Feyenoord

Lees dat Mathijsen z'n zicht aan één oog kwijt is. Als dat zo blijft, lijkt het me einde carriere?

Dit zou e.e.a. in perspectief kunnen zetten. Hij is het zicht aan één oog kwijt en het herstel daarvan duurt waarschijnlijk 10 dagen. Tenminste, zo lees ik het.

Hij kan overigens ook gewoon de eerste piraat worden die op de Nederlandse velden speelt, met z'n ooglapje. :cool:
 
Lijkt me toch lastig, een balsport doen zonder diepte te kunnen zien.

Met zo'n ooglapje straalt hij wel misschien eens een keer iets uit...
 
Zou karma dan toch bestaan voor Jorisje?

En dan denk ik aan 10 dagen, voor mij hoeft hij uiteraard niet permanent het zicht te verliezen...
 
Zware schorsing dreigt voor Bruno Martins Indi

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Bruno Martins Indi een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk, gedaan.

Bron AD.nl

Feyenoord en BMI zullen vast wel in beroep gaan, maar dan mag ik hopen dat het vier duels worden zonder voorwaardelijk. Op de beelden is duidelijk te zien dat hij eerst kijkt voordat hij zijn been neerzet. Daarbij doet hij geen enkele moeite om Ibarra te ontwijken.
 
Zware schorsing dreigt voor Bruno Martins Indi



Bron AD.nl

Feyenoord en BMI zullen vast wel in beroep gaan, maar dan mag ik hopen dat het vier duels worden zonder voorwaardelijk. Op de beelden is duidelijk te zien dat hij eerst kijkt voordat hij zijn been neerzet. Daarbij doet hij geen enkele moeite om Ibarra te ontwijken.

Martins Indi heeft het schikkingsvoorstel inmiddels geaccepteerd.
 
In het seizoen 2011/2012 behaalde Feyenoord gemiddeld 2,06 punten per duel. Vorig seizoen presteerden ze met 2,03 punten per duel nagenoeg hetzelfde. Dit seizoen loopt het echter echter nog niet zo vlot, tot dusverre behaalde Feyenoord gemiddeld 1,83 punten per duel. Feyenoord presteert dus minder dan in de vorige seizoenen, terwijl de kern van de selectie nagenoeg hetzelfde is. De ontwikkeling is duidelijk gestagneerd. Misschien is het maar goed voor Feyenoord dat Koeman besloten heeft om te vertrekken, hij lijkt het team niet meer naar een hoger niveau te kunnen tillen. Feyenoord zal nog een grote stap moeten zetten om écht serieus mee te dingen naar het kampioenschap.
 
http://www.vi.nl/nieuws/oude-bekende-guidetti-moet-pelle-opvolgen-in-de-kuip.htm

Dit lijkt me pure speculatie van de kant van VI. In de tekst staat ook weinig concreets, geen uitspraken van de Feyenoord-leiding (alleen dat er over nagedacht wordt...).
Zodra Pelle vertrekt zal het mij wel benieuwen wat er van Feyenoord overblijft. Het huidige spel is wel vooral aan Pelle opgehangen, als hij wegvalt moet je een nieuwe oplossing vinden.

Wat het spel wel zomaar ten goede kan komen, van de andere kant. Hetzelfde zag je toen Henry vertrok bij Arsenal, bijvoorbeeld. Het hele spel bij Feyenoord is afgestemd op Pelle. Andere spelers hoeven niet meer in zijn dienst te spelen als hij vertrekt, en hoeft het nog niet eens zo heel veel terug te vallen.
 
Wat het spel wel zomaar ten goede kan komen, van de andere kant. Hetzelfde zag je toen Henry vertrok bij Arsenal, bijvoorbeeld. Het hele spel bij Feyenoord is afgestemd op Pelle. Andere spelers hoeven niet meer in zijn dienst te spelen als hij vertrekt, en hoeft het nog niet eens zo heel veel terug te vallen.

Mee eens, al houdt Feyenoord dan wel erg weinig scorend vermogen over. Boetius en Immers weten met enige regelmaat te scoren, maar de rest van de huidige spelersgroep heeft het niet echt in zich. Wat vaststaat is dat er deze zomer in ieder geval iéts moet gebeuren, wil Feyenoord echt meedingen om de titel. Nu komen ze telkens nog een stuk of 10 punten tekort.
 
Mee eens, al houdt Feyenoord dan wel erg weinig scorend vermogen over. Boetius en Immers weten met enige regelmaat te scoren, maar de rest van de huidige spelersgroep heeft het niet echt in zich. Wat vaststaat is dat er deze zomer in ieder geval iéts moet gebeuren, wil Feyenoord echt meedingen om de titel. Nu komen ze telkens nog een stuk of 10 punten tekort.

Meedingen voor de titel gaat ze denk ik niet snel lukken. Hebben ze gewoonweg niet de middelen voor, en die krijgen ze ook niet totdat ze wellicht ooit een veel groter stadion met bijhorende grotere inkomsten krijgen. Als Pelle vertrekt, hebben ze een zeer beperkt budget om een vervanger te halen, het elftal verder versterken zit er niet in.
 
Wat het spel wel zomaar ten goede kan komen, van de andere kant. Hetzelfde zag je toen Henry vertrok bij Arsenal, bijvoorbeeld. Het hele spel bij Feyenoord is afgestemd op Pelle. Andere spelers hoeven niet meer in zijn dienst te spelen als hij vertrekt, en hoeft het nog niet eens zo heel veel terug te vallen.

Helemaal mee eens. Ajax werd ook pas weer kampioen toen Huntelaar en later Suarez waren vertrokken. In beide gevallen leunde men te veel op die scorende spitsen maar behaalde men geen successen. Vervolgens moest 'het team' het gaan doen met alle bekende gevolgen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan