Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Vooruit. Doen we dat.
Vooruit. Doen we dat.
Gewoon meteen de schaal uitreiken zou voor iedereen beter zijn eigenlijkIk vind dat daar waar we dingen gewoon schriftelijk kunnen afhandelen en we PSV een automatische overwinning kunnen toekennen, we dat gewoon moeten doen. Het is beter voor m'n gemoedsrust en voor het milieu.
Give us the cup today!Gewoon meteen de schaal uitreiken zou voor iedereen beter zijn eigenlijk
Not ze cup. Give us ze schaal todayGive us the cup today!
Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis. Samen met Heerenveen-uit de moeilijkste die we nog voor de boeg hebben.
Maar met Veerman erbij zou het geen probleem moeten zijn.
Gewoon meteen de schaal uitreiken zou voor iedereen beter zijn eigenlijk
zoday dan hèNot ze cup. Give us ze schaal today
En NEC. Dan vind ik dit op papier nog de makkelijkste.Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis. Samen met Heerenveen-uit de moeilijkste die we nog voor de boeg hebben.
Maar met Veerman erbij zou het geen probleem moeten zijn.
Gif uz ze skaal zudayzoday dan hè
Is dat zo? Ik heb het eerlijk gezegd niet gefactcheckt. In dat geval: winnen!Ik dacht gisteren op te vangen dat go ahead zaterdag zn eerste thuisoverwinning sinds begin november boekte.
Ik vind het knap dat ze een heel ander beeld oproepen van hun kunnen in eigen stadion, ook bij mij.
Eens. Zéker omdat Go Ahead dit weekend pas zn eerste thuisoverwinning boekte sinds begin november. Iedereen denkt dat ze zo goed zijn in eigen stadion, maar valt reuze mee!En NEC. Dan vind ik dit op papier nog de makkelijkste.
Ook nu weer begint het duel met 0-0 en is dus lastig tot de eventuele 0-3 valt.Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis.
Ze draaien een goed seizoen maar normaal gesproken moet dat geen probleem zijn.Is dat zo? Ik heb het eerlijk gezegd niet gefactcheckt. In dat geval: winnen!
Eens. Zéker omdat Go Ahead dit weekend pas zn eerste thuisoverwinning boekte sinds begin november. Iedereen denkt dat ze zo goed zijn in eigen stadion, maar valt reuze mee!
Er zal vast ergens wel kunstgras liggen in Deventer, maar niet in de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat.Kunstgras in Deventer meen ik?
Er zal vast ergens wel kunstgras liggen in Deventer, maar niet in de Adelaarshorst aan de Vetkampstraat.