Teamspirit
Trainer Coach
De meeste azielzoekers die mogen blijven zijn vluchtelingen.
Daarvoor gaat dit idee geen enkele oplossing bieden, zo lang het niet veilig is voor hen om terug te keren.
De meeste migranten zijn geen asielzoekers, ongeveer 10% is asielzoeker. Verder zie hieronder mijn reactie.
Er komt dan zo'n enorme druk op die baan te staan, met zo'n enorme macht tot chantage voor de werkgever. Je krijgt dan heel veel misstanden.
Veel meer dan er nu al zijn.
Nee dan heb je een heel verkeerd beeld van de maatregelen. Ik ken heel veel mensen in het MO en die hebben op geen enkele manier last van de constructie. Ik durf ook rustig te stellen dat ze betere voorwaarders hebben dan de Ooste Europeanen die hier in Nederland op grote getalen misbruikt worden.
Dit idee is volledig geënt op arbeidsmigratie. Terwijl het daarvoor al niet makkelijk is om uberhaupt het land, legaal, binnen te komen.
Nee, het mes snijdt aan twee kanten. Asielzoekers mogen direct aan het werk. Ik denk ook juist dat de rotte appels helemaal niet uit de groep asielzoekers komen, maar juist uit de groep mensen die hiernaar toe komt als ze getrouwd zijn enzovoorts. Door hele simpele regels te stellen zorg je voor enorme kansen voor de asielzoekers en kunnen ze zich meteen normaal voelen ipv jarenlang te moeten verketteren in de asielzoekercentra.
En als je als asielzoeker zo dom bent om je niet te gedragen, sorry maar dan verdien je het echt niet om hier te zijn. Onveilig of niet in je eigen land. Dan moet je toch wel iets slimmer zijn dan dat.