Gastón Pereiro (A)

Ik vind eigenlijk dat PSV hier zijn poot stijf moet houden, en Pereiro niet moet laten spelen. Waar blijf je, als je omdat je resultaten nodig hebt geen positie inneemt ten opzichte van dit soort van schimmige toestanden. Dit kost PSV twee miljoen, mensen (en Pereiro een nieuwe kans) - ik ken mensen die best blij zouden zijn met zo'n bedrag.

Nee, ik vind het echt klote voor Pereiro - en ook voor de selectie. Maar dit kan echt niet.

Cincinnati afwijzen vind ik puur op sportieve gronden nog prima te beargumenteren. Het echec van afgelopen zomer was natuurlijk vele malen erger. Als Aston Villa inderdaad geïnteresseerd is moeten die toch ook zonder problemen die (voor een PL club schamele) 2 miljoen op tafel kunnen leggen.
 
Cincinnati afwijzen vind ik puur op sportieve gronden nog prima te beargumenteren. Het echec van afgelopen zomer was natuurlijk vele malen erger. Als Aston Villa inderdaad geïnteresseerd is moeten die toch ook zonder problemen die (voor een PL club schamele) 2 miljoen op tafel kunnen leggen.

Ja, maar doe dat dan meteen. Speel geen schimmenspel met als enige doel eventueel clubs tegen elkaar uit te spelen. Het maakt de markt kapot.
 
Die zaakwaarnemer is een vervelende kerel. Dat staat buiten kijf. Dat hebben we al kunnen zien bij de aankomst van Pereiro bij PSV. Maar dat Pererio niet naar Rusland of Amerika wil, is toch niet heel vreemd? Ik snap wel dat hij ook graag in Spanje o.i.d. wil voetballen.

En ik zie hem het komende half jaar liever spelen dan Bruma en Doan. Zeg ik het nog maar eens. ;)
Zoals ik het las wilde Pereirro best naar Cincinatti, en al helemaal naar Spartak?
 
Ik vind eigenlijk dat PSV hier zijn poot stijf moet houden, en Pereiro niet moet laten spelen.

Toen we nog iets konden winnen was ik van mening dat we in een situatie zaten waarin PSV nog gebaat was bij het opstellen van perreiro vanwege zijn voetbalkwaliteiten.

Nu we niets meer kunnnen winnen ga je als club over naar een signaal afgeven, hij mag voortaan rondjes om een oefenveldje gaan lopen als training, gescheiden van de andere spelers en hij is verder persona non grata in het stadion, ook niet op de bank of tribune.
Verder even goeie vrienden natuurlijk gaston..
 
Cagliari lijkt me ook een erg mooie club voor hem. Fingers crossed, gericht op meneer Casal...
 
Ach dan neem je toch gewoon het vliegtuig en voor de bünen meldt Gerbrands nog dat “PSV de onderhandelingen heeft gestaakt”. En de volgende dag meldt je dat ie toch voor 1 miljoen is vertrokken. Want verstoorde arbeidsrelatie enz.
 
PSV meldt zojuist dat Pereiro ook op de training ontbreekt. Snap het wel, Casal kan daar natuurlijk mooi zijn maffia netwerk uitbreiden
 
Ik hoop van harte dat Pereiro naar de Seri A vertrekt. Allereerst natuurlijk voor die 2m voor PSV, maar ook om nou eens te zien of al die forummers die altijd hebben geroepen dat hij in de Italiaanse competitie wel tot z'n recht zou komen. Nou, ik geloof daar helemaal geen bal van, nu zullen we het dus gaan zien
 
Pereiro is -ondanks zijn vervelende zaakwaarnemer en dus zijn vervelende vertrek- wel een speler die ik nog zou willen volgen. Dat heb ik niet met iedere oud-PSV'er, zeg maar.
Eens. Als mens is hij altijd heel beschaafd geweest richting PSV, of hij nou speelde of niet. Hij klaagde nooit en heeft nooit vreemde interviews gegeven in de media. Ik hoop van harte dat hij slaagt in de Serie A.
 
Terug
Bovenaan Onderaan