Bacchus
Veteranus Quietus
Het schijnt idd meer een musical te zijn. Dan ben je mij al kwijt. Als ik érgens verschrikkelijk jeuk van krijg, dan is het van musicals.Ik hoorde dat hij slechte recensies kreeg, maar ik heb de film niet gezien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het schijnt idd meer een musical te zijn. Dan ben je mij al kwijt. Als ik érgens verschrikkelijk jeuk van krijg, dan is het van musicals.Ik hoorde dat hij slechte recensies kreeg, maar ik heb de film niet gezien.
Inderdaad. Ik HAAT musicals. Ik word daar moorddadig van. Hopelijk vind ik nooit een vriendin die dat leuk vindt, want dan verkies ik nog liever terug mijn hand dan de daad zelf.Het schijnt idd meer een musical te zijn. Dan ben je mij al kwijt. Als ik érgens verschrikkelijk jeuk van krijg, dan is het van musicals.
Musicals zijn kudt!Het schijnt idd meer een musical te zijn. Dan ben je mij al kwijt. Als ik érgens verschrikkelijk jeuk van krijg, dan is het van musicals.
Vandaag Challengers gekeken.1/2
Aanrader! Staat nu op Prime
Ik zag dat je nieuwe schoenen nodig hebt.The Substance. Gadverdamme, ranzige bodyhorror. Wel erg goed, met een goede boodschap ook.![]()
BlutIk zag dat je nieuwe schoenen nodig hebt.![]()
Een goede musical kan ik hebben. Singing in the Rain, West Side Story, South Park, Team America, La La Land… Maar een slechte, zoals Joker schijnt te zijn, is dan ook gelijk érg cringe.Het schijnt idd meer een musical te zijn. Dan ben je mij al kwijt. Als ik érgens verschrikkelijk jeuk van krijg, dan is het van musicals.
Team Amerika, lang geleden dat ik daar aan gedacht heb. Daar heb ik vroeger toch zó hard om gelachen.Een goede musical kan ik hebben. Singing in the Rain, West Side Story, South Park, Team America, La La Land… Maar een slechte, zoals Joker schijnt te zijn, is dan ook gelijk érg cringe.
Been there...
In mijn optiek bestaat er niet zoiets als een goede musical. Ik vind het echt verschrikkelijk.Een goede musical kan ik hebben. Singing in the Rain, West Side Story, South Park, Team America, La La Land… Maar een slechte, zoals Joker schijnt te zijn, is dan ook gelijk érg cringe.
Houdt nog steeds stand, fantastische film.Team Amerika, lang geleden dat ik daar aan gedacht heb. Daar heb ik vroeger toch zó hard om gelachen.
15.50…. Belachelijke prijzen, zeker als je nog popcorn en cola wil. Gelukkig heb ik veel vouchers.Been there...
Kost zo'n bioscoopkaartje tegenwoordig? Valt daar iets te bezuinigen?
Dat mag natuurlijk! Ik kan de classics wel hebbenIn mijn optiek bestaat er niet zoiets als een goede musical. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Houdt nog steeds stand, fantastische film.
15.50…. Belachelijke prijzen, zeker als je nog popcorn en cola wil. Gelukkig heb ik veel vouchers.
Dat mag natuurlijk! Ik kan de classics wel hebben