Feyenoord

ach, mathijsen doet het slim. provoveert een beetje, en bruma trapt erin. is het verschil in ervarenheid he. heb wel respect voor mathijsen hoor.
Leuk voor hem dat je respect hebt voor hem.
Dat bruma dommig bezig was, is voor mij ook duidelijk. Maar de ideale schoonzoon Mathijssen die al twee keer achter elkaar bij een incident betrokken is en vervolgens wegrent en die Hagenees het voor hem laat opknappen... Nee geen respect, eerder dit :braak:
 
Een tijd terug opperde ik dat Feyenoord inmiddels PSV heeft achterhaald, gezien de resultaten van de afgelopen 2 jaar.
Er werd toen fel op gereageerd door de meesten hier, omdat dat volgens jullie niet zo was en PSV nog steeds veel verder zou zijn…
Moeten we die discussie weer oprakelen, of zijn jullie het er inmiddels wél over eens dat ik toch wel een punt had?
 
Leuk voor hem dat je respect hebt voor hem.
Dat bruma dommig bezig was, is voor mij ook duidelijk. Maar de ideale schoonzoon Mathijssen die al twee keer achter elkaar bij een incident betrokken is en vervolgens wegrent en die Hagenees het voor hem laat opknappen... Nee geen respect, eerder dit :braak:

door weg te lopen word bruma afgeschetst als de schuldige, het is slim. en Immers is een teamspeler die zn maten helpt wanneer hij vind dat dat nodig is.
ik snap opzich wel jou standpunt, maar van mathijsen vind ik het de ervarenheid die bruma niet heeft, en van immers vind ik het meer dan logisch.
 
Een tijd terug opperde ik dat Feyenoord inmiddels PSV heeft achterhaald, gezien de resultaten van de afgelopen 2 jaar.
Er werd toen fel op gereageerd door de meesten hier, omdat dat volgens jullie niet zo was en PSV nog steeds veel verder zou zijn…
Moeten we die discussie weer oprakelen, of zijn jullie het er inmiddels wél over eens dat ik toch wel een punt had?

Scherp, op dit moment kan ik niet anders dan bekennen dat jullie verder zijn (volgend jaar maar eens europees spelen ipv alleen een voorronde?)
 
door weg te lopen word bruma afgeschetst als de schuldige, het is slim. en Immers is een teamspeler die zn maten helpt wanneer hij vind dat dat nodig is.
ik snap opzich wel jou standpunt, maar van mathijsen vind ik het de ervarenheid die bruma niet heeft, en van immers vind ik het meer dan logisch.


Dus voor Mathijssen is zoiets slim, maar als Ola op een teen gaat staan om een actie uit te lokken (op het veld), dan is het dom en ben je een NSBer....
 
Een tijd terug opperde ik dat Feyenoord inmiddels PSV heeft achterhaald, gezien de resultaten van de afgelopen 2 jaar.
Er werd toen fel op gereageerd door de meesten hier, omdat dat volgens jullie niet zo was en PSV nog steeds veel verder zou zijn…
Moeten we die discussie weer oprakelen, of zijn jullie het er inmiddels wél over eens dat ik toch wel een punt had?

Scorebordjournalistiek.
Je kunt spelen met de getallen om te zorgen dat het aantal jaren altijd de goede kant voor je opvalt.
Als je zou zeggen de laatste 5 jaar, dan kun je weer in een zware depressie raken Dirk....
 
Ja, AA Gent is natuurlijk een Angstgegner, en die kloeb uit het verre oosten dit jaar....


aa gent niet nee, maar was dat een seizoen waar Feyenoord wat bereikte uberhaupt? nee.
Dinamo Kiev en Spartak moskou zijn voor nederlandse ploegen gewoon al een niveautje groter, en kuban heeft gewoon veel goede spelers.
kuban wint 2-0 van Anzhi, won van cska, wanneer ze er wel klaar voor waren, loten ze de lastigeren, maarja, wat wil je met de uefa en nederlandse ploegen
 
Dus voor Mathijssen is zoiets slim, maar als Ola op een teen gaat staan om een actie uit te lokken (op het veld), dan is het dom en ben je een NSBer....

komt door z'n mooie blonde lokken. Het wel of niet waarderen van bijtertjes in het veld hangt volgens mij deels af van hoe deze buiten het veld zijn. Toivonen zou best sympathijk kunnen zijn maar is op mij niet zo overgekomen, herinner me alleen een interview vlak voor ZWD-NED waarin hij iets zei over varkens. Mogelijk dat soort momenten ook bijdragen aan de wijze waarop er over hem gepraat wordt.
 
Dus voor Mathijssen is zoiets slim, maar als Ola op een teen gaat staan om een actie uit te lokken (op het veld), dan is het dom en ben je een NSBer....

Nou...
Dat van Toivonen is gewoon expres, en walgelijk gedrag.
Als Mathijssen volgens Bruma wat "heethoofdig" :rf: op het veld naar hem toe komt is zoiets blijkbaar niet oké, en reden om raar te doen in de catacomben. Bruma moest vastgepakt worden door Feyenoorders omdat hij zich niet kon beheersen. Man, richt je lekker op het voetbal en focus je.
Vind ik niet te vergelijken.
 
Scorebordjournalistiek.
Je kunt spelen met de getallen om te zorgen dat het aantal jaren altijd de goede kant voor je opvalt.
Als je zou zeggen de laatste 5 jaar, dan kun je weer in een zware depressie raken Dirk....

denk niet dat psv nu in een ander schuitje terecht is gekomen..
 
Nou...
Dat van Toivonen is gewoon expres, en walgelijk gedrag.
Als Mathijssen volgens Bruma wat "heethoofdig" :rf: op het veld naar hem toe komt is zoiets blijkbaar niet oké, en reden om raar te doen in de catacomben. Bruma moest vastgepakt worden door Feyenoorders omdat hij zich niet kon beheersen. Man, richt je lekker op het voetbal en focus je.
Vind ik niet te vergelijken.


ervarenheid en domheid dus. daarom denk ik dat bruma niet ver komt.
 
Nou...
Dat van Toivonen is gewoon expres, en walgelijk gedrag.
Als Mathijssen volgens Bruma wat "heethoofdig" :rf: op het veld naar hem toe komt is zoiets blijkbaar niet oké, en reden om raar te doen in de catacomben. Bruma moest vastgepakt worden door Feyenoorders omdat hij zich niet kon beheersen. Man, richt je lekker op het voetbal en focus je.
Vind ik niet te vergelijken.

Vind je? Ik vind het redelijk uit dezelfde categorie. Alsof het op de voet staan zo erg is...... Provoceren is provoceren. Je houdt ervan of niet.
 
Vind je? Ik vind het redelijk uit dezelfde categorie. Alsof het op de voet staan zo erg is...... Provoceren is provoceren. Je houdt ervan of niet.

dat is waar, maar dat is met alles he ;)
maar provoceren doen ze allemaal. op de tenen gaan staan is provoceren op een eigenlijk trieste manier.
maar daarin verschillen de meningen he
 
dat is waar, maar dat is met alles he ;)
maar provoceren doen ze allemaal. op de tenen gaan staan is provoceren op een eigenlijk trieste manier.
maar daarin verschillen de meningen he

Provoceren is provoceren. Die Joris is geen lieverdje, dat kun je aan die klotekop al zien. En twee jaar op rij hetzelfde
voor elkaar krijgen, dan denk ik dat je nog een grotere NSBer bent als Ola....

En wat dat varkens betreft, dat blijkt toen nogal uit zijn verband te zijn gerukt in de incorrecte vertaling....
 
Provoceren is provoceren. Die Joris is geen lieverdje, dat kun je aan die klotekop al zien. En twee jaar op rij hetzelfde
voor elkaar krijgen, dan denk ik dat je nog een grotere NSBer bent als Ola....

En wat dat varkens betreft, dat blijkt toen nogal uit zijn verband te zijn gerukt in de incorrecte vertaling....

Mathijssen is een heel geniepig, achterbaks mannetje. Hij weet wel altijd met zijn misdienaarhoofdje precies de dingen zo te doen dat ze buiten zicht blijven, met name verbaal schijnt het een zuiger eerste klas te zijn.
 
Mathijssen is een heel geniepig, achterbaks mannetje. Hij weet wel altijd met zijn misdienaarhoofdje precies de dingen zo te doen dat ze buiten zicht blijven, met name verbaal schijnt het een zuiger eerste klas te zijn.

naast dat ik Mathijsen een prima vent vind, vind ik het ook triest om zo over iemand te oordelen. dat ie provoceert, ja snap ik het had ook nut he, alweer. ik heb eigenlijk meer moeite met het feit dat Lens en Bruma 0,0 zelfbeheersing hebben blijkbaar, of gewoon dom zijn, dat ze er intrappen.
lens destijds een schorsing en boete? zal me niks verbazen als de frustratie van bruma in de 2e helft nog in zn spel zat.
mischien als je met wat feiten komt dat ik geloof dat ie verbaal een zuiger eerste klas is, maar volgens mij is dit iets om hem de schuld te geven van het incident.

ik gok dat het gewoon provoceren was van mathijsen, en happen van bruma.
niks aan de hand verder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan