Gastón Pereiro (A)

Eens. Als mens is hij altijd heel beschaafd geweest richting PSV, of hij nou speelde of niet. Hij klaagde nooit en heeft nooit vreemde interviews gegeven in de media. Ik hoop van harte dat hij slaagt in de Serie A.
En hij is -ontegenzeggelijk- een prachtvoetballer. Perfect voor een middenmootclub, waar hij niet elke week hoeft te vlammen, maar wel soms menig voetballiefhebber de noodzaak brengt een nieuwe broek aan te doen.
 
Ik volg een ex-PSV'er nooit actief.
De laatste waar ik af en toe nog met trots aan terugdacht was Gica Popescu toen hij bij Barca speelde. Maar ook die volgde ik niet actief.
 
Ik volg momenteel Willems, Propper en Chucky door ten minste de uitslagen te kijken. Af en toe een wedstrijdje.

Luuk en Gini volg ik helemaal. Als ik thuis ben, gaat de tv aan. Maar ik blijf er niet voor thuis.
 
En hij is -ontegenzeggelijk- een prachtvoetballer. Perfect voor een middenmootclub, waar hij niet elke week hoeft te vlammen, maar wel soms menig voetballiefhebber de noodzaak brengt een nieuwe broek aan te doen.

Een beetje hetzelfde als Nasser el Khayati.
Die stak vanwege boetbalkwaliteiten, ondanks de mattige bewegingsnelheid, met kop en schouders boven de rest van ADO uit.
 
Actief volgen in die tijd was ook best lastig...
Barca werd wekelijks uitgezonden op Studio Sport. Eerst Eredivisie, daarna de europese comptetities. De mooie acties kon je toch wel tegenkomen op tv en in de krant. Uiteraard niet in vergelijk met nu.
Nu is het volgen zo veel makkelijker dat je te pas en te onpas met de meest vreselijke figuren geconfronteerd wordt, terwijl je ze juist liever niet meer ziet.
 
Barca werd wekelijks uitgezonden op Studio Sport. Eerst Eredivisie, daarna de europese comptetities. De mooie acties kon je toch wel tegenkomen op tv en in de krant. Uiteraard niet in vergelijk met nu.
Nu is het volgen zo veel makkelijker dat je te pas en te onpas met de meest vreselijke figuren geconfronteerd wordt, terwijl je ze juist liever niet meer ziet.
Ja, dat was n uurtje Spaans en Italiaans voetbal als ik t goed heb. Volgen anno 1990 :)
 
Ik vind het jammer dat hij gaat! Speler met fatsoen en in de tijd dat het water aan ons lippen stond en staat geen kans gekregen. Pereiro is een voetballer waar anderen op het middenveld een stapje extra voor moeten doen. Maar alle trainers wilden dat hij box to box ging spelen, daar is hij idd niet geschikt voor. Wel vaak scorend beslissend geweest in de toppers en natuurlijk ook te vaak niet goed in de rol die hij moest vervullen.
Ik hoop dat hij het daar gaat laten zien en ach Pereiro zal zich zelf nooit gek laten maken en zeker nooit slecht spreken over zijn werkgever.
Als je kijkt naar onze huidige middenvelders een aderlating!
 
Pereiro heeft echt wel een behoorlijke tijd de kans gekregen, en op dat moment veel te weinig laten zien in die periode. Hij heeft zeker de kwaliteiten, maar een mentaliteit (althans, zo oogt het), waar je niet ver mee gaat komen. Ik vind het altijd wel grappig dat er eerst gezeur was om Pereiro uit de basis te krijgen, en dat diezelfde mensen dit nieuws dan weer als reden gebruiken om de technische staf te bashen :lol:
 
Ik ben er ook niet heel blij mee. Wel verbaast het me dat hij nooit heeft weten te overtuigen, ondanks dat iedereen kan zien dat er echt veel kwaliteit in die jongen schuilt.
 
Pereiro heeft echt wel een behoorlijke tijd de kans gekregen, en op dat moment veel te weinig laten zien in die periode. Hij heeft zeker de kwaliteiten, maar een mentaliteit (althans, zo oogt het), waar je niet ver mee gaat komen. Ik vind het altijd wel grappig dat er eerst gezeur was om Pereiro uit de basis te krijgen, en dat diezelfde mensen dit nieuws dan weer als reden gebruiken om de technische staf te bashen :lol:

Daar hoor ik niet bij altijd fan van hem geweest en hij is verkeerd gebruikt. Als je spelers haalt uit Zuid Amerika dan weet je dat ze niet houden van omschakelen en man volgen op de positie waar hij speelt.
 
Geen Pereiro zien, wel betalen, en straks gratis de deur uit..
Of nu nog wat geld terugzien, een positie ruimte creeeren qua salaris, en het hoofdstuk Cajal voorgoed sluiten..

Ik heb er wel vrede mee.
 
Pereiro heeft echt wel een behoorlijke tijd de kans gekregen, en op dat moment veel te weinig laten zien in die periode. Hij heeft zeker de kwaliteiten, maar een mentaliteit (althans, zo oogt het), waar je niet ver mee gaat komen. Ik vind het altijd wel grappig dat er eerst gezeur was om Pereiro uit de basis te krijgen, en dat diezelfde mensen dit nieuws dan weer als reden gebruiken om de technische staf te bashen :lol:
Dit voelt als n geweldige chefkok halen en dan janken dat ie beroerd werkt in de bediening in t restaurant.
 
Geen Pereiro zien, wel betalen, en straks gratis de deur uit..
Of nu nog wat geld terugzien, een positie ruimte creeeren qua salaris, en het hoofdstuk Cajal voorgoed sluiten..

Ik heb er wel vrede mee.

Ik snap wat je bedoelt en dat begrijp ik maar dat je geen Pereiro zag lag niet aan Pereiro. Je mocht hem heel even zien in de Kuip!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan