ELPSV
Winnaar Oranjevoorspeller EK24
Ik snap niet dat we (13) 10 punten voorstaan.......blijkbaar zijn er maar een paar spelers PSV waardig wanneer ik de commentaren lees
Nog niet verloren in de competitie weinig tegengoals en het meeste gescoord....
Zijn er verbeterpunten ja zeker maar om nu alles (zo)negatief te zien ......
Wanneer het gisteren tijdens de eerste 20 min wat meezat bij het scoren krijg je een heel andere match. Dat de wedstrijd daarna verwaterde was ook de verdienste van een erg gedreven en gemotiveerd GO A. en het feit dat PSV de kansen niet optimaal benutte.
Denken dat we plots alle wedstrijden gaan winnen met de vingers in de neus ...........nuchter en realist zijn is vaak een goede raadgever.
Ik neem aan dit deze post niet enkel op mij is gericht, maar dat je op mij reageert omdat dat de laatste trigger voor je was om er iets over te zeggen.
Ik zeg nb dat ik m zeker niet slecht vind, benoem waar ie goed in is. Maar mag ik ajb benoemen dat ik hem geen puntenpakker vind, zonder daarvoor als negatieveling weggezet te worden?
Heb mezelf altijd uitgesproken tegen het negativisme. Toch redelijk apart daar nu zelf van beticht te worden
Het enige waar ik me wel zorgen om maak, is dat Aad de Mos het met mij eens is mbt Benitez....