Formule 1

Bij Ferrari gaan ze op zoek naar de ondergedoken monteur die de auto's verwisseld heeft bij het verstoren van de rembalans.
Hij had de opdracht gekregen om bij de auto van Sainz de rembalans te verstoren, maar deed dit bij de auto van Leclerc. :maniac: ;)
 
430667720_898100032323211_4340415866066751123_n.jpg


Max Verstappen rijdt als een machine.
Bizar zoveel ronden achter elkaar zo'n kleine verschillen. :maniac: Tot 2 x toe zelfs op de duizendste van een seconde dezelfde sectortijd.
 
Breaking, Sainz wordt vervangen door Bearman

(wegens ziekte van Sainz, maar ik wil ook eens voelen hoe het is om clickbait-achtig te werk te gaan)
 
Max Verstappen op pole position in de Grand Prix van Saoedi-Arabië

1 Verstappen
2 Leclerc + 0.319
3 Perez +0.335
4 Alonso +0.374
5 Piastri +0.617
6 Norris +0.660
7 Russel +0.844
8 Hamilton +0.988
9 Tsunoda +1.075
10 Stroll +1.100
 
Ze zeggen echt helemaal niets in dit artikel. Dit is net zoveel nieuwswaarde als het feit dat ik vandaag mijn bril heb laten vallen.
Daf*ck, heb jij je bril laten vallen? Hoezo, wanneer, hoe is de bril er aan toe. En.... ik heb mijn bril ook wel eens laten vallen, komt nu wel heel dichtbij zo.
 

Verstappen verbindt lot bij Red Bull aan Marko: 'Ik kan niet zonder hem doorgaan'​


"We zijn heel lang onderweg met elkaar. De optie dat Helmut weggaat zie ik niet zitten Ik heb altijd duidelijk aangegeven dat hij er bij moet blijven. Ik kan niet zonder hem doorgaan", zei Verstappen in Jeddah over Marko, die voorafgaand aan de kwalificatie vertelde mogelijk geschorst te worden.

Max Verstappen rijdt volgend jaar in een Mercedes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan