Financiën PSV

Goed punt.
Zijn er eigenlijk jonge spelers die chagrijnig weggingen bij PSV en daarna zeer zeer succesvol zijn geworden?
(Huntelaar misschien een beetje.)
+Als de verhalen kloppen heeft Mo niet de goede houding/instellingen op de training en wetende dat hij sinds de jeugd al een moeilijke jongen was, dan zal het lastig voor hem zijn om te floreren bij de grote clubs.
 
+Als de verhalen kloppen heeft Mo niet de goede houding/instellingen op de training en wetende dat hij sinds de jeugd al een moeilijke jongen was, dan zal het lastig voor hem zijn om te floreren bij de grote clubs.

Zo jammer. Ik dacht vorig seizoen toch echt dat het een knuffelbaar menneke was, maar wellicht is dat dus niet zo.
 
PSV meer dan 2,5 miljoen now steun. Ajax ruim boven de 4 miljoen en KNVB een miljoen in een kwartaal. wat achterlijke buisness. Weet waar je belasting centen en de reserves uit de schatkist naar toe gaan. Weet je alvast de komende jaren voor wie we het mogen terugverdienen


Liever voor PSV dan voor bedrijven die hebben zitten te zeuren over hoe moeilijk ze het hadden terwijl ze geen stap in een andere richting wilde zetten om alsnog wat centjes binnen te harken.
 
Liever voor PSV dan voor bedrijven die hebben zitten te zeuren over hoe moeilijk ze het hadden terwijl ze geen stap in een andere richting wilde zetten om alsnog wat centjes binnen te harken.
Mmm het Zijn alle BVO die flinke salarissen uitdelen. Spelers kopen voor miljoenen en steun van de burger ontvangen vind ik gek. Het is een aardige lijst bedrijven en wat mij opvalt veel uitzend en pay rol bedrijven lange leve het flex werk! waar marktwerking en neo liberaal beleid goed voor is🤬
 
Mmm het Zijn alle BVO die flinke salarissen uitdelen. Spelers kopen voor miljoenen en steun van de burger ontvangen vind ik gek. Het is een aardige lijst bedrijven en wat mij opvalt veel uitzend en pay rol bedrijven lange leve het flex werk! waar marktwerking en neo liberaal beleid goed voor is🤬
Je hebt zeker een punt hoor, en ben het ook met je eens.
 
Mmm het Zijn alle BVO die flinke salarissen uitdelen. Spelers kopen voor miljoenen en steun van de burger ontvangen vind ik gek. Het is een aardige lijst bedrijven en wat mij opvalt veel uitzend en pay rol bedrijven lange leve het flex werk! waar marktwerking en neo liberaal beleid goed voor is🤬
Tsja, dat is marktconform. Minder kan ook, maar dan moeten we ook accepteren dat PSV niveau Heracles wordt.
 
Tsja, dat is marktconform. Minder kan ook, maar dan moeten we ook accepteren dat PSV niveau Heracles wordt.
Of gewoon geen voetbal kijken. Dan doe je er ook aan mee, immers.

Net als: "Shell is stom!", terwijl je met een volle tank benzine wegrijdt. "KLM is stom!", terwijl je net je kaartjes naar timboektoe binnen hebt.
 
Of gewoon geen voetbal kijken. Dan doe je er ook aan mee, immers.

Net als: "Shell is stom!", terwijl je met een volle tank benzine wegrijdt. "KLM is stom!", terwijl je net je kaartjes naar timboektoe binnen hebt.
Tja, van sommige dingen ben je flink afhankelijk. Ik vind 't CBR bijvoorbeeld ook stom, maar ik wil wel een rijbewijs. Ik vind de UEFA ook stom, maar toch kijk ik voetbal
 
Tsja, dat is marktconform. Minder kan ook, maar dan moeten we ook accepteren dat PSV niveau Heracles wordt.
Marktconform dat is het probleem. En als men de markt leidend vind dan niet zeuren om geld bij mij als burger maar gewoon zelf marktconform je broek ophouden.
 
Of gewoon geen voetbal kijken. Dan doe je er ook aan mee, immers.

Net als: "Shell is stom!", terwijl je met een volle tank benzine wegrijdt. "KLM is stom!", terwijl je net je kaartjes naar timboektoe binnen hebt
Vrije markt economie is toch niet zo vrij? Als de burger bij tegenwind de klappen mag betalen en bij voorspoed het nakijken heeft. Angelsaksich model vind ik stom;)

 
PSV meer dan 2,5 miljoen now steun. Ajax ruim boven de 4 miljoen en KNVB een miljoen in een kwartaal. wat achterlijke buisness. Weet waar je belasting centen en de reserves uit de schatkist naar toe gaan. Weet je alvast de komende jaren voor wie we het mogen terugverdienen


Tsja.

PSV en Ajax hebben natuurlijk wel veel last gehad van de coronamaatregelen. Lange tijd zonder publiek, competitie deels afgelast jaar eerder, etc. Spelers bij PSV en Ajax verdienen meer dan 'n serveerster op het terras, maar naar PSV en Ajax kijken dan ook tienduizenden mensen in het stadion, nog wel meer op TV, verkopen heel wat shirtjes, etc. Iemand die er bij PSV 20 in schiet is ook lastiger te vinden dan iemand die bier neer kan zetten op 'n tafeltje op het terras.

Alles dichtgooien vanwege corona betekent ook dat veel bedrijven op de fles gaan zonder hulp.
 
Vrije markt economie is toch niet zo vrij? Als de burger bij tegenwind de klappen mag betalen en bij voorspoed het nakijken heeft. Angelsaksich model vind ik stom;)

Maar PSV is toch gewoon een bedrijf? Net zoals de kapper om de hoek? Een bedrijf dat niks kan doen aan Corona en hierdoor verliezen lijdt?

Ik snap wel dat het een raar gevoel geeft, omdat de salarissen buitensporig zijn. Overigens heeft het PSV personeel/spelers wel ingeleverd. Maar zonder steun zal PSV dus een lagere begroting krijgen. Dat moeten we dan als fans accepteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan