Mohr
Aanvoerder
De film was ook wel goed maar heb me toen geërgerd aan de rol van Hugh Grant als slechterik.Eens, en toch zo herkenbaar. Knap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De film was ook wel goed maar heb me toen geërgerd aan de rol van Hugh Grant als slechterik.Eens, en toch zo herkenbaar. Knap!
De film was ook wel goed maar heb me toen geërgerd aan de rol van Hugh Grant als slechterik.
Hoe kan het dat Daniel san in Karate kid 2 Chozen aan yoghurt schopt en i Karate kid 3 er weer helemaal niks van kan?Cobra Kai moet nu het laatste seizoen nog kijken. Goede serie
Hoe kan het dat Creese de bak in gaat, het slachtoffer kan liegen en de andere sensei ook? Dat gebeurde gewoon.
En hoe kan het dat kinderen na een paar weken training plotseling super goed kunnen vechten en heel lenig zijn
Wet van de remmende voorsprong en anders het scriptHoe kan het dat Daniel san in Karate kid 2 Chozen aan yoghurt schopt en i Karate kid 3 er weer helemaal niks van kan?
Vraag Marcus Berg maar eens hoe dat kan.Hoe kan het dat Daniel san in Karate kid 2 Chozen aan yoghurt schopt en i Karate kid 3 er weer helemaal niks van kan?
vond hem tegenvallen. Sloot niet aan bij de vorige films, leek wel alsof ze ziek waren.Overigens vanavond met het gezin naar Deadpool en Wolverine... Ben benieuwd.
Sorry Karate kind 3 is te lang geleden, ik weet het niet meer.Hoe kan het dat Daniel san in Karate kid 2 Chozen aan yoghurt schopt en i Karate kid 3 er weer helemaal niks van kan?
Gisteren Shadow in the Cloud gekeken. Nu speelde dit af ten tijde van de Tweede Wereldoorlog en zoals jullie wellicht al door hebben is dat mijn grote interesse.
Rare film met een nog vreemder verhaal, inclusief een soort van monster wat voor mij gelijk een no-go is in een film. Maar op de een of andere manier boeide het me wel ondanks dat het op momenten nergens op sloeg en de meest riducule dingen gebeurde.
Ik zou hem niet snel nog een keer kijken maar heb me toch vermaakt.
De Pacific is nu niet direct mijn grootste interesse. Hoewel ik nu ook een boek over Nederlandse Catalina's in dat gebied in bestelling heb staan. Dank voor de tip die ga ik zeker eens opzoeken.Ben ik toch even de trailer van bekijken maar met zo'n monster skip ik inderdaad.
Overigens, mocht je die nog niet gezien hebben en ook geïnteresseerd zijn in WO2 in Azië The eight hundred. Chinese film maar ik vind hem top.
Voordat het ongehoord nieuws wordt, ON zet Karskens op non-actief.
Arnold Karskens bij ON! op non-actief gesteld na klachten over ‘grensoverschrijdend gedrag’
Voorzitter Arnold Karskens (69) van Ongehoord Nederland (ON!) is door de Raad van Toezicht op non-actief gesteld. De aanleiding is ‘een aantal serieuze klachten vanuit de eigen organisatie over zijn functioneren’. De aspirant-omroep kreeg klachten over onder meer ‘onbehoorlijk en/of...www.ad.nl
Karskens is al vol in de tegenaanval gegaan en hij spreekt van een coup.
Wel mooi hoe ie een verweer schrijft, daarin opneemt 'graag met de grootst mogelijke vertrouwelijkheid behandelen' (maar dan in hoofdletters) en dan zelf dat verweer op Xwitter flikkeren.
Klinkt als een retorische vraagAlain Delon overleden. Was er ooit een knappere acteur?
Bekijk bijlage 6922