Feyenoord

naast dat ik Mathijsen een prima vent vind, vind ik het ook triest om zo over iemand te oordelen. dat ie provoceert, ja snap ik het had ook nut he, alweer. ik heb eigenlijk meer moeite met het feit dat Lens en Bruma 0,0 zelfbeheersing hebben blijkbaar, of gewoon dom zijn, dat ze er intrappen.
lens destijds een schorsing en boete? zal me niks verbazen als de frustratie van bruma in de 2e helft nog in zn spel zat.
mischien als je met wat feiten komt dat ik geloof dat ie verbaal een zuiger eerste klas is, maar volgens mij is dit iets om hem de schuld te geven van het incident.

ik gok dat het gewoon provoceren was van mathijsen, en happen van bruma.
niks aan de hand verder...

Waarom moet je provoceren na een wedstrijd? Tijdens, in het heetst van de strijd, kan ik er nog mee leven. Naderhand moet dat klaar zijn. Op het veld oorlog, erbuiten niet. Simpele taak.
 
naast dat ik Mathijsen een prima vent vind, vind ik het ook triest om zo over iemand te oordelen. dat ie provoceert, ja snap ik het had ook nut he, alweer. ik heb eigenlijk meer moeite met het feit dat Lens en Bruma 0,0 zelfbeheersing hebben blijkbaar, of gewoon dom zijn, dat ze er intrappen.
lens destijds een schorsing en boete? zal me niks verbazen als de frustratie van bruma in de 2e helft nog in zn spel zat.
mischien als je met wat feiten komt dat ik geloof dat ie verbaal een zuiger eerste klas is, maar volgens mij is dit iets om hem de schuld te geven van het incident.

ik gok dat het gewoon provoceren was van mathijsen, en happen van bruma.
niks aan de hand verder...


Dus jij vind iemand die stiekem zegt "Je moeder is een h&/r", een beter ventje dan iemand die er op los beukt als iemand dat tegen hem zegt ?
Dan hebben wij totaal andere gedachten......
 
aa gent niet nee, maar was dat een seizoen waar Feyenoord wat bereikte uberhaupt? nee.
Dinamo Kiev en Spartak moskou zijn voor nederlandse ploegen gewoon al een niveautje groter, en kuban heeft gewoon veel goede spelers.
kuban wint 2-0 van Anzhi, won van cska, wanneer ze er wel klaar voor waren, loten ze de lastigeren, maarja, wat wil je met de uefa en nederlandse ploegen

Goed gesproken, jij snapt hoe het zit! (Y)
 
Goed gesproken, jij snapt hoe het zit! (Y)
Even voor je beeldvorming: deze discussie gaat terug naar het gedrag van die ene achterbakse oudje in jullie selectie. Maar daar had je natuurlijk geen mening over......
 
Even voor je beeldvorming: deze discussie gaat terug naar het gedrag van die ene achterbakse oudje in jullie selectie. Maar daar had je natuurlijk geen mening over......

Even voor je beeldvorming: jij moet niet 2 discussies door elkaar halen...
 
Dus jij vind iemand die stiekem zegt "Je moeder is een h&/r", een beter ventje dan iemand die er op los beukt als iemand dat tegen hem zegt ?
Dan hebben wij totaal andere gedachten......

Ik niet. Laat ze lekker beledigen. Het is triest, dat geef ik toe, maar als je daar na 12 jaar voetballennog niet tegenkunt en doordraait, heb je niks in het voetbal te zoeken. Net zo min trouwens als degene die die kinderachtige verwensingen richting een speler slingert.
 
...deze discussie gaat terug naar het gedrag van die ene achterbakse oudje in jullie selectie. Maar daar had je natuurlijk geen mening over......

Waarom zou ik daar natuurlijk geen mening over hebben? Ik heb er zéker wel een mening over.
Mathijssen is de ervaren rot die Feyenoord nét even slimmer en gehaaider maakt dan de PSV-broekies.
Mede dankzij hem hebben we gewonnen, doordat Bruma zich niet kon beheersen door een simpele
provocatie van geweldenaar Mathijssen. Evenals Lens vorig jaar z'n frustratie niet de baas kon...

Opvallend trouwens dat een hoop PSV-ers zo op Mathijssen afgeven. Jullie selectie puilde vorig seizoen
uit met heethoofden en matennaaiers zoals Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Lens, Pieters.
Toen werd het een kwaliteit genoemd. Ik herinner met PSV-Feyenoord van vorig seizoen, waar Toivonen
al na 15 seconden schandalig doorgaat op Clasie. Toen was het professioneel en ervaren wat hij deed.
Het is maar welke bril je op zet.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou ik daar natuurlijk geen mening over hebben? Ik heb er zéker wel een mening over.
Mathijssen is de ervaren rot die Feyenoord nét even slimmer en gehaaider maakt dan de PSV-broekies.
Mede dankzij hem hebben we gewonnen, doordat Bruma zich niet kon beheersen door een simpele
provocatie van geweldenaar Mathijssen. Evenals Lens vorig jaar z'n frustratie niet de baas kon...

Opvallend trouwens dat een hoop PSV-ers zo op Mathijssen afgeven. Jullie selectie puilde vorig seizoen
uit met heethoofden en matennaaiers zoals Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Lens, Pieters...
Onze jongens waren de echte venten die het op veld lieten zien, ook die agressie en waarvoor ze ook terecht of onterecht bestraft werden. Zij waren geen achterbakse jongens die ruzies uitlokten in de catacomben en zelf heel snel wegliepen en steeds een Hagenees naar voren lieten gaan om het met een agressieve kop, voor hen op te lossen.
 
Waarom zou ik daar natuurlijk geen mening over hebben? Ik heb er zéker wel een mening over.
Mathijssen is de ervaren rot die Feyenoord nét even slimmer en gehaaider maakt dan de PSV-broekies.
Mede dankzij hem hebben we gewonnen, doordat Bruma zich niet kon beheersen door een simpele
provocatie van geweldenaar Mathijssen. Evenals Lens vorig jaar z'n frustratie niet de baas kon...

Opvallend trouwens dat een hoop PSV-ers zo op Mathijssen afgeven. Jullie selectie puilde vorig seizoen
uit met heethoofden en matennaaiers zoals Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Lens, Pieters...

Ik deel je mening slechts ten dele. Van Bommel en Tio, daar zijn we het over eens. De rest zou ik niet willen betitelen als matennaaiers. het verbaast mij ook dat iedereen hier zo loopt te zeuren over Mathijsen. Daarbij moet worden opgemerkt dat matennaaiers niet op de velden thuishoren en dat zeuren dus geoorloofd is, maar dan wel consequent en over iedereen die meent de wedstrijd te moeten spelen met "professioneel gedrag". Allemaal rood, 10 wedstrijden schorsing en bij herhaling 15 wedstrijden schorsing en het geneuzel op het veld is zo voorbij, ongeacht de naam, de club of de stad.
 
Waarom zou ik daar natuurlijk geen mening over hebben? Ik heb er zéker wel een mening over.
Mathijssen is de ervaren rot die Feyenoord nét even slimmer en gehaaider maakt dan de PSV-broekies.
Mede dankzij hem hebben we gewonnen, doordat Bruma zich niet kon beheersen door een simpele
provocatie van geweldenaar Mathijssen. Evenals Lens vorig jaar z'n frustratie niet de baas kon...

Opvallend trouwens dat een hoop PSV-ers zo op Mathijssen afgeven. Jullie selectie puilde vorig seizoen
uit met heethoofden en matennaaiers zoals Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Lens, Pieters.
Toen werd het een kwaliteit genoemd. Ik herinner met PSV-Feyenoord van vorig seizoen, waar Toivonen
al na 15 seconden schandalig doorgaat op Clasie. Toen was het professioneel en ervaren wat hij deed.
Het is maar welke bril je op zet.

Volgens mij hebben meerderen net aangegeven geen probleem te hebben met provoceren en bijhorende slimmigheden in het veld. Zo ik ook. Waar ik een probleem mee heb is dat stiekeme, laffe wegrennen als hij met een reactie geconfronteerd wordt. Dat vind ik kwalijker dan het daadwerkelijke provoceren. Niet wat betreft mogelijke schorsingen, maar wel wat betreft mijn karakterologisch oordeel over meneer Mathijsen.
 
Vorig jaar had Mathijssen ruzie met Lens, dit jaar met Bruma. Zoek de gemeenschappelijke factor.
 
Dirk: 'PSV'ers zijn gewoon heethoofden'
En Mathijssen slim en professioneel en al helemaal niet achterbaks. Maar ach wie weet, zit die jongen er nog steeds mee dat ie als Brabander nooit gezien is door PSV.....
 
Dus jij vind iemand die stiekem zegt "Je moeder is een h&/r", een beter ventje dan iemand die er op los beukt als iemand dat tegen hem zegt ?
Dan hebben wij totaal andere gedachten......

hij kwam verhaal halen. is wat heel anders he.
niet meteen van het ergste uitgaan.
 
Waarom zou ik daar natuurlijk geen mening over hebben? Ik heb er zéker wel een mening over.
Mathijssen is de ervaren rot die Feyenoord nét even slimmer en gehaaider maakt dan de PSV-broekies.
Mede dankzij hem hebben we gewonnen, doordat Bruma zich niet kon beheersen door een simpele
provocatie van geweldenaar Mathijssen. Evenals Lens vorig jaar z'n frustratie niet de baas kon...

Opvallend trouwens dat een hoop PSV-ers zo op Mathijssen afgeven. Jullie selectie puilde vorig seizoen
uit met heethoofden en matennaaiers zoals Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens, Lens, Pieters.
Toen werd het een kwaliteit genoemd. Ik herinner met PSV-Feyenoord van vorig seizoen, waar Toivonen
al na 15 seconden schandalig doorgaat op Clasie. Toen was het professioneel en ervaren wat hij deed.
Het is maar welke bril je op zet.


eens.
 
Vorig jaar had Mathijssen ruzie met Lens, dit jaar met Bruma. Zoek de gemeenschappelijke factor.

vorige keer kwam lens verhaal halen omdat hij moeite had met een overtreding van mathijsen. ik zie als factor een aggressieve lens
nu kwam mathijsen vergaal halen en gaat bruma door het lint, aldus zijn eigen verklaring. ik zie dan wel de oorzaken ja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan