Films & TV

Ook vandaag overleden; Luke Perry. Bekend van de jaren 90 hitserie Beverly Hills 90210.
52 jaar..
 
Ook vandaag overleden; Luke Perry. Bekend van de jaren 90 hitserie Beverly Hills 90210.
52 jaar..

Ja, voor jou en voor mij zijn dit overledenen in onze leeftijdcategorie...

Trouwens de man die er voor verantwoordelijk was dat er in de jaren 90 veel Dylan's geboren werden.
 
- Inmiddels bij aflevering 8 van The Umbrella Academy. Elke aflevering is weer beter dan de vorige.
- Ik ben een trouwe kijker van The Orville van Seth MacFarlane (Family Guy). Het begon als een vermakelijke Star Trek-spoof, maar in anderhalf seizoen is het uitgegroeid tot misschien wel de de beste SF-serie van de laatste jaren. De Star Trek-invloed is nog steeds overduidelijk, maar de humor is nu een stuk subtieler en de verhalen hebben meer diepgang dan je zou denken. Briljant, wat mij betreft.
 
Geen film, maar een boek. Echt een indrukwekkend boek over de tatoeerder van Auschwitz. Heb hem in 1 avond uitgelezen.

 
Geen film, maar een boek. Echt een indrukwekkend boek over de tatoeerder van Auschwitz. Heb hem in 1 avond uitgelezen.

Grappig. Ligt ook bij ons op tafel. Junior wilde deze na een boekbespreking in de klas. Iets te volwassen, denk ik. Mevr. Mikasa heeft hem ook in een dag gelezen.
 
Grappig. Ligt ook bij ons op tafel. Junior wilde deze na een boekbespreking in de klas. Iets te volwassen, denk ik. Mevr. Mikasa heeft hem ook in een dag gelezen.
Gisteravond dan ook maar in begonnen. Grote letters zeg....
 
Die Keith Richards is een medisch wonder. Slikt, spuit, drinkt en snuift alles wat er te koop is op de markt en dat al z'n hele leven lang en is nog niet dood. Respect!
Legend has it that former heroin addict Keith would have regular blood transfusions to clean all the drugs out of his system.

"I've always loved that because it's got that great, dark, vampire feel about it."

Hij speelt wellicht wel een klein beetje valsch. (Geldt ook voor Ron Wood, so they say)
 
ik moet echt een GOT tattoo zetten ofzo.. bij de laatste aflevering zat ik ook echt 130 minuten vol verbazing en opwinding te staren pff
 
Terug
Bovenaan Onderaan