Feyenoord - PSV | Woensdag 24 januari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
was geen waling dan hé. Tijdens die periode moest de arbiter niet hervatten met een scheidsrechtersbal als de bal perongeluk tegen hem komt.

Deze regel hebben ze paar jaar geleden verandert als er invloed is op het spel moetj e scheidsrechtersbal geven aan de club die hem het laatst raakte.
Was natuurlijk wel degelijk onreglementair.
De man die de directe vrije trap tegen de scheidsrechter aanschoot mocht natuurlijk de bal niet weer inschieten omdat hij daardoor tweemaal tegen de bal schoot zonder dat iemand anders de bal geraakt had. Vergelijk het met een penalty waarbij de schutter tweemaal tegen de bal schiet.
De scheidsrechter was, zoals ik zei een dood ding.

Dat onze spelers, profs, de regel niet kenden was al triest, ik zou de bal onder mijn shirt genomen hebben en naar de UEFA vertegenwoordiger op de tribune gelopen zijn en absoluut niet meer hebben afgetrapt.
Nog triester dat niemand van onze staf of directie zo reageerde in Valencia en achteraf ook niets meer wilde aankaarten bij de UEFA.
Trouwens, in de media waren ook veel nit-wits wat dit betreft.
Kostte sowieso 600.000 gulden (premie voor een gelijkspel destijds), en natuurlijk gezichtsverlies.
Je laat dan toch wel als club met je sollen, vind je ook niet?

Laatst bewerkt:
Was natuurlijk wel degelijk onreglementair.
De man die de directe vrije trap tegen de scheidsrechter aanschoot mocht natuurlijk de bal niet weer inschieten omdat hij daardoor tweemaal tegen de bal schoot zonder dat iemand anders de bal geraakt had. Vergelijk het met een penalty waarbij de schutter tweemaal tegen de bal schiet.
De scheidsrechter was, zoals ik zei een dood ding.

Dat onze spelers, profs, de regel niet kenden was al triest, ik zou de bal onder mijn shirt genomen hebben en naar de UEFA vertegenwoordiger op de tribune gelopen zijn en absoluut niet meer hebben afgetrapt.
Nog triester dat niemand van onze staf of directie zo reageerde in Valencia en achteraf ook niets meer wilde aankaarten bij de UEFA.
Kostte sowieso 600.000 gulden (premie voor een gelijkspel destijds), en natuurlijk gezichtsverlies.
Je laat dan toch wel als club met je sollen, vind je ook niet?

Oh ok nu snap ik het zoals forum lid e ELPSV aangaf. Ja je kan niet nadat je vrije trap neemt hem nog is raken . Dat is gewoon een dwaling. Dacht dat je het alleen over arbiter had

Op basis van de huidige jurisprudentie vanuit het Belgische voetbal, waar een wedstrijd overgespeeld moet worden vanwege een arbitrale en VAR dwaling heeft PSV goede papieren om deze wedstrijd ook over te laten spelen.
Hier is duidelijk sprake van een arbitrale en VAR dwaling.

.
Naar de rechter dan maar? ;)

"Ook in België omstreden VAR-beslissing, maar hier is besluit drastisch: duel moet opnieuw"

Waarom zou je zoveel moeite doen voor een kwartfinale van een bekerpotje. Zonde van de tijd en moeite..

Op basis van de huidige jurisprudentie vanuit het Belgische voetbal, waar een wedstrijd overgespeeld moet worden vanwege een arbitrale en VAR dwaling heeft PSV goede papieren om deze wedstrijd ook over te laten spelen.
Hier is duidelijk sprake van een arbitrale en VAR dwaling.
Tegen wie moet PSV dan spelen, Antwerpen, Gent, Brugge... wie is het Belgische Feyenoord? ;p

Tegen wie moet PSV dan spelen, Antwerpen, Gent, Brugge... wie is het Belgische Feyenoord? ;P
Natuurlijk moet je hiervoor niet naar de rechter stappen. Dat haalt uiteraard niets uit.
Wel triest dat er binnen PSV nog even dwaas gereageerd wordt als ik hierboven beschrijf na de idioterie in Valencia.
Weer laat men met zich sollen, want ik heb nog niets gehoord over wat men aan de diverse misstanden binnen de KNVB wil doen.

Staan b.v. de VAR schermen in Kuip en Arena niet nog steeds vlak voor een vak met doorgesnoven schreeuwlelijkerds en in ons stadion op een rustig plekje?
Gelukkig dat Nederlandse scheidsrechters zich door niets en niemand laten beinvloeden anders moest in Rotterdam en Amsterdam een andere plek gevonden worden voor gelijke behandeling van de topclubs. :unsure:

Ik geloof niet dat dit de oorzaak was van zijn blunder, maar de KNVB had dit soort verhalen voor moeten zijn en daar iemand anders neer moeten zetten.

Ik geloof niet dat dit de oorzaak was van zijn blunder, maar de KNVB had dit soort verhalen voor moeten zijn en daar iemand anders neer moeten zetten.
Stel je nou voor dat de knvb capabele beslissingen neemt?
Dat is een contradictie..

