Prometheus040
Basisspeler
John lees je mee!! Oud speler!!Zo zonde van zijn talent. Hij komt zelfs bij de nummer 18 van Italie niet eens aan minuten toe...
John lees je mee!! Oud speler!!Zo zonde van zijn talent. Hij komt zelfs bij de nummer 18 van Italie niet eens aan minuten toe...
Zonde. Wel een speler die bij vlagen liet zien hoe mooi voetbal kan zijn.Zo zonde van zijn talent. Hij komt zelfs bij de nummer 18 van Italie niet eens aan minuten toe...
Geen mentaliteit en zoals ik al vanaf het begin zei: emotioneel geblokkeerd. Hij laat zien dat techniek alleen niet genoeg is om te slagen.Zonde. Wel een speler die bij vlagen liet zien hoe mooi voetbal kan zijn.
Alleen bij Pereiro lag het aan Pereiro en bij Mo lag het heeeeel erg lang aan Schmidt.Geen mentaliteit en zoals ik al vanaf het begin zei: emotioneel geblokkeerd. Hij laat zien dat techniek alleen niet genoeg is om te slagen.
Wat wil je met zo'n zaakwaarnemer.Geen mentaliteit en zoals ik al vanaf het begin zei: emotioneel geblokkeerd. Hij laat zien dat techniek alleen niet genoeg is om te slagen.
Appels met Marokkanen vergelijken.Alleen bij Pereiro lag het aan Pereiro en bij Mo lag het heeeeel erg lang aan Schmidt.
Verder eens.
Ow, niet Uruguayanen met dadels?Appels met Marokkanen vergelijken.
Kan maar een ding bij verzinnen: matchfixing van die keeper.Napoli lijdt mede door treffer oud-PSV'er Pereiro puntenverlies bij Cagliari
Napoli heeft maandag op bezoek bij Cagliari dure punten verspeeld in de titelstrijd. De nummer drie van de Serie A kwam mede door een doelpunt van voormalig PSV'er Gastón Pereiro niet verder dan een 1-1-gelijkspel.www.nu.nl
En anderhalve week geleden ook eigenhandig de wedstrijd gewonnen uit tegen Atalanta, 1-2 met twee goals van deze baas.Napoli lijdt mede door treffer oud-PSV'er Pereiro puntenverlies bij Cagliari
Napoli heeft maandag op bezoek bij Cagliari dure punten verspeeld in de titelstrijd. De nummer drie van de Serie A kwam mede door een doelpunt van voormalig PSV'er Gastón Pereiro niet verder dan een 1-1-gelijkspel.www.nu.nl
Ze hebben de Drommel van de Serie A in de goal.Kan maar een ding bij verzinnen: matchfixing van die keeper.
Zelfs Drommel had deze gepakt.Ze hebben de Drommel van de Serie A in de goal.![]()
![]()