Films & TV

Een goede musical kan ik hebben. Singing in the Rain, West Side Story, South Park, Team America, La La Land… Maar een slechte, zoals Joker schijnt te zijn, is dan ook gelijk érg cringe.
Team Amerika, lang geleden dat ik daar aan gedacht heb. Daar heb ik vroeger toch zó hard om gelachen.

Een goede musical kan ik hebben. Singing in the Rain, West Side Story, South Park, Team America, La La Land… Maar een slechte, zoals Joker schijnt te zijn, is dan ook gelijk érg cringe.
In mijn optiek bestaat er niet zoiets als een goede musical. Ik vind het echt verschrikkelijk.

Team Amerika, lang geleden dat ik daar aan gedacht heb. Daar heb ik vroeger toch zó hard om gelachen.
Houdt nog steeds stand, fantastische film.
Been there... :(

Kost zo'n bioscoopkaartje tegenwoordig? Valt daar iets te bezuinigen?
15.50…. Belachelijke prijzen, zeker als je nog popcorn en cola wil. Gelukkig heb ik veel vouchers.
In mijn optiek bestaat er niet zoiets als een goede musical. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Dat mag natuurlijk! Ik kan de classics wel hebben

Houdt nog steeds stand, fantastische film.

15.50…. Belachelijke prijzen, zeker als je nog popcorn en cola wil. Gelukkig heb ik veel vouchers.

Dat mag natuurlijk! Ik kan de classics wel hebben

Is als je vaak gaat zo'n abonnement niet handig?

Net Joker 2 gekeken, laat ik het zo zeggen hij was niet slecht omdat het een musical was. De schrijver had echt totaal geen idee waar hij met de film naartoe wilde, het is alsof ik al die tijd naar niets heb gekeken. Waar mensen misschien hadden verwacht dat in deze film Arthur Fleck zou veranderen in het gestoorde, moordlustige karakter van de joker gebeurde dat niet. Sterker nog, Fleck maakt geen enkele ontwikkeling door en blijft het personage hij was in de eerste film. Eigenlijk is de 2e film net de eerste maar in een ander, saaier jasje. Het einde deed ook af aan de film, je vraagt je echt af waarom je hem hebt gekeken. Het musical aspect was soms een goede afleiding van het trage plot maar wel een beetje veel. Geen waardige opvolger van het 1e deel.

Terug
Bovenaan Onderaan