Films & TV

Iemand al bezig met het bekijken van house of dragon's? Ik laat dit eventjes links liggen totdat george rr martin zijn boeken afmaakt
Voor zo zaken heeft hij tijd maar zen serie afmaken niet
 
Iemand al bezig met het bekijken van house of dragon's? Ik laat dit eventjes links liggen totdat george rr martin zijn boeken afmaakt
Voor zo zaken heeft hij tijd maar zen serie afmaken niet
Je gaat nog minstens tien jaar wachten?

Volgens mij is Martin niet meer echt direct betrokken bij de prequel(s).
 
Je gaat nog minstens tien jaar wachten?

Volgens mij is Martin niet meer echt direct betrokken bij de prequel(s).

House of the Dragon komt voort uit het al geschreven deel Fire & Blood. Nieuwe boeken zullen geen veranderingen teweeg brengen, aangezien het over een periode ver voor de ASOIAF saga gaat. Dus wat dat betreft redelijk safe te kijken.

Keerzijde, alle ruimte om een eigen sausje overheen te gooien en laat dat nou net de downfall van GoT zijn geweest.. :maniac:
 
House of the Dragon komt voort uit het al geschreven deel Fire & Blood. Nieuwe boeken zullen geen veranderingen teweeg brengen, aangezien het over een periode ver voor de ASOIAF saga gaat. Dus wat dat betreft redelijk safe te kijken.

Keerzijde, alle ruimte om een eigen sausje overheen te gooien en laat dat nou net de downfall van GoT zijn geweest.. :maniac:
Mannen in pakken in studio’s kan je niet vertrouwen met ideeën.
 
House of the Dragon komt voort uit het al geschreven deel Fire & Blood. Nieuwe boeken zullen geen veranderingen teweeg brengen, aangezien het over een periode ver voor de ASOIAF saga gaat. Dus wat dat betreft redelijk safe te kijken.

Keerzijde, alle ruimte om een eigen sausje overheen te gooien en laat dat nou net de downfall van GoT zijn geweest.. :maniac:

Dit dus... Waarom het boek fire & blood schrijven had hij beter eerst het originele afgemaakt. Dat stoort mij.
 
Oldboy (de Koreaanse) gezien net. Dit was een geweldige bioscoopervaring. De film was echt fantastisch, de zaal geconcentreerd en volledig stil, behalve bij de schokkende plottwist waar ik nog nachten van ga wakker liggen.
 
Nou Prey gezien en hoewel ik de setting geinig vind is het idee van een superieur bewapende onzichtbare alien met infrarood zicht versus wat indianen behoorlijk triest. Eigenlijk zoals alle predator v.s. films.
 
Oldboy (de Koreaanse) gezien net. Dit was een geweldige bioscoopervaring. De film was echt fantastisch, de zaal geconcentreerd en volledig stil, behalve bij de schokkende plottwist waar ik nog nachten van ga wakker liggen.
Je weet dat het een trilogie is?
 
Ik heb Kastanjemanden gekeken met mevr. Mikasa. Aardige Scandinavische politiethriller weer.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
House of the Dragon komt voort uit het al geschreven deel Fire & Blood. Nieuwe boeken zullen geen veranderingen teweeg brengen, aangezien het over een periode ver voor de ASOIAF saga gaat. Dus wat dat betreft redelijk safe te kijken.

Keerzijde, alle ruimte om een eigen sausje overheen te gooien en laat dat nou net de downfall van GoT zijn geweest.. :maniac:
Denk dat het wel veiliger is om vanaf het begin dat eigen sausje te hanteren, en qua verhaallijn niet in het laatste seizoen nog effe een veel te snelle eindsprint in te hoeven zetten. Eerste aflevering gezien, op zich best aardig.
 
Ja, een spirituele trilogie op basis van wraak, toch?
Nee, het is de laatste in de serie: Young Boy, Middleaged boy en Old Boy. :lol:

Inderdaad de tweede film in een trilogie op basis van wraak. Ik vind die Koreaanse films wel mooi, vooral omdat er soms zo'n andere kijk op het leven achter zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan