Films & TV

Net naar de nieuwe James Bond geweest, erg goeie film wel tikkeltje te veel van deze tijd soms… Gewoon €9 betaald voor een film bij Pathe waarbij het bij de Kinepolis hier in de buurt €14 moest zijn. +1 voor Pathe Rembrandt
 
Net naar de nieuwe James Bond geweest, erg goeie film wel tikkeltje te veel van deze tijd soms… Gewoon €9 betaald voor een film bij Pathe waarbij het bij de Kinepolis hier in de buurt €14 moest zijn. +1 voor Pathe Rembrandt
Ik ga morgen met junior. €12 Kinepolis.
 
Net naar de nieuwe James Bond geweest, erg goeie film wel tikkeltje te veel van deze tijd soms… Gewoon €9 betaald voor een film bij Pathe waarbij het bij de Kinepolis hier in de buurt €14 moest zijn. +1 voor Pathe Rembrandt
Ik ga zaterdag, kijk er erg naar uit..
 
Squid game afgekeken. Was wel erg vermakelijk. Moet zeggen dat ik hem in het begin echt helemaal geweldig vond maar naar een tijdje steeds minder. Maar hij blijft goed.
Ik zit ‘m nu te bingewatchen (ook nog nooit gedaan). Wilde even snel kijken maar blijf toch hangen. Goede warming-up voor vanavond. Vind het tot nu toe ook best vermakelijk.
 
Alec Baldwin heeft een cameraregisseur doodgeschoten op de set. Per ongeluk. Er is niemand aangehouden. De 42 jarige vrouw overleed in het ziekenhuis. Het zou gebeurd zijn tijdens opnames voor de film 'Rust'.
Wat droevig. Balwin is anti-wapens en Trump-satiricus. Je zou haast in complotten gaan denken.
 
joh. Stuur die even naar de Speld :lmao:

Ook losse flodders kunnen dodelijk zijn onder bepaalde omstandigheden. ;)

"Het veiligheidsprotocol waarmee normaal gesproken wordt gewerkt in de filmwereld, wordt ook geschreven over het gebruik van losse flodders, schrijft Deadline. ‘Ook losse flodders kunnen doden’, staat er. ‘Behandel vuurwapens alsof ze zijn geladen."
 
Laatst bewerkt:
Anti "recht voor elke lul die n kruisje kan zetten om n vuurwapen te mogen bezitten" is de crux lijkt me?
 
Terug
Bovenaan Onderaan