Ik geloof helemaal niet meer in eerlijkheid en een fan boy aanstellen en objectiviteit verwachten is geloven in sprookjes. We zijn gewoon vooraf benadeeld en voetbal is nu een vooropgezet spel waar de winnaar bekend is.

Ik geloof helemaal niet meer in eerlijkheid en een fan boy aanstellen en objectiviteit verwachten is geloven in sprookjes. We zijn gewoon vooraf benadeeld en voetbal is nu een vooropgezet spel waar de winnaar bekend is.
Dit mag je alleen maar denken en niet hardop zeggen, hoor.
Nederland is toch het enige land ter wereld waar niemand ooit naast het potje piest.

Helaas ook wel het land waar nitwit (VAR) scheidsrechters en nitwit media objectiever worden gevonden - zelfs door sommigen hier - dan ervaringsdeskundige zogenaamd niet objectieve supporters die met feiten over discutabele zaken aan komen dragen.

Maar toch foei, niet meer, net als Peter Bosz en Lang en Dest suggereren dat PSV in de Kuip oneerlijk is behandeld.
"Soms heb je hem mee en soms tegen" en overmorgen is dit "toevallige eenmalige" incidentje ook weer vergeten. ;)

Ach, zo hadden wij tegen Twente enorme mazzel dat Bakayoko geen schorsing tegen fn had in de Kuip. En deze pot hebben wij pech. Ik heb liever zo'n Bakayoko situatie mee dan dat ik de beker win. Kampioenschap is belangrijker dus dat moment tegen Twente vind ik belangrijker..

Nogmaals: hij naaide Feyenoord eerder ook tegen Ajax. Ook al is hij een fanboy, het is vooral onkunde.

Dit mag je alleen maar denken en niet hardop zeggen, hoor.
Nederland is toch het enige land ter wereld waar niemand ooit naast het potje piest.

Helaas ook wel het land waar nitwit (VAR) scheidsrechters en nitwit media objectiever worden gevonden - zelfs door sommigen hier - dan ervaringsdeskundige zogenaamd niet objectieve supporters die met feiten over discutabele zaken aan komen dragen.

Maar toch foei, niet meer, net als Peter Bosz en Lang en Dest suggereren dat PSV in de Kuip oneerlijk is behandeld.
"Soms heb je hem mee en soms tegen" en overmorgen is dit "toevallige eenmalige" incidentje ook weer vergeten. ;)

Wie zegt dat je niet mag suggereren dat PSV in de Kuip oneerlijk is behandeld?

Ach, zo hadden wij tegen Twente enorme mazzel dat Bakayoko geen schorsing tegen fn had in de Kuip. En deze pot hebben wij pech. Ik heb liever zo'n Bakayoko situatie mee dan dat ik de beker win. Kampioenschap is belangrijker dus dat moment tegen Twente vind ik belangrijker..
Die 2 situaties zijn toch niet vergelijkbaar? Een 2e gele kaart beoordeelt door de ref zonder dat de var zich ermee mag bemoeien. En verder geen invloed op de huidige wedstrijd (ik weet dat hij dan fey-psv zou missen). Of een situatie die voor heel Nederland duidelijk is behalve voor de ref en var, en ook direct invloed op de wedstrijd.
Ik snap wat je bedoelt hoor ik win ook liever de schaal en de beker heeft me nooit heel veel gedaan maar deze twee vergelijken is een beetje krom.

Die 2 situaties zijn toch niet vergelijkbaar? Een 2e gele kaart beoordeelt door de ref zonder dat de var zich ermee mag bemoeien. En verder geen invloed op de huidige wedstrijd (ik weet dat hij dan fey-psv zou missen). Of een situatie die voor heel Nederland duidelijk is behalve voor de ref en var, en ook direct invloed op de wedstrijd.
Ik snap wat je bedoelt hoor ik win ook liever de schaal en de beker heeft me nooit heel veel gedaan maar deze twee vergelijken is een beetje krom.
Mwah. Je moet in een seizoen rekening houden met dwalingen die nadelig zijn en de dwalingen die je helpen koesteren vind ik. In dit geval telt wat mij betreft winnen in de Kuip mbt de competitie zwaarder. En als Baka geschorst had geweest hadden we niks meer achter de hand gezien de blessures toen op die positie

Ik hoop alleen dat andere clubs nu ook beginnen te zien dat je in de kuip nadelig behandelt word. En dat er misschien is een einde gaat aan komen wij zijn altijd de calimero als we er over beginnen.

.
Ik hoop alleen dat andere clubs nu ook beginnen te zien dat je in de kuip nadelig behandelt word. En dat er misschien is een einde gaat aan komen wij zijn altijd de calimero als we er over beginnen.
Niet als het een keer benoemd wordt. Maar na 3 dagen het nog steeds niet verwerkt hebben is m.i. iewat overdreven..

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan