Go Ahead Eagles - PSV | Vrijdag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
QgPIx0F.png


zE37WDY.png
 
Laatst bewerkt:
Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis. Samen met Heerenveen-uit de moeilijkste die we nog voor de boeg hebben.

Maar met Veerman erbij zou het geen probleem moeten zijn.
 
Ik vind dat daar waar we dingen gewoon schriftelijk kunnen afhandelen en we PSV een automatische overwinning kunnen toekennen, we dat gewoon moeten doen. Het is beter voor m'n gemoedsrust en voor het milieu.
Gewoon meteen de schaal uitreiken zou voor iedereen beter zijn eigenlijk 🤔
 
Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis. Samen met Heerenveen-uit de moeilijkste die we nog voor de boeg hebben.

Maar met Veerman erbij zou het geen probleem moeten zijn.

Ik dacht gisteren op te vangen dat go ahead zaterdag zn eerste thuisoverwinning sinds begin november boekte.

Ik vind het knap dat ze een heel ander beeld oproepen van hun kunnen in eigen stadion, ook bij mij.
 
Ik dacht gisteren op te vangen dat go ahead zaterdag zn eerste thuisoverwinning sinds begin november boekte.

Ik vind het knap dat ze een heel ander beeld oproepen van hun kunnen in eigen stadion, ook bij mij.
Is dat zo? Ik heb het eerlijk gezegd niet gefactcheckt. In dat geval: winnen!

En NEC. Dan vind ik dit op papier nog de makkelijkste.
Eens. Zéker omdat Go Ahead dit weekend pas zn eerste thuisoverwinning boekte sinds begin november. Iedereen denkt dat ze zo goed zijn in eigen stadion, maar valt reuze mee!
 
Pittig potje, Go Ahead is niet makkelijk te verslaan in eigen huis.
Ook nu weer begint het duel met 0-0 en is dus lastig tot de eventuele 0-3 valt.
Tot die tijd is het onzeker of we weer drie punten dichter bij de titel komen vrijdag.

Extra vervelend dat de media na gisteren steeds vaker domme kreten slaken als zou de titel binnen zijn.
Hopelijk ramt Peter Bosz die onzin tussen de oren van de spelers uit.

Want wat die randstadmedia, of moet ik zeggen Ajax en Feijenoord fans met pen, laptop en microfoon het liefst zouden zien is dat we de fout in gaan en de voorsprong gereduceerd wordt tot 7 punten.
Dan kunnen we nog wat tegemoet zien die laatste 9 duels.

Dus 100 procent hetzelfde focus in Deventer als straks in Dortmund graag.
Forza PSV.
 
Is dat zo? Ik heb het eerlijk gezegd niet gefactcheckt. In dat geval: winnen!


Eens. Zéker omdat Go Ahead dit weekend pas zn eerste thuisoverwinning boekte sinds begin november. Iedereen denkt dat ze zo goed zijn in eigen stadion, maar valt reuze mee!
Ze draaien een goed seizoen maar normaal gesproken moet dat geen probleem zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan