nl meldt 42 miljoen...wat voor Napoli dan ook een record is (meer dan de 39 miljoen die ze voor Higuain betaalden).
 
Na vele negatieve berichten over Lozano afgelopen weken (hij was ook wel een beetje uit vorm), gaan we hem denk ik toch missen. Was echt een topspeler!
 
Nog één keer dan:

:sad:

Voor mij voelt het echt alsof er een stukje PSV weg is. Een ieder geval een speler die PSV maakte tot PSV.
 
Wat een fantastisch filmpje ook over hem op de PSV Facebook. Je merkt echt dat hij emotioneel wordt. Het ga je goed Chucky!
 
Nog één keer dan:

:sad:

Voor mij voelt het echt alsof er een stukje PSV weg is. Een ieder geval een speler die PSV maakte tot PSV.
Met Koning Mo hebben we weer een speler waarbij we van bijna ieder balcontact kunnen genieten. Geef het een maandje en we swingen de pan uit als team.
 
Lozano was gewoon een hele goede speler voor PSV. Ook als hij niet scoorde hield hij 2 verdedigers bezig waardoor anderen konden scoren. Zijn laatste half jaar was wat minder, maar hoe je het ook bekijkt, ik was zeer blij dat hij er was en had hem er graag nog bij gehad (maar dan wel geen Bruma als aankoop). Hoop dat hij het volledig gaat maken bij Napoli en we hem in 2 jaar tijd zien vertrekken naar een absolute topclub.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gracias held. Laatste jaar misschien uitgekotst door heel Nederland, maar voor mij blijft die altijd een held. Ga hem zwaar missen.

77 wedstrijden, 40 goals, 1 keer kampioen geworden.

Muchos gracias, en succes in Napoli. Hopelijk wordt het een Mertens verhaal daar. Toen zei men ook dat die er niks van zou gaan bakken daar, vanwege het verdedigende stijl in Italie.
 
Hoop voor jullie dat Guti nu wel zijn kans pakt, anders zal hij zijn motivatie wellicht ook wel verliezen. Bij Ajax zie je het dat alle Denen nu de deur uitlopen.
 
dit vond ik in het AD .....

Daarmee stoot Lozano Memphis Depay van de troon als duurste verkoop van de club uit Eindhoven. Memphis vertrok in 2015 voor 34 miljoen euro naar Manchester United. PSV zal echter niet het gehele bedrag ontvangen. Pachucha CF, de Mexicaanse club waar PSV hem in de zomer van 2017 voor acht miljoen euro oppikte, krijgt zo'n 4,5 miljoen euro. Een stuk minder dan eerst werd geschat. PSV houdt zodoende zo'n 35 miljoen euro over aan de transfer.
 
dit vond ik in het AD .....

Daarmee stoot Lozano Memphis Depay van de troon als duurste verkoop van de club uit Eindhoven. Memphis vertrok in 2015 voor 34 miljoen euro naar Manchester United. PSV zal echter niet het gehele bedrag ontvangen. Pachucha CF, de Mexicaanse club waar PSV hem in de zomer van 2017 voor acht miljoen euro oppikte, krijgt zo'n 4,5 miljoen euro. Een stuk minder dan eerst werd geschat. PSV houdt zodoende zo'n 35 miljoen euro over aan de transfer.

42 - 4,5 is volgens mij 37,5 miljoen, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het zal voor sommigen nog altijd te weinig zijn.

Ik vind het veel geld, maar geef ook meteen toe dat ik niet van deze tijd ben op dat onderwerp. Ik ben zo'n 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'-pannekoek die niet meekan in de transferwaanzin vandaag de dag, die wel degelijk bestaat. Dikke kans dat Ajax 20 miljoen meer had gekregen. Waarom heeft PSV al jaren zo'n zwakke onderhandelingspositie? Het kan niet iedere keer de TD zijn of de vorm van de voetballer of wat dan ook. Wat speelt er nog meer dat we hoge transferbedragen mislopen?

Gracias, Chucky. Succes in Italië.
 
Mocht hij nog niet gelezen hebben, haal ik hum nog maar eens van stal:
Gracias Lozano por todas las cosas hermosas que mostraste en PSV...::HB:
 
Hirving Lozano gracias por tu tiempo en PSV. Por tu juego de fútbol y tu entusiasmo. Buena suerte en Italia y buena suerte y salud para usted y su familia. Por ahora y para el futuro.
Esperemos que tenga mucho éxito en Napoli y salude a Dries Mertens. Me gustaría verte de nuevo en PSV en el futuro.

:bye: :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan