Go Ahead Eagles - PSV | Vrijdag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Obispo en Mauro gewoonweg niet goed genoeg en gaan ze ook nooit worden. Belangrijke 3 punten in een op papier lastige uitwedstrijd. Benitez,Dest,Schouten erg goed.

Obispo en Mauro gewoonweg niet goed genoeg en gaan ze ook nooit worden. Belangrijke 3 punten in een op papier lastige uitwedstrijd. Benitez,Dest,Schouten erg goed.
Obispo eens, maar Mauro is echt onzin. Was voor zijn blessure een van de sterkhouders en kan ook nu weer moeiteloos mee. Hij deed het gewoon prima vandaag, al zal hij in dit PSV op de bank belanden als iedereen fit is. Maar ook dan hebben we spelers als hem hard nodig, zeker omdat hij multifunctioneel is en op meerdere posities inzetbaar is.

Niks gezien helaas. Keeper in vorm bij de tegenstander.. de tegenstander peppillen op.. de scheids drama en psv die kansen mist. Enige wat er veranderd is.. is dat we nu wel winnen.

Even een specifiek compliment voor Benitez. Wie nu nog beweert dat Benitez geen punten voor je pakt heeft niet goed opgelet. In het verleden ketsers gehad, maar dit seizoen minstens net zo belangrijk als onze doelpuntenmakers.

Op basis van vandaag kun je toch niet concluderen dat deze keeper punten voor je pakt?!

Alle schoten waren weer recht op hem af. Heb geen duik gezien.
Hij staat op de goede plek, en hield ze allemaal tegen. Dat is prima. Maar dat is wel t minste wat je van een keeper van PSV mag verwachten.

Ik wacht serieus nog op reddingen zoals die van Wellenreuther op schot Tillman, of vandaag De Lange op schot Dest 2e helft.
Zulke duikreddingen heb ik m nog niet vaak zien maken. Kan me er geen heugen iig.
Dát zijn puntenpakkende reddingen.

Ik vind hem zeker geen slechte keeper. 1 op 1 is hij behoorlijk sterk in.
Maar als lijnkeeper heeft hij nog wel een stapje te zetten vind ik.
Te vaak denk ik bij tegengoals dat er meer in had gezeten voor Benitez.

Op basis van vandaag kun je toch niet concluderen dat deze keeperpunten voor je pakt?!

Alle schoten waren weer recht op hem af. Heb geen duik gezien.
Hij staat op de goede plek, en hield ze allemaal tegen. Dat is prima. Maar dat is wel het minste wat je van een keeper van PSV mag verwachten.

Ik wacht serieus nog op reddingen zoals die van Wellenreuther op schot Tillman, of vandaag De Lange op schot Dest 2e helft.
Dergelijke duikreddingen heb ik niet vaak gezien. Kan mij er geen heugen iig.
Dat zijn puntenpakkende reddingen.

Ik vind hem zeker geen slechte keeper. 1 op 1 is hij behoorlijk sterk in.
Maar als lijnkeeper heeft hij nog wel een praktische te zetten vind ik.
Vaak denk ik bij tegengoals dat er meer in had gezeten voor Benitez.
Ik snap niet dat we (13) 10 punten voorstaan.......blijkbaar zijn er maar een paar spelers PSV waardig wanneer ik de commentaren lees
Nog niet verloren in de competitie weinig tegengoals en het meeste gescoord....
Zijn er verbeterpunten ja zeker maar om nu alles (zo)negatief te zien ......
Wanneer het gisteren tijdens de eerste 20 min wat meezat bij het scoren krijg je een heel andere match. Dat de wedstrijd daarna verwaterde was ook de verdienste van een erg gedreven en gemotiveerd GO A. en het feit dat PSV de kansen niet optimaal benutte.
Denken dat we plots alle wedstrijden gaan winnen met de vingers in de neus ...........nuchter en realist zijn is vaak een goede raadgever.

Ik snap niet dat we (13) 10 punten voorstaan.......blijkbaar zijn er maar een paar spelers PSV waardig wanneer ik de commentaren lees
Nog niet verloren in de competitie weinig tegengoals en het meeste gescoord....
Zijn er verbeterpunten ja zeker maar om nu alles (zo)negatief te zien ......
Wanneer het gisteren tijdens de eerste 20 min wat meezat bij het scoren krijg je een heel andere match. Dat de wedstrijd daarna verwaterde was ook de verdienste van een erg gedreven en gemotiveerd GO A. en het feit dat PSV de kansen niet optimaal benutte.
Denken dat we plots alle wedstrijden gaan winnen met de vingers in de neus ...........nuchter en realist zijn is vaak een goede raadgever.
Daarom blijven we ook constructief kritisch 😉

Mauro was weer erg goed! Toen zijn seizoen als back was hij zo'n beetje de beste man. Wat mij betreft samen met Dest op de backpositie en Teze naast Boscagli. Hebben we het Ramalho probleem opgelost.
huis tuin en keuken speler. Lijkt allemaal energiek ogen maar effectief 0,0. De bal weg halen in de 93e min was uitmuntend maar voor de rest geregeld balverlies en angstige ballen opzij en terug. Veerman hopelijk snel hersteld.

Zo, wordt de commentator ook nog eens enthousiast
Nou, ik was even in de keuken bij het doelpunt. Ik hoor een enthousiaste commentator en mijn vrouw zegt “doelpunt”. Dus ik dacht voor de tegenstander. Maar dat viel dus zo maar mee.

Die 7 voor Lozano kan ik niet plaatsen, de 1 voor Obispo is zwaar overdreven maar voor de rest kan ik me in je cijfers vinden
Lozano speelde best een aardige eerste helft. Hij heeft een prima eerste aanname en stichtte veel gevaar. Hij huilt alleen zo tegen een doelpunt aan.
Hij had Obispo gewoon een vrije trap moeten geven 😉
Ik dacht dat hij dat ook voor floot. Het moment van affluiten was heel raar.
Fijn dat ik niet de enige ben die dat ziet.
Als ik sommigen zo hoor heeft die jongen een uitstekende wedstrijd gespeeld
Er zit nog wel iets tussen en 2 een uitstekend. Het was gewoon een zesje. Meeste dingen goed gedaan. Ook in passing prima verzorgd, op een lange bal na?
Zulke duikreddingen heb ik m nog niet vaak zien maken. Kan me er geen heugen iig.
Dát zijn puntenpakkende reddingen.
Goede keepers laten het keepen er ook makkelijk uitzien. Die staan goed opgesteld.

Obispo eens, maar Mauro is echt onzin. Was voor zijn blessure een van de sterkhouders en kan ook nu weer moeiteloos mee. Hij deed het gewoon prima vandaag, al zal hij in dit PSV op de bank belanden als iedereen fit is. Maar ook dan hebben we spelers als hem hard nodig, zeker omdat hij multifunctioneel is en op meerdere posities inzetbaar is.
Als ie moeiteloos mee kan waarom beland ie op de bank? Juist komt gewoon tekort voor de basis. Prima wisselspeler om erbij te hebben voor de breeedte maar als ie speelt zijn we per definitie zwakker dan de sterkste opstelling.

Lozano speelde best een aardige eerste helft. Hij heeft een prima eerste aanname en stichtte veel gevaar. Hij huilt alleen zo tegen een doelpunt aan.
Dat ie de ban dan maar woensdag breekt
Ik dacht dat hij dat ook voor floot. Het moment van affluiten was heel raar.
Inderdaad
Er zit nog wel iets tussen en 2 een uitstekend. Het was gewoon een zesje. Meeste dingen goed gedaan. Ook in passing prima verzorgd, op een lange bal na?
Precies, volgens mij is er niemand op t forum die hoopt dat Obispo hier volgend seizoen nog speelt, maar realistisch benaderen is voor sommigen een vak. Wat dat betreft was ie echt de vervanger van Ramalho...
Goede keepers laten het keepen er ook makkelijk uitzien. Die staan goed opgesteld.
Yups, en 2x latwerk is ook pech.

Als ie moeiteloos mee kan waarom beland ie op de bank? Juist komt gewoon tekort voor de basis. Prima wisselspeler om erbij te hebben voor de breeedte maar als ie speelt zijn we per definitie zwakker dan de sterkste opstelling.
PSV is niet in de positie om 22 gelijkwaardige spelers in de selectie te hebben (en op dit niveau blijven). Zo’n speler als Mauro is dan fijn om er bij te hebben, ook al is hij minder dan Veerman of Saibari.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan