Films & TV

Dit....
Typisch Nederlands gezeik in de marge.

Kwam op mij ook over als een nadruk op redenen zoeken waarom Baldwin op één of andere manier hypocriet is omdat hij pro gun control is en in een film over het wilde westen speelt, i.p.v. te erkennen dat die man vandaag een vreselijke gebeurtenis heeft meegemaakt met een filmwapen, met een volkomen terecht onverwachte dodelijke afloop. Appels en peren in mijn kleine Vedetteboekje.
 
Zoiets gebeurde ook in the crow. Brandon Lee werd daarbij neergeschoten.. pff
En eerder zijn vader waardoor het gerucht gaat dat Brandon zelf het wapen had verwisseld.

(dacht ik in elk geval, misschien vergis ik me en begin nu een nieuwe roddel)
 
Waaaatttt JB reeks is heilig, zelfs de eerste zijn nu nog toppers. Alleen deze is gewoon simpel actie film en geen JB film 🤢
Het is ook een beetje krom, een JB-film willen maken maar dan om redenen alles wat het een JB-film maakt er niet laten plaatsvinden. Een beetje als een romantische comedy met Steven Seagal.
 
Nee totaal niet,
1 slappe achtervolging door het bos en 1 scene waar die uit zijn auto schiet zijn de enige echte actie momenten. Qua vrouwen of romantiek is het ook niks en slappe hap, geen echte badass schurk, slappe verhaallijn + JB die sterft, alles wat NIET in het JB straatje past zit hier. Als het geen JB film was en een simpel actiefilm dan had die de bios niet eens gehaald. Succes van deze film lift puur op de naam en niet op kwaliteit.

Kijk de ander eens, volop spectaculairs scenes, actie schurken en special effects, hier niks
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik zag ergens een fragment voorbij komen bij de uitreiking van de jaarlijkse Televisie ring. De documentaire over die kinderen waarvan de vader hen jaren lang mishandelde en gegijzeld had, won die prijs. Tot zover geen bijzonderheden. Maar wat ik een beetje vreemd, gênant, ongepast… vond, was dat die kinderen samen met de maker van de documentaire, een gat in de lucht sprongen bij de bekendmaking. Gemengde gevoelens; goed dat z’n docu is gemaakt maar die kinderen die bij de uitreiken aanwezig zijn + dat ze zo blij reageren, dat vond ik raar. Ze hebben zoveel geleden en nu was het misschien het moment van erkenning en om het te vieren? Ik kan het denk ik niet zo goed onder woorden brengen maar ik dacht uit respect voor die overleden moeder en de andere kinderen die niet mee wilden werken, zouden ze wat minder uitbundig moeten zijn bij zoiets?
 
Ik zag ergens een fragment voorbij komen bij de uitreiking van de jaarlijkse Televisie ring. De documentaire over die kinderen waarvan de vader hen jaren lang mishandelde en gegijzeld had, won die prijs. Tot zover geen bijzonderheden. Maar wat ik een beetje vreemd, gênant, ongepast… vond, was dat die kinderen samen met de maker van de documentaire, een gat in de lucht sprongen bij de bekendmaking. Gemengde gevoelens; goed dat z’n docu is gemaakt maar die kinderen die bij de uitreiken aanwezig zijn + dat ze zo blij reageren, dat vond ik raar. Ze hebben zoveel geleden en nu was het misschien het moment van erkenning en om het te vieren? Ik kan het denk ik niet zo goed onder woorden brengen maar ik dacht uit respect voor die overleden moeder en de andere kinderen die niet mee wilden werken, zouden ze wat minder uitbundig moeten zijn bij zoiets?
Lastig lastig, zeker als het halve gezin niet meedoet. Ging dat om Ruinerwold
 
Terug
Bovenaan Onderaan