Films & TV

Ik kijk zulke tv ook niet.
Vroeger met de kids samen gekeken, vooral wie is de mol was populair hier. De series als Klem hebben we ook graag naar gekeken. En de Luizenmoeder ging hier ook goed. Veel gelachen.
 
Dat heb ik helemaal niet meegekregen!:zien:

Ik denk dat dat een normale score is. Vanwege het simpele feit dat bij een dergelijke productie de verwachtingen torenhoog gespannen zullen zijn en het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.
Ik ben begonnen te kijken en vond hem matig. Maar dat kwam ook omdat ik hem niet goed genoeg gevolgd heb, dus binnenkort nog eens proberen maar dan met mijn aandacht erbij. (Hetzelfde verhaal trouwens ook voor The Irishman)
 
Ik ben begonnen te kijken en vond hem matig. Maar dat kwam ook omdat ik hem niet goed genoeg gevolgd heb, dus binnenkort nog eens proberen maar dan met mijn aandacht erbij. (Hetzelfde verhaal trouwens ook voor The Irishman)
Ik wilde The Irishman zó graag goed vinden en ik had mezelf na één keer kijken ervan overtuigd dat ik 'm echt wel leuk vond.
Toen ik me onlangs verveelde besloot ik 'm nog eens te kijken...en eigenlijk heb je gewoon gelijk. Zo'n cast en dan zo'n taai verhaal maken. Wat jammer.
 
Ik wilde The Irishman zó graag goed vinden en ik had mezelf na één keer kijken ervan overtuigd dat ik 'm echt wel leuk vond.
Toen ik me onlangs verveelde besloot ik 'm nog eens te kijken...en eigenlijk heb je gewoon gelijk. Zo'n cast en dan zo'n taai verhaal maken. Wat jammer.
Ik vond hem toch de moeite waard. Maar als je hem in de lijn zet van the Godfather en Goodfellas; dat niveau haalt hij gewoon niet.
 
Ik vond hem toch de moeite waard. Maar als je hem in de lijn zet van the Godfather en Goodfellas; dat niveau haalt hij gewoon niet.
Ps. Dat gevoel had ik nog meer bij de laatste Tarantino. Zeer fraai gefilmd, mooie sfeertekening maar het verhaal (?) kwam maar niet op gang. Tot die overval; ik ging er eens goed voor zitten, maar toen bleek dat dat dus het einde was. o.O:unsure:
 
M'n partner heeft The Masked Singer opstaan. Is dit weer zo'n Japans of Koreaans format ofzo? Raar programma.. maar dat kan ook aan mij liggen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan