Gastón Pereiro (A)

Doan is ook niet goed genoeg. Doe mij Gakpo maar, daar zit toekomst in
Ja, of je "verbrandt 'm". Te lang laten aanmodderen dat de potentie die hij heeft verdwijnt. Ik zie Gakpo sinds z'n invalbeurt tegen Ajax niks goeds meer doen, z'n duels verliezen en besluiteloos halfslachtige passjes geven.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV bevestigt bod van FC Cincinatti op Gastón Pereiro

link

De leiding van PSV bevestigt dat er een bod ligt voor Pereiro en verwacht er met de Amerikaanse club wel uit te komen. Vraag is wederom of Paco Casal, de zaakwaarnemer van Pereiro, akkoord gaat met een overgang naar Amerika.

Dat zal wel weer een soap worden. :cautious:
 
PSV bevestigt bod van FC Cincinatti op Gastón Pereiro

link

De leiding van PSV bevestigt dat er een bod ligt voor Pereiro en verwacht er met de Amerikaanse club wel uit te komen. Vraag is wederom of Paco Casal, de zaakwaarnemer van Pereiro, akkoord gaat met een overgang naar Amerika.

Dat zal wel weer een soap worden. :cautious:
Gigantisch hinderlijk voor PSV, maar dit is oprecht zielig voor Pereiro.
 
Ik geloof er niks van....Pereiro gaat volgens mij transfervrij vertrekken in de zomer...maar goed, wonderen bestaan en ik gun PSV die paar miljoentjes van harte als Pereiro binnen 2 weken alsnog vertrekt bij PSV...
 
Vreemde transfer wel naar Amerika. Maar misschien speelt heel Cincinatti straks wel in zijn dienst.

Jammer dat hij gaat. Mooie speler, maar helaas niet helemaal geslaagd hier.
 
Vreemde transfer wel naar Amerika. Maar misschien speelt heel Cincinatti straks wel in zijn dienst.

Jammer dat hij gaat. Mooie speler, maar helaas niet helemaal geslaagd hier.
Aha, now drops the ball: Ron Jans is there the coach. ;)
Maar uiteindelijk zegt zo’n transfer (als hij doorgaat) ook wel iets over Pereiro. En om geen ruzie met Der Muzikant te krijgen mag iedereen dat lekker zelf invullen.
 
Vreemde transfer wel naar Amerika. Maar misschien speelt heel Cincinatti straks wel in zijn dienst.

Jammer dat hij gaat. Mooie speler, maar helaas niet helemaal geslaagd hier.

Hij heeft het geluk dat vanwege de opzet van de Amerikaanse competities Cincinatti niet kan degraderen, maar het is eigenlijk 'degradatievoetbal' wat je daar speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan