Gastón Pereiro (A)

Ik ook, blijft toch een geval apart onze Gaston. Ik heb zelden een speler gezien die zo wisselvallig is. Soms is ie briljant en soms lijkt het nergens op. Technisch misschien wel de beste speler van de eredivisie maar o zo wisselvallig. Ik ben ook erg benieuwd of er nog wat uit de contractonderhandelingen komt. Ik begin er alleen een beetje voor te vrezen. Als je dat wisselvallige eruit krijgt als trainer heb je een topspeler, maar helaas zie ik dat niet gebeuren.

Ik ook niet. Hij is 24 jaar. Dat wisselvallige mag ook bij 24 jarige spelers, maar bij hem is het te structureel.
 
Ik ben de grootste fan van Pereiro op dit forum en vind het echt één van de beste spelers in de competitie (in vorm zelfs de beste).

Maar omdat wij nu de luxe hebben dat het lekker loopt - of lijkt te lopen, moeten we hard zijn. Bijtekenen en anders op de tribune. Je moet er niet aan denken dat het talent en kapitaal van spelers als Ihattaren, Bergwijn of Bruma aan de kant wordt geschoven voor een half jaartje genieten van Pereiro. En dat doet me pijn om te zeggen.

Dus hup, zaakwaarnemer eruit gooien, bijtekenen met drie jaar en gewoon de (reserve) band claimen met zijn magistrale balbehandeling en beslissende goals.
 
Ik ben de grootste fan van Pereiro op dit forum en vind het echt één van de beste spelers in de competitie (in vorm zelfs de beste).

Maar omdat wij nu de luxe hebben dat het lekker loopt - of lijkt te lopen, moeten we hard zijn. Bijtekenen en anders op de tribune. Je moet er niet aan denken dat het talent en kapitaal van spelers als Ihattaren, Bergwijn of Bruma aan de kant wordt geschoven voor een half jaartje genieten van Pereiro. En dat doet me pijn om te zeggen.

Dus hup, zaakwaarnemer eruit gooien, bijtekenen met drie jaar en gewoon de (reserve) band claimen met zijn magistrale balbehandeling en beslissende goals.
Pereiro ligt sterk verankerd aan de ketting bij zijn zaakwaarnemer. Die Gast(on) heeft niets, maar dan ook niets te vertellen.
 
Ik ben de grootste fan van Pereiro op dit forum en vind het echt één van de beste spelers in de competitie (in vorm zelfs de beste).

Maar omdat wij nu de luxe hebben dat het lekker loopt - of lijkt te lopen, moeten we hard zijn. Bijtekenen en anders op de tribune. Je moet er niet aan denken dat het talent en kapitaal van spelers als Ihattaren, Bergwijn of Bruma aan de kant wordt geschoven voor een half jaartje genieten van Pereiro. En dat doet me pijn om te zeggen.

Dus hup, zaakwaarnemer eruit gooien, bijtekenen met drie jaar en gewoon de (reserve) band claimen met zijn magistrale balbehandeling en beslissende goals.
En het is ook weer niet zo dat ie een prachtige vriendin of schoonzus oid heeft:maniac:
Ik bedoel die Reza, die neem je om die reden er gewoon bij, zowel de vrouw als de schoonzus :clap2:
Edit: zoek op Sarvin Bayat en Sareh Bayat.
 
En het is ook weer niet zo dat ie een prachtige vriendin of schoonzus oid heeft:maniac:
Ik bedoel die Reza, die neem je om die reden er gewoon bij, zowel de vrouw als de schoonzus :clap2:
Edit: zoek op Sarvin Bayat en Sareh Bayat.
Ja, dat zijn Perzische parels... :oops:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jup, hopelijk kunnen ze nog verlengen(vast niet met Casal). Dus als The Wolves een mooi bedrag bieden 5 a 6 miljoen euro. Dan zou ik hem gelijk verkopen.
Maar ik vrees dat hij door Casal gratis de deur uit loopt
 
Wolverhampton zou interesse hebben in Pereiro

Bron
Mooie titel. Een vermogen verdienen aan Pereiro. Dat wordt in het artikel al teruggebracht tot een miljoenenbod, wat dus ook gewoon 2 of 3 miljoen kan zijn. Aanschafprijs 7 miljoen, dus met verdienen moet het toch minstens richting de 11 miljoen gaan. Een vermogen dan lijkt mij eigenlijk al 30+. Dus wederom een onzintitel. Gezien het aflopende contract is elke miljoen voor Pereiro meegenomen. Ik zie hem niet terugkeren bij PSV in het veld, ondanks dat ik wel gecharmeerd was van hem.
 
Mooie titel. Een vermogen verdienen aan Pereiro. Dat wordt in het artikel al teruggebracht tot een miljoenenbod, wat dus ook gewoon 2 of 3 miljoen kan zijn. Aanschafprijs 7 miljoen, dus met verdienen moet het toch minstens richting de 11 miljoen gaan. Een vermogen dan lijkt mij eigenlijk al 30+. Dus wederom een onzintitel. Gezien het aflopende contract is elke miljoen voor Pereiro meegenomen. Ik zie hem niet terugkeren bij PSV in het veld, ondanks dat ik wel gecharmeerd was van hem.
Broodvoetballer met een zaakwaarnemer waar je nooit zaken mee had moeten doen. Die laat zich transfervrij het Philips stadion uitzetten. Ben blij als het zover is. 9 van de 10 wedstrijden had meneer er geen zin in. Laat dan een Rosario of Hendrix, die er wel 100% voor gaan, falen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan