Gastón Pereiro (A)

De reden dat hij niet speelt is toch grotendeels gebaseerd op het niet willen verlengen van zijn contract? Ik vind dat overigens wel een goed beleid als je goede vervangers hebt, is niet het geval momenteel
 
Ik vond het wel mooi dat hij zijn invalbeurt meteen met een doelpunt bekroonde.
Hoewel het niet zijn plek is zou ik het gewoon proberen met Pereiro in de spits zolang we niet een echte spits kunnen opstellen. Pereiro kan in ieder geval een doelpunt maken. Nr. 10 is zijn beste plek, maar ik zou Ihattaren, een van de weinigen die wel z'n niveau haalt, niet slachtofferen.
En we zouden het ook kunnen proberen, zolang Malen en Bergwijn niet terug zijn, met Pereiro en Ihattaren als de 2 spitsen, in een 4-4-2 formatie.
Wie weet zijn die wel complementair aan elkaar.
 
Welkom in kamp Pereiro, onze voorzitter is een Egyptenaar
De legendarische zwaan uit Montevideo liet gisteren zien waarom hij altijd moet spelen. Hij scoorde niet alleen een belangrijke goal, maar ook de manier waarop: dat gevoel vind je bij niemand anders in dit team. Of eigenlijk zelfs niet in de Eredivisie. Wat te denken van die karatetrap waar hij bijna nog een mooiere goal maakte uit onmogelijke positie. Als hij die vol had geraakt, hadden we de tranen niet kunnen stoppen: wat een schoonheid.

Overigens wel heerlijk om te zien: aan zijn snelle gele kaart merkte je zijn frustratie, maar na zijn goal totaal niet zijn gram halen op z'n Lazovic'. Hij had er alle recht toe om volledig uit z'n dak te gaan (ieder jaar zo bepalend en nu gewoon op de tribune gezet, je rugnummer afgepakt voor zo een blinde draver als Bruma etc). Nee, gewoon juichen met het vingertje en snel terug om alles te geven voor die 2-2.

De zwaan uit Montevideo, die dansend het veld over dartelt. De zwaan uit Montevideo, die de bal behandelt als een 24-karaats sieraad.
 
De legendarische zwaan uit Montevideo liet gisteren zien waarom hij altijd moet spelen. Hij scoorde niet alleen een belangrijke goal, maar ook de manier waarop: dat gevoel vind je bij niemand anders in dit team. Of eigenlijk zelfs niet in de Eredivisie. Wat te denken van die karatetrap waar hij bijna nog een mooiere goal maakte uit onmogelijke positie. Als hij die vol had geraakt, hadden we de tranen niet kunnen stoppen: wat een schoonheid.

Overigens wel heerlijk om te zien: aan zijn snelle gele kaart merkte je zijn frustratie, maar na zijn goal totaal niet zijn gram halen op z'n Lazovic'. Hij had er alle recht toe om volledig uit z'n dak te gaan (ieder jaar zo bepalend en nu gewoon op de tribune gezet, je rugnummer afgepakt voor zo een blinde draver als Bruma etc). Nee, gewoon juichen met het vingertje en snel terug om alles te geven voor die 2-2.

De zwaan uit Montevideo, die dansend het veld over dartelt. De zwaan uit Montevideo, die de bal behandelt als een 24-karaats sieraad.

Ik denk dat de voetbalkwaliteiten niet de reden is dat Pereiro niet op het veld staat. Zeker in deze fase waarin er zo behoefte is aan iemand die iets met een bal kan was het prettig geweest als hij zijn contract had verlengd, al was het maar met 1 jaar.
 
De legendarische zwaan uit Montevideo liet gisteren zien waarom hij altijd moet spelen. Hij scoorde niet alleen een belangrijke goal, maar ook de manier waarop: dat gevoel vind je bij niemand anders in dit team. Of eigenlijk zelfs niet in de Eredivisie. Wat te denken van die karatetrap waar hij bijna nog een mooiere goal maakte uit onmogelijke positie. Als hij die vol had geraakt, hadden we de tranen niet kunnen stoppen: wat een schoonheid.

Overigens wel heerlijk om te zien: aan zijn snelle gele kaart merkte je zijn frustratie, maar na zijn goal totaal niet zijn gram halen op z'n Lazovic'. Hij had er alle recht toe om volledig uit z'n dak te gaan (ieder jaar zo bepalend en nu gewoon op de tribune gezet, je rugnummer afgepakt voor zo een blinde draver als Bruma etc). Nee, gewoon juichen met het vingertje en snel terug om alles te geven voor die 2-2.

De zwaan uit Montevideo, die dansend het veld over dartelt. De zwaan uit Montevideo, die de bal behandelt als een 24-karaats sieraad.

De zwaan, die zo nu en dan een ATV-dag neemt op het veld.
Speler die de ene keer briljant en onmisbaar is, en een andere keer vraag je je af of ie wel heeft meegedaan.
 
Van de laatste categorie hebben we er nog wel een paar die elke week op het veld staan, briljante spelers helaas niet.

Tja. Moet je elke week maar gokken dat je speler er zin in heeft? Dat zou ik ook wel beu zijn op een gegeven moment.
 
De zwaan, die zo nu en dan een ATV-dag neemt op het veld.
Speler die de ene keer briljant en onmisbaar is, en een andere keer vraag je je af of ie wel heeft meegedaan.
De zwaan die vorig jaar in de Arena z'n plek kwijt raakte aan Sadilek. Pereiro tegen voetballende ploegen is een garantie op goud, maar wij kregen iemand er voor in de plaats die wel altijd constant speelt.

Was gelijk het begin van het einde voor ons kampioenschap. Ik ben voor Van Bommel, maar dit was echt een blunder van jewelste. ATV-dag of niet.
 
Tja. Moet je elke week maar gokken dat je speler er zin in heeft? Dat zou ik ook wel beu zijn op een gegeven moment.
Dat kan ik ook wel begrijpen. Als Malen en/of Bergwijn beschikbaar waren, of als Bruma en Doan wel zouden voldoen, zou ik er ook niet over peinzen om hem op te stellen. Maar in deze situatie, na 5x puntverlies op rij, vind ik het bijzonder vreemd, zelfs onbegrijpelijk, dat MvB geen beroep heeft gedaan op Pereiro, die precies heeft wat het team mist: scorend vermogen, koelbloedigheid, techniek. Als malen en Bergwijn weer terug zijn, mag Pereiro weer naar de tribune.
 
De zwaan die vorig jaar in de Arena z'n plek kwijt raakte aan Sadilek. Pereiro tegen voetballende ploegen is een garantie op goud, maar wij kregen iemand er voor in de plaats die wel altijd constant speelt.

Was gelijk het begin van het einde voor ons kampioenschap. Ik ben voor Van Bommel, maar dit was echt een blunder van jewelste. ATV-dag of niet.

Ik ben met je eens dat die wedstrijd bij uitstek een podium was voor Pereiro en dat je, als je uit luizig wil winnen, hem goed kan gebruiken.
 
Heeft ook altijd (meer dan) prima cijfers kunnen weerleggen qua rendement. Maar blijkbaar is het belangrijk dat hij ook (veel) verdedigd omdat Sadilek en Dumfries zo nodig naar de achterlijn moeten draven.

Tja en als je Doan en Pereiro gaat vergelijken dan wordt het helemaal oneerlijk voor onze Japanner.

We hebben dus een veelzijdige aanvaller in huis, met een goed schot, prachtige steekpass (incl overzicht) en is dodelijk effectief rond de 16. Kan op 3 posities spelen en waar zetten we deze beste man neer? Juist.
 
De zwaan die vorig jaar in de Arena z'n plek kwijt raakte aan Sadilek. Pereiro tegen voetballende ploegen is een garantie op goud, maar wij kregen iemand er voor in de plaats die wel altijd constant speelt.

Was gelijk het begin van het einde voor ons kampioenschap. Ik ben voor Van Bommel, maar dit was echt een blunder van jewelste. ATV-dag of niet.
Sowieso was de grootste fout om daar met 8 verdedigend ingestelde spelers te gaan spelen. Als....
 
Genoten van onze topspelers. Volledig terecht om Pereiro iedere week te vernederen op de bank.

Helemaal klaar met deze onzin. Hoe knettergek moet je zijn om dit voor jezelf goed te praten?

Maar hij wil niet bijtekenen en wilde zich niet laten verkopen aan een grauwe Russische club. Die jongen moet helemaal kapot, hoe haalt ie het in z'n hoofd.
 
Maar hij wil niet bijtekenen en wilde zich niet laten verkopen aan een grauwe Russische club. Die jongen moet helemaal kapot, hoe haalt ie het in z'n hoofd.
Dit soort principes kan je hebben als je niet wekelijks naar fucking Doan en Guti hoeft te kijken. Je hebt Messi een jaar gratis in je selectie en je gebruikt m niet. Volledig debiel.

De goal van dit decennium wmb.
 
Dat was zijn zaakwaarnemer

Precies. En wat schiet je er mee op hem nu uit principe op de bank te houden, als hij maar eens te meer bewijst het verschil te kunnen maken? Principes mogen ons blijkbaar ook punten kosten. Maar dan zend je wel een duidelijk signaal naar de overige spelers. Toch....? :rolleyes::unsure:
 
Dit soort principes kan je hebben als je niet wekelijks naar fucking Doan en Guti hoeft te kijken. Je hebt Messi een jaar gratis in je selectie en je gebruikt m niet. Volledig debiel.

De goal van dit decennium wmb.

Wat mij betreft zijn die principes nooit terecht. Er is een contract met een looptijd afgesproken en er is geen verplichting tot het opleveren van een transfersom. We hebben geen moment het recht te denken dat wij bepalen wat iemand met z'n carrière moet doen en welke ingrijpende keuzes hij daarvoor moet maken. Als ie de beste speler voor een plek is, moet ie gewoon voetballen.
 
Maar hij wil niet bijtekenen en wilde zich niet laten verkopen aan een grauwe Russische club. Die jongen moet helemaal kapot, hoe haalt ie het in z'n hoofd.
Naja, ik begrijp dat hij niet wilt bijtekenen, na zijn seizoenen met Cocu en Mark. Ik begrijp ook dat hij niet zomaar naar zo'n Russische club wilt vertrekken.
Maar hij kan best wel eens stilstaan wat hij PSV heeft 'aangedaan'. Beginnend bij die stroeve onderhandelingen tussen PSV en zaakwaarnemer over het aantrekken van Pereiro. En eenmaal hier was hij nou niet bepaald de nummer één op het wedstrijdformulier..
Op z'n minst een half jaar toevoegen zou getuigen van wat karakter..

In de situatie waar we nu in zitten had ik hem echter wel meer laten spelen dan nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan