Formule 1

Het is nu eenmaal zo dat er teams/rijders zijn die een periode dominant zijn. Denk aan Schumacher/Ferrari, Vettel/Red Bull en Hamilton/Mercedes.

In die tijden van hun dominantie was F1 als geheel nog steeds vermakelijk, je wist wie er aan de top vochten, Hakinnen & Schumi maakten er een show van ondanks hun dominantie, en achter hun gebeurde veel van gekke tot onveilige dingen wat F1 leuk maakte. Nu is voorkant, midden en achter saaie dooie boel, ik kijk nu alleen de samenvatting van 7 min en dat is al amper te doen.
 
Hebben we Google voor, toch? :giggle:

"No F1 team has ever won every single race in a season. McLaren came the closest in the 1988 season, winning 15 out of 16 races on the calendar."

Inmiddels heeft Red Bull Racing in 2023 21 van de 22 races gewonnen.
 
431415526_1593677414728151_8738633416682228938_n.jpg
 
"No F1 team has ever won every single race in a season. McLaren came the closest in the 1988 season, winning 15 out of 16 races on the calendar."

Inmiddels heeft Red Bull Racing in 2023 21 van de 22 races gewonnen.

Zeker. Artikel was van september 2023, toen was het seizoen nog bezig, gok dat de streak van RB de aanleiding voor het schrijven was.
 

Voormalig F1-coureur Massa begint rechtszaak om misgelopen wereldtitel in 2008


Hoogstwaarschijnlijk een kansloze missie.
Een niet nader te noemen coureur zal dit met bovenmatige aandacht volgen denk ik zo.
 

Voormalig F1-coureur Massa begint rechtszaak om misgelopen wereldtitel in 2008


Hoogstwaarschijnlijk een kansloze missie.
Tjonge, ook al win je. Lekker belangrijk na 16 jaar. Is alleen voor Wikipedia.
 
Ecclestone heeft al gezegd dat hij hetzelfde zou doen als hij Massa was. De toenmalige hoogste baas is het er dus mee eens?
Hij had moeten ingrijpen toen hij eigenaar van de formule 1 was. Nu is het slechts een wassen neus.
Ecclestone zegt steeds iets anders.

 
Dat gaat nu echt wel gebroken worden schat ik zo. Tot aan Singapore sowieso weinig problemen te verwachten denk ik :D
In Australie zorgen voor een eerste rij kwalificatie en dan voor de melee de eerste bocht door, dan komt die alvast in orde. Eerste bocht is daar meestal wel een dingetje. En dan zou in Japan het record gepakt kunnen worden.
 

Interesse Mercedes vleit Verstappen: 'Maar intentie om bij Red Bull te blijven'

De onrust binnen Red Bull daargelaten is er natuurlijk momenteel geen enkel team die hem een auto kan geven die kan tippen aan de RB. Misschien in 2026 met de nieuwe regels maar tot die tijd zie ik RB de sport domineren. En dan is de keuze niet zo heel moeilijk als coureur zijnde.
 
De onrust binnen Red Bull daargelaten is er natuurlijk momenteel geen enkel team die hem een auto kan geven die kan tippen aan de RB. Misschien in 2026 met de nieuwe regels maar tot die tijd zie ik RB de sport domineren. En dan is de keuze niet zo heel moeilijk als coureur zijnde.
Met de geruchten over het niet voorspoedig verlopen van de ontwikkeling van de nieuwe krachtbron door de nieuwe leverancier zou dit op langere termijn wel kunnen gaan spelen ja.
 
Met de geruchten over het niet voorspoedig verlopen van de ontwikkeling van de nieuwe krachtbron door de nieuwe leverancier zou dit op langere termijn wel kunnen gaan spelen ja.
Ik vind vooral de geruchten over het gerommel binnen RBR wel bizar, onder het mom van waar rook is is vuur. Heb je eindelijk je gewenste dominantie, ga je allemaal lopen ruzièn achter de schermen. Wat ik wel grappig zou vinden als toekomstscenario is als Newey inderdaad naar Ferrari zou vertrekken, Leclerc en niet Hamilton dan kampioen zou worden:lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan