Feyenoord

Feyenoord zet vol in op komst Van Gaal

http://www.rijnmond.nl/sport/23-02-2014/feyenoord-zet-vol-op-komst-van-gaal

:unsure:Dat worden weer spraakmakende persconferenties in Rotterdam. :rolleyes:

van Gaal: "Bij mijn club (Ajax) deden we dit altijd zo, maar dat is niet mogelijk bij Feyenoord." Ik zie die snuifbokito's inderdaad al stuiteren. In principe zou de reactie op een eventuele komst van van Gaal eigenlijk feller moeten zijn als destijds bij de PSV-aanhang het geval was. Oh nee, ik was vergeten dat Feyenoord ineens verbroederd is met Ajax vanwege het recente verleden met PSV.
Ik denk dat als er een mooie club uit Engeland komt, hij dan toch daarvoor opteert.
 
Ik had 'm graag hier gezien... Ik verwacht ook wel dat hij bij Feyenoord gaat presteren.

Maar denk je ook dat hij naar Feyenoord zal gaan?
Hoewel hij volgens mij vol wraakgevoelens jegens "zijn club" zit, overwint volgens mij uiteindelijk toch zijn ambitie om in Engeland nog eens even zijn naam en faam te willen vestigen.
 
Maar denk je ook dat hij naar Feyenoord zal gaan?
Hoewel hij volgens mij vol wraakgevoelens jegens "zijn club" zit, overwint volgens mij uiteindelijk toch zijn ambitie om in Engeland nog eens even zijn naam en faam te willen vestigen.

Volgens mij geen schijn van kans. Waarom zou hij een mega grote gok wagen met z'n laatste klusje? Die gaat gewoon naar Engeland: spurs, manu
 
Maar denk je ook dat hij naar Feyenoord zal gaan?
Hoewel hij volgens mij vol wraakgevoelens jegens "zijn club" zit, overwint volgens mij uiteindelijk toch zijn ambitie om in Engeland nog eens even zijn naam en faam te willen vestigen.
Hij staat er niet onwelwillend tegenover dacht ik gelezen te hebben op teletekst?
 
Als Pieters drie wedstrijden schorsing kreeg voor die éne klap, moet Pelle er nu 8 krijgen...
 
Als Pieters drie wedstrijden schorsing kreeg voor die éne klap, moet Pelle er nu 8 krijgen...

Die Koeman is ook zo hypocriet als de neten. Nu weer lullen alsof er niks aan de hand was.


Idd, gewoon 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
Dat meneer geen wonden aan zijn acties overhoud, hoeft het aantal wedstrijden niet te verminderen.
 
Volgens mij schopt pelle nog de spullen van een reporter kapot ook op zijn weg naar de kleedkamer. Hij mag blij zijn dat hij de ruiten van de digout al niet kapot schopt. 4 wedstrijden idd.
 
Ik had 'm graag hier gezien... Ik verwacht ook wel dat hij bij Feyenoord gaat presteren.

Ik zie liever Hiddink op de achtergrond betrokken bij PSV, zoals nu.

Als Pieters drie wedstrijden schorsing kreeg voor die éne klap, moet Pelle er nu 8 krijgen...

Drie keer drie is negen. Dug out, die achterkant van de reclame c.q. interview hoek en die lampenkapstandaard of zoiets. Drie keer geschopt, drie keer straf.of rek je die wedstrijd voorwaardelijk er af?
 
Hij staat er niet onwelwillend tegenover dacht ik gelezen te hebben op teletekst?
Ik herinner me vanuit het verleden wel erg persoonlijk gerichte, kwetsende spreekkoren aan zijn adres. Lijkt mij dat Louis met het olifantengeheugen daar toch niet zomaar even over heen stapt?
 
Hier het filmpje, oordeel zelf maar :https://www.youtube.com/watch?v=sEDqbmf8Ixc

Zou Feyenoord in beroep gaan bij 3 wedstrijden?
In beroep dan kan hij tegen Ajax spelen, niet in beroep dan kan hij tegen Psv spelen.
Die gaan hierin niet in beroep. Vriend en vijand van Feyenoord is het erover eens dat Pele hier zich misdragen heeft. Ik zou als Feyenoord ook hem voor een periode de aanvoerdersband afnemen om duidelijk te maken dat hij ook in dat opzicht een voorbeeldfunctie heeft. In een interview gaf hij ook aan geen spijt te hebben over zijn actie. Zijn agressie was immers niet gericht op een persoon. Die moet ook nog een lesje in normen en waarden krijgen.
 
Die gaan hierin niet in beroep. Vriend en vijand van Feyenoord is het erover eens dat Pele hier zich misdragen heeft. Ik zou als Feyenoord ook hem voor een periode de aanvoerdersband afnemen om duidelijk te maken dat hij ook in dat opzicht een voorbeeldfunctie heeft. In een interview gaf hij ook aan geen spijt te hebben over zijn actie. Zijn agressie was immers niet gericht op een persoon. Die moet ook nog een lesje in normen en waarden krijgen.

Wellicht tegen beter weten in, maar ik vermoed dat ze toch wel in beroep gaan. De volgende wedstrijd is namelijk thuis tegen Ajax, en als ze in beroep gaan kan Pelle die wedstrijd nog wel spelen (achterlijke regel, maar goed...).
 
Wellicht tegen beter weten in, maar ik vermoed dat ze toch wel in beroep gaan. De volgende wedstrijd is namelijk thuis tegen Ajax, en als ze in beroep gaan kan Pelle die wedstrijd nog wel spelen (achterlijke regel, maar goed...).
Lig dubbel als de KNVB dan ineens de straf opschroeft naar meer wedstrijden. Maar verwacht jij niet dat met de schorsing van Pele ze Ajax laten schieten omdat ze tegen PSV (gezien huidige positie) meer kans denken te hebben?
 
Laatst bewerkt:
Lig dubbel als de KNVB dan ineens de straf opschroeft naar meer wedstrijden. Maar verwacht jij niet dat met de schorsing van Pele ze Ajax laten schieten omdat ze tegen PSV (gezien huidige positie) meer kans denken te hebben?

Als ze slim zijn wel inderdaad. Ajax is niet meer te achterhalen, en zeker niet voor Feyenoord. De wedstrijd met PSV kan voor hen wel eens veel belangrijker zijn ivm directe plaatsing voor Europees voetbal.
 
Als ze slim zijn wel inderdaad. Ajax is niet meer te achterhalen, en zeker niet voor Feyenoord. De wedstrijd met PSV kan voor hen wel eens veel belangrijker zijn ivm directe plaatsing voor Europees voetbal.
PSV is een thuiswedstrijd voor Feyenoord. Ajax uit lijkt mij een stuk lastiger. Ik verwacht daarom geen beroep tenzij de KNVB een hele zware straf gaat opleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan