Gastón Pereiro (A)

Al met al een miskoop geweest. Wat heb ik me veel wedstrijden geërgerd aan zijn slappe ongemotiveerde inzet. Daarnaast veel tekortkomingen. Blij dat ie weg is en toch en dat het verlies beperkt wordt. Deze mislukkeling kost ons 12 miljoen.
 
Genoten van zijn (belangrijke) goals en techniek. Helaas nooit op zijn plek geraakt, qua kwaliteiten altijd 1 vd besten geweest. Helaas wordt er tegenwoordig verwacht van aanvallers dat ze ook de fouten van de Rosario's op deze aardbol oplossen. Ben benieuwd wie er nu gaat scoren buiten Ihattaren en Lammers....
 
Genoten van zijn (belangrijke) goals en techniek. Helaas nooit op zijn plek geraakt, qua kwaliteiten altijd 1 vd besten geweest. Helaas wordt er tegenwoordig verwacht van aanvallers dat ze ook de fouten van de Rosario's op deze aardbol oplossen. Ben benieuwd wie er nu gaat scoren buiten Ihattaren en Lammers....
Nou, in ieder geval Ihattaren niet zo heel veel. Lammers moeten we nog maar afwachten, ik verwacht er, gewoon op gevoel, veel van
 
Nou, toch nog 2,5 M, aardige meevaller.

Prachtige speler, echt van genoten. Beetje als een heerlijk, maar net iets te luchtig dessert. Als geheel om van te watertanden, en ook behoorlijk effectief, tegelijkertijd iets te weinig substantie.
Die gast kon voor 15M naar Spartak Moskou. Bij mij had had hij altijd een basisplaats gehad op de 10 positie.
Dan had hij heel wat meer opgebracht.
Op Transfermarkt staat hij voor 10M als transferwaarde, bijgewerkt 18 december 2019.
2.5M,, ze moeten zich diep schamen bij PSV.
De Technische Staf van PSV, Gerbrands, de Jong en de RVC, zijn allang niet meer serieus te nemen.
PSV is doodziek in al haar geledingen.
edit: Af zijn van etter Casal is natuurlijk wel een uitstekende zaak.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die gast kon voor 15M naar Spartak Moskou. Bij mij had had hij altijd een basisplaats gehad op de 10 positie.
Dan had hij heel wat meer opgebracht.
Op Transfermarkt staat hij voor 10M als transferwaarde, bijgewerkt 18 december 2019.
2.5M,, ze moeten zich diep schamen bij PSV.
De Technische Staf van PSV, Gerbrands, de Jong en de RVC, zijn allang niet meer serieus te nemen.
PSV is doodziek in al haar geledingen.
edit: Af zijn van etter Casal is natuurlijk wel een uitstekende zaak.

het was toch MVB die hem niet opstelde .......
 
Is toch een heel populaire gedachte, dat er een briljante voetballer is, maar dat een trainer daar (om onduidelijke redenen) geen gebruik van wil maken.

giphy.gif
 
Is toch een heel populaire gedachte, dat er een briljante voetballer is, maar dat een trainer daar (om onduidelijke redenen) geen gebruik van wil maken.
Pereiro kan geniaal zijn, maar vaker niet dan wel. Wanneer hij dit niet is sjokt hij over het veld en laat ie zijn teamgenoten in de steek. Dan speel je met 10 man. Heb kunnen genieten van zijn (mooie) doelpunten, maar heb me ook vaak zat kapot zitten ergeren hoe hij als een meisje duels in ging of verstoppertje speelde.
 
Daar gaat ie dan. Transfer is nu officieel. Het voelt toch weer een beetje als het einde van een tijdperk. Het tijdperk van succes (de titels, de CL knockout fase) en het tijdperk dat er altijd wel 2-4 goede Midden/Zuid-Amerikanen rondliepen.
 
Daar gaat ie dan. Transfer is nu officieel. Het voelt toch weer een beetje als het einde van een tijdperk. Het tijdperk van succes (de titels, de CL knockout fase) en het tijdperk dat er altijd wel 2-4 goede Midden/Zuid-Amerikanen rondliepen.
En weer een stuk voetbalkwaliteit weg. Zonder verder weer in de oude discussie te vervallen. Kijk en geniet nog eens van de acties die hij had

Die beheersing bij de goal rondom 1:00
De vrije trap rond 1:50

Donders man, ik ga m echt missen.
 
bye bye zwaai zwaai, het waren teleurstellende jaren maar het beste.
 
En weer een stuk voetbalkwaliteit weg. Zonder verder weer in de oude discussie te vervallen. Kijk en geniet nog eens van de acties die hij had

Die beheersing bij de goal rondom 1:00
De vrije trap rond 1:50

Donders man, ik ga m echt missen.
Nou, hij heeft wel wat meer mooie goals gemaakt dan die in het filmpje. Jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan