Gastón Pereiro (A)

Eerste goal in Nederland: twee heerlijke goals in de Arena uit tegen Ajax.
Laatste goal in Nederland: goal van het jaar in de Kuip uit tegen Feyenoord.

Eerste goal in Italië: vanaf de middenlijn opkomen en vanaf 20 meter raak schieten tegen AS Roma.

Wat een prachtige speler.


Leuk en aardig, maar ik zie hem in dat filmpje weer niet meeverdedigen!!
 
Gelukkig maar, dan kan hij voorin meer uitrichten. Ik ben helemaal niet voor dat massaal meeverdedigen.
Heb jij de Inzaghi's ooit zien meeverdedigen?

Ik verwoord alleen de hier veel gehoorde (en in mijn ogen onzinnige) kritiek op Pereiro. Maar verder ga ik die hele discussie niet meer aan.
Eeuwig zonde dat hij weg is, zeker als je kijkt naar het huidige niveau.
 
Je hebt de vraag van Der Muzikant en mij niet beantwoord betreffende i fratelli Inzaghi...:rolleyes:
Daar waren we beiden benieuwd naar.
 
Je hebt de vraag van Der Muzikant en mij niet beantwoord betreffende i fratelli Inzaghi...:rolleyes:
Daar waren we beiden benieuwd naar.

Ik dacht dat al te impliceren met mijn reactie.
Maar Der Muzikant is inderdaad niet altijd zo snel van begrip, dus bij deze: nee, Inzaghi werd ook niet beoordeeld op het meeverdedigen. Niet dat Pereiro echt een type Inzaghi is, maar ik snap het punt.
 
Ik dacht dat al te impliceren met mijn reactie.
Maar Der Muzikant is inderdaad niet altijd zo snel van begrip, dus bij deze: nee, Inzaghi werd ook niet beoordeeld op het meeverdedigen. Niet dat Pereiro echt een type Inzaghi is, maar ik snap het punt.
Het gaat om Simone & Filippo Inzaghi in vergelijking tot Pereiro, maar prima zo.
 
Tuurlijk zijn er aanvallende spelers die niet worden beoordeeld op hun verdedigende kwaliteiten....verschil is wel dat die vaker dan 1 x per 3 wedstrijden van belang waren. Dat miste ik bij Perreiro.
Spelers ook. Die zijn best bereid op de meters te maken als ze weten dat de begenadigde speler het gaat maken (zoals ooit onze Berry zei over Romario: ik weet ook dat mijn bonus komt door hem, met 11 Berry's win je geen wedstrijd), maar zat wedstrijden waar Perreiro zich niet of nauwelijks liet gelden. En als het een keer niet meezat, was arbeid nog steeds geen optie.
Overigens denk ik wel dat hij in een 4-4-2 opstelling beter tot zijn recht was gekomen. Beetje rondzwerven, geen verdedigende taken en 3 x per wedstrijd een kans krijgen, waarvan hij er wel 1 maakt.
 
Ik ook, maar Rednas blijkbaar niet. Hij is niet zo idolaat van Pereiro als dat Der Muzikant terecht wél is.
Dan ben ik hier maar de spelbreker: je hebt zelf toch ook wel door dat Der Muzikant en Rednas steeds een een-tweetje spelen en je er ook steeds in trapt? ;)
 
Dan ben ik hier maar de spelbreker: je hebt zelf toch ook wel door dat Der Muzikant en Rednas steeds een een-tweetje spelen en je er ook steeds in trapt? ;)

Niet alleen dat, Rednas schrijft letterlijk dat hij de meeverdedigen kritiek onzinnig vind in zijn eerste reactie op Metalium. Waarom het toch een eigen leven is gaan leiden begrijp ik niet helemaal. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan