Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Ow, niet Uruguayanen met dadels?Appels met Marokkanen vergelijken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ow, niet Uruguayanen met dadels?Appels met Marokkanen vergelijken.
Kan maar een ding bij verzinnen: matchfixing van die keeper.Napoli lijdt mede door treffer oud-PSV'er Pereiro puntenverlies bij Cagliari | Voetbal | NU.nl
Napoli heeft maandag op bezoek bij Cagliari dure punten verspeeld in de titelstrijd. De nummer drie van de Serie A kwam mede door een doelpunt van voormalig PSV'er Gastón Pereiro niet verder dan een 1-1-gelijkspel.www.nu.nl
En anderhalve week geleden ook eigenhandig de wedstrijd gewonnen uit tegen Atalanta, 1-2 met twee goals van deze baas.Napoli lijdt mede door treffer oud-PSV'er Pereiro puntenverlies bij Cagliari | Voetbal | NU.nl
Napoli heeft maandag op bezoek bij Cagliari dure punten verspeeld in de titelstrijd. De nummer drie van de Serie A kwam mede door een doelpunt van voormalig PSV'er Gastón Pereiro niet verder dan een 1-1-gelijkspel.www.nu.nl
Ze hebben de Drommel van de Serie A in de goal.Kan maar een ding bij verzinnen: matchfixing van die keeper.
Zelfs Drommel had deze gepakt.Ze hebben de Drommel van de Serie A in de goal.![]()
![]()
Mijn Spaans is niet zo best.
Hij bedankt hier Kruspe voor zijn jarenlange steun door dik en dun. Om emotioneel van te worden.Mijn Spaans is niet zo best.
Ik weet dus niet of ik moet lachen of huilen.
Op het vliegveld in de Uruguayaanse hoofdstad kreeg Pereiro vragen van de aanwezige journalisten over zijn terugkeer. “Nacional is mijn thuis”, antwoordde hij. “Het is een genot om hier terug te keren.” Vervolgens raakte hij geëmotioneerd. “Mijn zoontje wordt in februari geboren, en twee jaar terug overleed mijn vader… Ik wil me weer goed voelen en met plezier op het veld staan. Daarom was het voor mij heel belangrijk om deze stap en beslissing te maken. Dit is de enige plek waar ik wilde zijn. Al het andere deed er niet toe”, besloot Pereiro.
Gewoon een gevoelsmens.Toch apart. Eigenlijk heel mooie statistieken bij PSV, hoewel bij vlagen een beetje gemakzuchtig. Toch moet die kerel veel beter kunnen dan op zijn 27e!! weer terug te keren naar dit niveau.
Huilt ie van heimwee en terugkeren of zit er ook besefje van falen bij?
Van deze baas naar de middelmaat van nu. Auw.
En dan te bedenken dat Pereiro toen al middelmaat was.Van deze baas naar de middelmaat van nu. Auw.
Eigenlijk past Pereiro wel bij het PSV van nu: de ene keer weergaloos, de andere keer beschamend.En dan te bedenken dat Pereiro toen al middelmaat was.
Van deze baas naar de middelmaat van nu. Auw.
Met gemiddeld 58 minuten gespeeld per wedstrijd.. (9012 minuten in 154 wedstrijden bron) Destijds met maar 3 wissels is dat toch niet al te best. Wel een schitterende voetbalstijlEn toch al z'n seizoenen hier op rij, zonder vaste basisplaats, de dubbele cijfers. Overwintering in de CL. Twee kampioenschappen. Topwedstrijden die vaak een zekerheidje waren.
Doe mij maar nog zo een middelmaat part-time baas.
Toen we nog dachten een wereldspeler binnen te halen.Hij heeft mij een F5 knop gekost met die debiele zaakwaarnemer.