Films & TV

Heb het nog nooit gezien, terwijl het eigenlijk helemaal in mijn straatje ligt.
Eerste gedeelte van de zin heeft ook betrekking op mij. De tweede niet.

Ik schijn echter veel te missen als ik de geluiden zo om mij heen hoor.
 
Ik heb de Nederlands / Belgische serie Undercover met o.a. PSV'er Frank Lammers gekeken. Eerlijk is eerlijk, het is allemaal niet bijzonder hoogstaand van alle acteurs, vooral de eerste minuten doen 'New Kids'-achtig aan, maar ik heb me er echt mee vermaakt. Leuke serie!
 
Ik heb de Nederlands / Belgische serie Undercover met o.a. PSV'er Frank Lammers gekeken. Eerlijk is eerlijk, het is allemaal niet bijzonder hoogstaand van alle acteurs, vooral de eerste minuten doen 'New Kids'-achtig aan, maar ik heb me er echt mee vermaakt. Leuke serie!
O, zojuist een aflevering gekeken. Vond het wel geinig.
 
Gisteren begonnen aan kobra kai. Grappige serie die wel lekker wegkijkt. (Gaat over karate kid jaren later)
 
Mijn vriendin dwingt me het Songfestival te kijken, en ik hoor overal dat 'Duncan Lawrence' - prachtige oer-Hollandse naam trouwens - waarschijnlijk gaat winnen. Nou, ik heb dat lied nou een keer voorbij horen komen en laat ik zeggen dat ik er niet veel meer zin in heb gekregen, wat een kutlied. Hoe lang duurt die onzin?
 
Mijn vriendin dwingt me het Songfestival te kijken, en ik hoor overal dat 'Duncan Lawrence' - prachtige oer-Hollandse naam trouwens - waarschijnlijk gaat winnen. Nou, ik heb dat lied nou een keer voorbij horen komen en laat ik zeggen dat ik er niet veel meer zin in heb gekregen, wat een kutlied. Hoe lang duurt die onzin?
Dus al je vrienden hebben ook een wansmaak....

en wij als forum vallen kennelijk buiten de overal :mad: wat is de plaats dan nog van onze mooie forum in jouw leven :cry:
 
Mijn vriendin dwingt me het Songfestival te kijken, en ik hoor overal dat 'Duncan Lawrence' - prachtige oer-Hollandse naam trouwens - waarschijnlijk gaat winnen. Nou, ik heb dat lied nou een keer voorbij horen komen en laat ik zeggen dat ik er niet veel meer zin in heb gekregen, wat een kutlied. Hoe lang duurt die onzin?
Hahaha, ik heb het nummer nog niet gehoord, maar weet inmiddels wel dat we al bijna gewonnen hebben!
 
Dus al je vrienden hebben ook een wansmaak....

en wij als forum vallen kennelijk buiten de overal:mad: wat is de plaats dan nog van onze mooie forum in jouw leven :cry:

Excuses voor mijn woordkeuze, ik bedoelde dat ik van verschillende bronnen heb vernomen dat (...). Dit forum is, vanzelfsprekend, het middelpunt van mijn leven, mijn kerk, mijn walhalla, etc., etc. :grin:

:unsure: Kijken is niet luisteren. Zet het geluid op 0. :D;)

Ik zal het aan haar voorstellen! (Al ben ik niet hoopvol op een goede afloop).
 
Huilen om GoT. Zo sterk begonnen, en zo verneukt. Niets aan te merken op de graphics, acteurs, director kwaliteiten. Top-notch, bovenste plank. Maar het verhaal is echt.. Ze zijn het he-le-maal kwijt en dat is zo ongelofelijk jammer.

Het is bijna erger dan het einde van Dexter..
 
Terug
Bovenaan Onderaan