Go Ahead Eagles - PSV | Vrijdag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie het AD uitpakken met deze kop

Tiental PSV haalt opgelucht adem tegen Go Ahead en begint loodzware week met drie punten​

We moeten woensdag tegen Borrusia, maar dan pas zondag weer tegen Twente. Zwaar, best, loodzwaar, stemmingmakerij.

Ik denk overigens echt dat het voordelig is voor Dest om een speler zoals Tillman voor zijn toeter te hebben staan. Doordat die linkerflank voor het grootste gedeelte vandaag leeg was omdat Tillman naar het midden trekt, was Dest een halve buitenspeler. Ik ben ook benieuwd of Bosz het nu zo laat staan voor dinsdag. Eigenlijk zonde dat Noa Lang heel het seizoen eruit ligt. Dat had echt een dodelijke tandem met Dest geweest.

.
Ik denk overigens echt dat het voordelig is voor Dest om een speler zoals Tillman voor zijn toeter te hebben staan. Doordat die linkerflank voor het grootste gedeelte vandaag leeg was omdat Tillman naar het midden trekt, was Dest een halve buitenspeler. Ik ben ook benieuwd of Bosz het nu zo laat staan voor dinsdag. Eigenlijk zonde dat Noa Lang heel het seizoen eruit ligt. Dat had echt een dodelijke tandem met Dest geweest.
Des te treuriger dat we voor Vertessen niemand hebben gehaald. Dat had in de CL goed uitgekomen. De ed redden we zo ook wel qua 1e plek..

Samenvatting bekeken.
Eerste kwartier: prima, prima als voorbereiding op de wedstrijd in de competitie waarvan ik de naam hier niet zal noemen.
Lozano moet ff het net weer gaan vinden. Dan is de rem van de ploeg weer los.

Maar man man.
Mauro versus Dest. Wat een verschil.
Mauro in minuut 75, dan zie je gewoon dat hij geen PSV-2024-niveau is.

Obispo, ik zei tegen een collega toen ik op teletekst zag dat hij een gele kaart kreeg: ‘die krijgt rood.’
Obispo: doorselecteren, lijkt mij.

Had al gemoeten in een jaargetijde wanneer dat had gekund, maar dat een dusdanige euforische periode was waardoor iedereen bij PSV helaas in slaap sukkelde, maar waarin zegge en schrijve nul prijzen werden uitgereikt dat het beter was geweest klaarwakker te zijn toentertijd.

Mauro in minuut 75, dan zie je gewoon dat hij geen PSV-2024-niveau is.

Obispo, ik zei tegen een collega toen ik op teletekst zag dat hij een gele kaart kreeg: ‘die krijgt rood.’

Obispo: doorselecteren, lijkt mij.

Had al gemoeten in een jaargetijde wanneer dat had gekund, maar dat een dusdanige euforische periode was waardoor iedereen bij PSV helaas in slaap sukkelde, maar waarin zegge en schrijve nul prijzen werden uitgereikt dat het beter was geweest klaarwakker te zijn toentertijd.
Mauro speelde een uitstekende wedstrijd (al is het geen Veerman) en die tweede gele kaart voor Obispo sloeg nergens op.

Laatst bewerkt:
Gelukkig weer de drie punten in wat een mogelijke bananenschil had kunnen zijn. Maar wat was het een saaie wedstrijd. Hopelijk Veerman er weer bij woensdag, want zonder hem gaat het een hele kluif worden.

Het was helemaal geen saaie wedstrijd.
Ik vond het weinig vermakelijk. Slecht positiespel, slordig in balbezit en niet het druk zetten wat ze kunnen. Er zaten een paar leuke kansen tussen, maar je mag meer verwachten. Misschien ben ik wat te verwend geraakt dit seizoen😉

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan