Films & TV

Qua vrouwen of romantiek is het ook niks en slappe hap, geen echte badass schurk, slappe verhaallijn + JB die sterft, alles wat NIET in het JB straatje past zit hier.
Ik denk dat ik iets moet doen aan mijn nick.. :unsure:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Mevrouw Bacchus is blij. Er is 'eindelijk' een verfilming van The Wheel of Time, een boekenreeks die zij zo'n beetje verslonden heeft. Het is iets in de sfeer van de Lord of the Ring en Game of Thrones.
Schijnt nogal een big deal te zijn.
Vanaf 19 november op Amazon Prime.
Gek genoeg heb ik die 2 series heel verschillend beleefd. LOTR vond ik weinig aan, terwijl ik GoT fantastisch vond.
 
Ook Squid game begonnen te kijken en ik ben nu bij de derde aflevering. Er werd zoveel over gesproken dus ik ging me er ook aan wagen. Ik weet het allemaal nog niet, wel Interessant om eens een Aziatische serie te kijken. Het kijkt wel lekker weg maar ik vind de hoofdpersoon behoorlijk naïef en de oude man interessant, alsof er meer gaat gebeuren. De Koreaanse vrouw die ook model is vind ik wel een knapperd
 
Laatst bewerkt:
Mevrouw Bacchus is blij. Er is 'eindelijk' een verfilming van The Wheel of Time, een boekenreeks die zij zo'n beetje verslonden heeft. Het is iets in de sfeer van de Lord of the Ring en Game of Thrones.
Schijnt nogal een big deal te zijn.
Vanaf 19 november op Amazon Prime.
Zal ongetwijfeld ook wel weer volledig 'wokified' zijn, net als de aankomende Lord of the Rings serie, ook van Amazon, en in principe alle uit Amerika komende film &TV-series van vandaag de dag.:braak:
 
Gek genoeg heb ik die 2 series heel verschillend beleefd. LOTR vond ik weinig aan, terwijl ik GoT fantastisch vond.
Ik vond het allemaal vierkant kudt.
Met je Frodo. Sodemieter op...:sneaky::fy:

Zal ongetwijfeld ook wel weer volledig 'wokified' zijn, net als de aankomende Lord of the Rings serie, ook van Amazon, en in principe alle uit Amerika komende film &TV-series van vandaag de dag.:braak:
Ja, er moet een lesbiënne in, een 'mens van kleur' etc. etc.
Het zal me worst wezen, ik ga er niks van zien, gok ik zo.:cool:

Dacht begin aan expeditie Robinson, als laatste persoon in Nederland.. omdat het in Kroatië opgenomen is dus ach.

2afleveringen verder en verslaafd 😱😍
Je was de op één na laatste. Ik ben nu de laatste....
 
Je was de op één na laatste. Ik ben nu de laatste....

Als ik als koppige ezel me overheen kan zetten om het te proberen dan is er ook hoop voor jou, via videoland kan je alles terugkijken. Zie je hoe mooi Kroatië is en hoe bizar spannend en gek het is, vond de hype altijd overdreven maar het grijpt je na 2 afleveringen gewoon zwaar
 
Ik vond het allemaal vierkant kudt.
Met je Frodo. Sodemieter op...:sneaky::fy:


Ja, er moet een lesbiënne in, een 'mens van kleur' etc. etc.
Het zal me worst wezen, ik ga er niks van zien, gok ik zo.:cool:


Je was de op één na laatste. Ik ben nu de laatste....
Gisteren zei mijn dochter ergens "Noooooo, Frodoooooo.....", en toen zei iemand iets over de Hobbit.
Hebben we daarna een half uur gesproken over wat voor een ruk-film (in de slechte zin van het woord) dat toch wel niet is.
 
Ja, er moet een lesbiënne in, een 'mens van kleur' etc. etc.
Het zal me worst wezen, ik ga er niks van zien, gok ik zo.:cool:
Even de trailer bekeken, en ja hoor, ticks all the boxes. Ik ga hem even lekker skippen denk ik. Kijk wel weer even opnieuw Breaking Bad oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan