Films & TV

-040-

Assistent Bondscoach
T pakt mij ook nog niet.
Logisch. Zijn ook de minste delen waar je mee start. Die nog enigszins verteerbaar zijn op basis van herkenning e.d. Als je de delen 4, 5 en 6 hebt gezien. Maar ja, de jeugd hè, heeft weer een eigen mening. :grin:

Der Jaufe

Internationale Legende
Logisch. Zijn ook de minste delen waar je mee start. Die nog enigszins verteerbaar zijn op basis van herkenning e.d. Als je de delen 4, 5 en 6 hebt gezien. Maar ja, de jeugd hè, heeft weer een eigen mening. :grin:
Ben ouder dan jouw nickname... Ah, wacht, mijn zoon, ja die wel ja...

Der Jaufe

Internationale Legende
Gister zowaar eens een film gekeken, 'the quick and the dead'. Mijn hemel, wat een flinterdun verhaal, het aloude wraakthema wat in de klassieker 'Once upon a time in the West' goed wordt uitgewerkt wordt afgeraffeld. Weer 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg.

robpsv11

Grammatifaler
Gister zowaar eens een film gekeken, 'the quick and the dead'. Mijn hemel, wat een flinterdun verhaal, het aloude wraakthema wat in de klassieker 'Once upon a time in the West' goed wordt uitgewerkt wordt afgeraffeld. Weer 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg.

Ik heb dus gisteren heel toevallig hier langs gezapt. Wat bleek, Leonardo was niet snel genoeg :maniac:

Vedette

Eid al Fitr-expert

Ooit was dat zo'n typisch vermakelijk tussendoortje. Wij hadden hem ook op videoband. Klassieker zal ie inderdaad niet worden.

Der Jaufe

Internationale Legende
Pfff, zit je weer zo'n film te kijken over een onmogelijke liefde, noemen ze het scifi, hou toch op met me, dat hele Star Wars is gewoon een RomCom avant la lettre.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Alleen van het laatste seizoen niet, of geen enkele aflevering, ooit?:rolleyes:

Dat laatste...

giphy.gif

Bovenaan Onderaan