Go Ahead Eagles - PSV | Vrijdag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap niet dat we (13) 10 punten voorstaan.......blijkbaar zijn er maar een paar spelers PSV waardig wanneer ik de commentaren lees
Nog niet verloren in de competitie weinig tegengoals en het meeste gescoord....
Zijn er verbeterpunten ja zeker maar om nu alles (zo)negatief te zien ......
Wanneer het gisteren tijdens de eerste 20 min wat meezat bij het scoren krijg je een heel andere match. Dat de wedstrijd daarna verwaterde was ook de verdienste van een erg gedreven en gemotiveerd GO A. en het feit dat PSV de kansen niet optimaal benutte.
Denken dat we plots alle wedstrijden gaan winnen met de vingers in de neus ...........nuchter en realist zijn is vaak een goede raadgever.

Ik neem aan dit deze post niet enkel op mij is gericht, maar dat je op mij reageert omdat dat de laatste trigger voor je was om er iets over te zeggen.

Ik zeg nb dat ik m zeker niet slecht vind, benoem waar ie goed in is. Maar mag ik ajb benoemen dat ik hem geen puntenpakker vind, zonder daarvoor als negatieveling weggezet te worden?

Heb mezelf altijd uitgesproken tegen het negativisme. Toch redelijk apart daar nu zelf van beticht te worden:rolleyes:


Het enige waar ik me wel zorgen om maak, is dat Aad de Mos het met mij eens is mbt Benitez.... :oops:
 
Ik neem aan dit deze post niet enkel op mij is gericht, maar dat je op mij reageert omdat dat de laatste trigger voor je was om er iets over te zeggen.

Ik zeg nb dat ik m zeker niet slecht vind, benoem waar ie goed in is. Maar mag ik ajb benoemen dat ik hem geen puntenpakker vind, zonder daarvoor als negatieveling weggezet te worden?

Heb mezelf altijd uitgesproken tegen het negativisme. Toch redelijk apart daar nu zelf van beticht te worden:rolleyes:


Het enige waar ik me wel zorgen om maak, is dat Aad de Mos het met mij eens is mbt Benitez.... :oops:
Ik ook. Hoop niet dat ik je dag verpest 😂
Gisteren was hij echt goed en waren echt niet allemaal recht op hem af geschoten. Ballen naar de hoek pakt hij vaak wel maar dan ligt hij al stil tegen het netje.
 
Goede keepers laten het keepen er ook makkelijk uitzien. Die staan goed opgesteld.

Nogmaals, dat is toch wel het minimale wat een keeper moet beheersen om voor PSV in aanmerking te komen?

Ik vind de keeperslat wel laag liggen als we door goed positie kiezen al gaan zeggen dat hij een echte puntenpakker voor ons is.
 
Laatst bewerkt:
Ik ook. Hoop niet dat ik je dag verpest 😂
Gisteren was hij echt goed en waren echt niet allemaal recht op hem af geschoten. Ballen naar de hoek pakt hij vaak wel maar dan ligt hij al stil tegen het netje.
:lmao:


Heb m gister dan ook op plek 3 gezet bij speler vd week.
Maar ik kan me geen schot van GAE heugen dat niet (zo goed als) recht op hem af kwam. Zal de samenvatting nog eens bekijken één dezer dagen.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals, dat is toch wel het mininale wat een keeper moet beheersen om voor PSV in aanmerking te komen?

Ik vind de keeperslat wel laag liggen als we door goed positie kiezen al gaan zeggen dat hij een echte puntenpakker voor ons is.
De keeperslat lag na Gomes sowieso laag. Benitez heeft eindelijk het niveau wat standaard moet zijn bij een club als psv
 
Dat. Én het middelt zich ook uit hè.
Kunnen we ons altijd aan vasthouden
Ach, zo werd Baka gespaard toen hij z'n tweede geel verdiende en tegen Feijenoord geschorst had geweest. Daar hebben we uiteindelijk toch aardig voordeel van gehad in de Kuip. Ik heb het al vaker gezegd maar een kampioensteam pakt de voordelen van een falende arbitrage ipv er slachtoffer van te zijn. En dat doen we eindelijk dit seizoen.
 
Waar ik me vreselijk aan stoor is de manier waarop Bosz constant door media wordt geframed als een coach die snel gefrustreerd is, bij tegenslagen door het lint gaat en altijd op de arbitrage zit te zeiken. Dit is echt absolute onzin. Nu weer Voetbalzone: "Bosz ontsteekt in woede". Hij geeft gewoon antwoord als hem wordt gevraagd naar de tweede gele kaart voor Obispo en doet dat op een fatsoenlijke (maar wel duidelijke) manier. Van 'woede' is echt geen sprake.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/p...andalig-hoe-kan-makkelie-dat-nou-doen-/431856
 
Laatst bewerkt:
Waar ik me vreselijk aan stoor is de manier waarop Bosz constant door media wordt geframed als een coach die snel gefrustreerd is, bij tegenslagen door het lint gaat en altijd op de arbitrage zit te zeiken. Dit is echt absolute onzin. Nu weer Voetbalzone: "Bosz ontsteekt in woede". Hij geeft gewoon antwoord als hem wordt gevraagd naar de tweede gele kaart voor Obispo en doet dat op een fatsoenlijke manier (maar wel duidelijke) manier. Van 'woede' is echt geen sprake.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/p...andalig-hoe-kan-makkelie-dat-nou-doen-/431856
Ja, dat is gewoon hoe clickbait werkt. Met tig voetbal ´nieuws´ sites die elkaar napraten en de grote media parafraseren is dat de enige manier om relevant te blijven.
 
Als ie moeiteloos mee kan waarom beland ie op de bank? Juist komt gewoon tekort voor de basis. Prima wisselspeler om erbij te hebben voor de breeedte maar als ie speelt zijn we per definitie zwakker dan de sterkste opstelling.
Het is toch prachtig om spelers op de bank te hebben die moeiteloos meekunnen als er een beroep op ze wordt gedaan? Iedereen loopt hier altijd te zeiken dat er voor bepaalde posities geen fatsoenlijke back-ups zijn. Hebben we een uitstekende, multifunctionele speler die vrijwel overal inzetbaar is en dan is het nog niet goed. :shrug:
 
Het is toch prachtig om spelers op de bank te hebben die moeiteloos meekunnen als er een beroep op ze wordt gedaan? Iedereen loopt hier altijd te zeiken dat er voor bepaalde posities geen fatsoenlijke back-ups zijn. Hebben we een uitstekende, multifunctionele speler die vrijwel overal inzetbaar is en dan is het nog niet goed. :shrug:
Mauro mag van mij nog jaren blijven. Ideale breedtespeler.
 
Ik neem aan dit bericht niet enkel op mij is gericht, maar dat je op mij reageert omdat dat de laatste trigger voor je was om er iets over te zeggen.

Ik zeg nb dat ik zeker niet slecht vind, noem waar hij goed is. Maar mag ik ajb benoemen dat ik hem geen puntenpakker vind, zonder daarvoor als negatieve weggezet te worden?

Heb jezelf altijd uitgesproken tegen het negativisme. Toch redelijk apart daar nu zelf van beticht te worden:eek:gen rollen:


Het enige waar ik me zorgen om maak, is dat Aad de Mos het met mij eens is mbt Benitez....:eek:eps:
Bedenking in het algemeen met een (serieus) knipoogje ..................en zeker niet persoonlijk hoor :):)
 
Obispo eens, maar Mauro is echt onzin. Was voor zijn blessure een van de sterkhouders en kan ook nu weer moeiteloos mee. Hij deed het gewoon prima vandaag, al zal hij in dit PSV op de bank belanden als iedereen fit is. Maar ook dan hebben we spelers als hem hard nodig, zeker omdat hij multifunctioneel is en op meerdere posities inzetbaar is.
Als ie moeiteloos mee kan waarom beland ie op de bank? Juist komt gewoon tekort voor de basis. Prima wisselspeler om erbij te hebben voor de breeedte maar als ie speelt zijn we per definitie zwakker dan de sterkste opstelling
 
Nogmaals, dat is toch wel het minimale wat een keeper moet beheersen om voor PSV in aanmerking te komen?

Ik vind de keeperslat wel laag liggen als we door goed positie kiezen al gaan zeggen dat hij een echte puntenpakker voor ons is.
Mijn opmerking was meer algemeen. Benitez zou ik ook als een derelijke keeper beoordelen. En geen topper. Zo werd hij wel een beetje aangekondigd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan