Films & TV

Alles wat je verwacht van een James Bond. Schieten, tieten, helicopter. Maar prima dus, zo nu en dan.

Mijn pa is een groot fan. Zijn met de hele familie geweest voor zijn verjaardag. Ging dus vooral mee, maar heb me prima vermaakt.
Ik ook alleen het eind heb ik moeite mee.
 
James Bond. Ik snap de hype niet. Nooit begrepen.
Vruger, zo in de jaren zeventig was het prima amusement.
Het is eigenlijk een soort Feyenoord, in de jaren zestig, zeventig van de vorige eeuw was het wel wat, maar daarna, met een incidentele uitzondering is het toch wel vergane glorie.
 
Vruger, zo in de jaren zeventig was het prima amusement.
Het is eigenlijk een soort Feyenoord, in de jaren zestig, zeventig van de vorige eeuw was het wel wat, maar daarna, met een incidentele uitzondering is het toch wel vergane glorie.
Vind je? Ik vond skyfall bijv echt stukken beter dan t gros van de oude films.
 
Finally watched Army of the Dead on Netflix last night. Was a very good zombie type movie and looking forward to the sequel.
 
Net de nieuwe Space jam gekeken, heb medelijden met mensen die dit in de bios hebben gezien :sick: :lmao:
zelfs de eerste viel ivm Who Framed Roger Rabbit tegen. Ik heb die Space Jam serie altijd als een remake van Roger Rabbit gezien. Alhoewel Bill Murray wel in de eerste SJ zat.. Dat maakt een hoop goed..
 
As a basketball player he is legendary, as an actor just ok. He is not the disturbing factor, but the storyline of the 2nd film :rolleyes: :sick:
Yeah I actually really like the first one. Huge fan of MJ as he is the best of all time and a fellow North Carolinian. But I knew I was never going to watch the second one as soon as I saw the trailer.
 
Squid game afgekeken. Was wel erg vermakelijk. Moet zeggen dat ik hem in het begin echt helemaal geweldig vond maar naar een tijdje steeds minder. Maar hij blijft goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan