Films & TV

Kijkt hier nog iemand The Good Place op Netflix, toevallig?
Het is een comedy, maar er zitten wel wat elementen in die zowaar filosofisch aandoen.
Wellicht dat De Bondscoach het zelfs interessant vindt!
Mijn vrouw en dochter vonden het 'wel leuk', maar volgens mij hebben ze 'm niet helemaal uit gekeken.
 
Iemand de serie "Happy" al gezien? Ik vind het wel grappig, een beetje "Sin city" meets "Roger Rabbit"...
 
Net begonnen aan de tv serie (YouTube red) Cobra Kai.

Had lage verwachtingen hiervan maar het blijkt gewoon prima entertainment te zijn. Leuke verassing.
 
Net begonnen aan de tv serie (YouTube red) Cobra Kai.

Had lage verwachtingen hiervan maar het blijkt gewoon prima entertainment te zijn. Leuke verassing.
Inderdaad leuk om te zien.
Ben nu met Judas bezig op Videoland. Goed weg te kijken met een heel goede Rifka Lodeizen als Astrid Holleeder. Heb je niks met het verhaal Holleeder dan haak je heel snel af.
 
Inderdaad leuk om te zien.
Ben nu met Judas bezig op Videoland. Goed weg te kijken met een heel goede Rifka Lodeizen als Astrid Holleeder. Heb je niks met het verhaal Holleeder dan haak je heel snel af.
Vond het bijna allemaal B-acteurs en behave Rifka dan ook ontzettend slecht geacteerd. Ook schmink erg slecht en lijkt totaal niet op de echte personages. Ik keek alleen omdat ik het verhaal kende. Vergelijk die acteurs maar eens met een serie als Klem. Pfff wat een verschil zeg.
 
Vond het bijna allemaal B-acteurs en behave Rifka dan ook ontzettend slecht geacteerd. Ook schmink erg slecht en lijkt totaal niet op de echte personages. Ik keek alleen omdat ik het verhaal kende. Vergelijk die acteurs maar eens met een serie als Klem. Pfff wat een verschil zeg.
Dat is het ook. Het verhaal is boeiend, meer zit er inderdaad niet in, maar kijkt wel lekker weg.
Zo hebben we onder Cocu naar PSV gekeken, omdat het PSV was ?
 
Vond het bijna allemaal B-acteurs en behave Rifka dan ook ontzettend slecht geacteerd. Ook schmink erg slecht en lijkt totaal niet op de echte personages. Ik keek alleen omdat ik het verhaal kende. Vergelijk die acteurs maar eens met een serie als Klem. Pfff wat een verschil zeg.

Ben nu 6 minuten in aflevering 1 en de schmink en het nadoen van de hoofdpersonen is heel nep inderdaad. Dat lijken op echte personages boeit me ook helemaal niet. Ik heb liever dat een personage gewoon wordt gespeeld door een goede acteur (die zichzelf kan doen) dan dat er geforceerd de hoofdpersoon wordt nagedaan (Peter R. de Vries bijv). Ben bij het boek na 10% afgehaakt; het begin ervan was erg boeiend, maar op een gegeven moment weet je genoeg. Kijken of ik het bij de serie langer volhoud.

Edit; aanvulling:
22:00: Glas bier wordt bijna leeg gedronken
22:08: Ander camera shot: glas bier is weer vol
22:10: Terug naar eerste camera shot: glas bier weer leeg
:FP:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben nu 6 minuten in aflevering 1 en de schmink en het nadoen van de hoofdpersonen is heel nep inderdaad. Dat lijken op echte personages boeit me ook helemaal niet. Ik heb liever dat een personage gewoon wordt gespeeld door een goede acteur (die zichzelf kan doen) dan dat er geforceerd de hoofdpersoon wordt nagedaan (Peter R. de Vries bijv). Ben bij het boek na 10% afgehaakt; het begin ervan was erg boeiend, maar op een gegeven moment weet je genoeg. Kijken of ik het bij de serie langer volhoud.

Edit; aanvulling:
22:00: Glas bier wordt bijna leeg gedronken
22:08: Ander camera shot: glas bier is weer vol
22:10: Terug naar eerste camera shot: glas bier weer leeg
:FP:
Dus... Dank voor deze heads up. Ik begin er gewoon niet eens aan. Ik vind het storend als degene details niet kloppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan