Gastón Pereiro (A)

Dit voelt als n geweldige chefkok halen en dan janken dat ie beroerd werkt in de bediening in t restaurant.

Nee, dit is een geweldige chef-kok, die, als hij zin heeft, een geweldige risotto kan maken maar de pasta steeds te lang in het water laat liggen. En de aardappelen steeds laat aanbranden.
Speler met geweldige kwaliteiten, dat staat buiten kijf. Maar geen mentaliteit. Te vaak onzichtbaar, te vaak verstoppertje spelen. Te laks. Als je na 4 jaar geen onbetwiste basisspeler bent, dan kan het misschien aan jou liggen.
 
Nee, dit is een geweldige chef-kok, die, als hij zin heeft, een geweldige risotto kan maken maar de pasta steeds te lang in het water laat liggen. En de aardappelen steeds laat aanbranden.
Speler met geweldige kwaliteiten, dat staat buiten kijf. Maar geen mentaliteit. Te vaak onzichtbaar, te vaak verstoppertje spelen. Te laks. Als je na 4 jaar geen onbetwiste basisspeler bent, dan kan het misschien aan jou liggen.
Je hebt gelijk, als je slechts 44x het net vind in 108 wedstrijden (waarvan t gros niet 90 minuten) dan schiet t niet op.
Ik vraag mij hard af of wij de komende 10 jaar nog zo'n productieve middenvelder te zien krijgen in ons elftal.
 
Nee, dit is een geweldige chef-kok, die, als hij zin heeft, een geweldige risotto kan maken maar de pasta steeds te lang in het water laat liggen. En de aardappelen steeds laat aanbranden.
Speler met geweldige kwaliteiten, dat staat buiten kijf. Maar geen mentaliteit. Te vaak onzichtbaar, te vaak verstoppertje spelen. Te laks. Als je na 4 jaar geen onbetwiste basisspeler bent, dan kan het misschien aan jou liggen.
Nee dat zie je verkeerd. Net zoals zowat alle technische managers van de wereld. Bergwijn gaat na een niet al te sprankelende tijd (waarin hij ook wel een niet op zijn positie moest spelen) voor ruim 30 naar Tottenham, en wie heeft zich de afgelopen jaren gemeld voor Pereiro?
Maar goed, naar Italië, daar houden ze niet zo van verdedigen.
 
Je hebt gelijk, als je slechts 44x het net vind in 108 wedstrijden (waarvan t gros niet 90 minuten) dan schiet t niet op.
Ik vraag mij hard af of wij de komende 10 jaar nog zo'n productieve middenvelder te zien krijgen in ons elftal.

Ik snap je punt..
Aan de andere kant moet het feit dat hij het in het gros van zijn wedstrijden niet eens 90 minuten kreeg jou toch ook wel iets zeggen? :)
Ik waardeer zijn Ying maar vegeet zijn Yang ook niet zo makkelijk.
 
Je hebt gelijk, als je slechts 44x het net vind in 108 wedstrijden (waarvan t gros niet 90 minuten) dan schiet t niet op.
Ik vraag mij hard af of wij de komende 10 jaar nog zo'n productieve middenvelder te zien krijgen in ons elftal.

Als ik Transfermarkt mag geloven, is het 154 wedstrijden (waarvan een boel dus niet de hele wedstrijd) voor PSV, met 49 goals en 21 assists.

Hij is ieder geval van waarde geweest, zoveel staat buiten kijf.
 
Ik snap je punt..
Aan de andere kant moet het feit dat hij het in het gros van zijn wedstrijden niet eens 90 minuten kreeg toch (of dat hij niet in de basis begon) ook wel iets zeggen? :) Ik weerdeer zijn Ying maar vegeet zijn Yang ook niet zo makkelijk.
In de tijd dat Cocu d'r een aanvaller afhaalde voor n verdediger, waarbij de wedstrijdchat vaak ontplofte? Zij Yang is bij t gros gebaseerd op uitlatingen van o.a die VI-blaters en negatieve framing. Ook in de wedstrijden dit seizoen heb ik m weer zien werken, sleuren en meeverdedigen, dat hij nochelant oogt betekend niet dat hij dat is.
 
Je hebt gelijk, als je slechts 44x het net vind in 108 wedstrijden (waarvan t gros niet 90 minuten) dan schiet t niet op.
Ik vraag mij hard af of wij de komende 10 jaar nog zo'n productieve middenvelder te zien krijgen in ons elftal.

Hulde dat jij het nog probeert. Ik heb de strijd inmiddels opgegeven, en kan alleen verwijzen naar mijn eerdere berichten in dit topic.
 
In de tijd dat Cocu d'r een aanvaller afhaalde voor n verdediger, waarbij de wedstrijdchat vaak ontplofte? Zij Yang is bij t gros gebaseerd op uitlatingen van o.a die VI-blaters en negatieve framing. Ook in de wedstrijden dit seizoen heb ik m weer zien werken, sleuren en meeverdedigen, dat hij nochelant oogt betekend niet dat hij dat is.

Ohh... dat is vuil. :) Ik kijk geen VI en negatieve framing op basis van eigen waarnemingen vind ik ook sterk. Ik heb vooralvorig seizoen nog regelmatig wedstrijden gezien waarbij hij terrecht als een van de eersten gewisseld werd. Ook voor een aanvaller of middenvelder. Maar ieder zo zijn smaken. Ik denk dat we het eens zullen worden op het feit dat het jammer is dat we niet meer van zijn goede gaven hebben kunnen genieten.
 
Als ik Transfermarkt mag geloven, is het 154 wedstrijden (waarvan een boel dus niet de hele wedstrijd) voor PSV, met 49 goals en 21 assists.

Hij is ieder geval van waarde geweest, zoveel staat buiten kijf.
Ik had alleen de competitiewedstrijden te pakken ja. Wiki heeft t over 151 om 49.
 
Ik snap je punt..
Aan de andere kant moet het feit dat hij het in het gros van zijn wedstrijden niet eens 90 minuten kreeg jou toch ook wel iets zeggen? :)
Ik waardeer zijn Ying maar vegeet zijn Yang ook niet zo makkelijk.
Zo is het. Ik ben ook niet zo negatief over Pereiro, maar iemand moet toch een beetje de Yang aangeven.

p.s. Een van de acties van Pereiro die mij het meest bijgebleven is, is het inhouden om het duel niet aan te gaan met een speler van Osijek, bij de vijandelijke 16. :sad:
 
Hij zal vanzelf laten zien of het daadwerkelijk allemaal de schuld is van Cocu/Van Bommel. Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen in Italië
 
Hij zal vanzelf laten zien of het daadwerkelijk allemaal de schuld is van Cocu/Van Bommel. Ik ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen in Italië

Ligt er aan hoe hij gebruikt gaat worden! Als anderen zijn man oppakken (afspraken) en hij aanvallend zijn kwaliteiten mag tonen en niet meteen eraf wordt gehaald als hij zijn man laat lopen is en wordt het een topper ook in Italië.
 
Je hebt gelijk, als je slechts 44x het net vind in 108 wedstrijden (waarvan t gros niet 90 minuten) dan schiet t niet op.
Ik vraag mij hard af of wij de komende 10 jaar nog zo'n productieve middenvelder te zien krijgen in ons elftal.

Onder Cocu als spits via rechts, eerste half jaar onder MvB als middenvelder achter de spitsen waarbij hij 2 werkers in vorm achter zich had.
Statistieken zijn goed, absoluut.
 
Ligt er aan hoe hij gebruikt gaat worden! Als anderen zijn man oppakken (afspraken) en hij aanvallend zijn kwaliteiten mag tonen en niet meteen eraf wordt gehaald als hij zijn man laat lopen is en wordt het een topper ook in Italië.

Ja, maar dat zijn voor een topclub onmogelijke voorwaarden. Dan is dit ook meteen zijn plafond. Wat ook prima is, hoor.
 
Ik volg een ex-PSV'er nooit actief.
De laatste waar ik af en toe nog met trots aan terugdacht was Gica Popescu toen hij bij Barca speelde. Maar ook die volgde ik niet actief.
Ik volg een huidige PSV'er al niet eens meer 😁
 
Ligt er aan hoe hij gebruikt gaat worden! Als anderen zijn man oppakken (afspraken) en hij aanvallend zijn kwaliteiten mag tonen en niet meteen eraf wordt gehaald als hij zijn man laat lopen is en wordt het een topper ook in Italië.
Tja, als ik niet hoef mee te voetballen en rustig balletjes af mag wachten voor de goal, scoor ik er ook een stuk of 5 in de Seri A. Die kans is net zo groot als dat Cagliari denkt dat ze de nieuwe Messi hebben gekoccht en het hele elftal volledig in zijn dienst laten spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Pereiro vertrekt voor 2,5 miljoen euro van PSV naar Cagliari

link

PSV heeft een deal met het Italiaanse Cagliari over het vertrek van Gastón Pereiro De Uruguayaan vertrekt voor 2,5 miljoen euro naar Italië. Op dit moment worden de contracten in orde gemaakt en de spelbepaler heeft afscheid genomen op De Herdgang. Belangrijk is dat zijn zaakwaarnemer Paco Casal wil meewerken.

PSV houdt ook nu nog een slag om de arm, maar Casal heeft aangegeven mee te willen werken aan de transfer naar Cagliari.

:unsure: Tsja Casal ... Het zou zomaar nog af kunnen ketsen. :rolleyes: :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan