Feyenoord - PSV | Woensdag 24 januari | Eindstand 1-0

Godverdegodver... was ik er net een beetje overheen, krijg je dit. :mad:

Bij vrijwel elk doelpunt worden tegenwoordig zes miljoen lijntjes getrokken, wordt er gecheckt en gedoublecheckt of er niet iemand een kwartier daarvoor een overtreding maakte op het middenveld en wordt de situatie met alle 36 beschikbare camera's bekeken. Maar dit had Ruperti in 3 seconden al gezien. Sorry, dat kan er bij mij niet in.
Zal die seizoenskaart bij Feyenoord mogelijk toch invloed hebben gehad.
 
Nou, iig goed dat het naar buiten is gebracht.

Maar die ruperti zal toch wel een dikke schorsing krijgen zeker... 3 seconden... 3 fucking seconden...
De enige mogelijkheid is dat ie de fanboy uithing. Ik zie geen andere reden waarom hij het na 3 seconden wel gezien dacht te hebben.
We krijgen geen geluid te horen, als Higler heeft lopen roeptoeteren, kijk maar niet ik zag het goed, dan kan het zijn dat Ruperti het niet nodig vond om verder te kijken. Het gegeven dat de dialoog niet vrijgesproken wordt voedt dit gevoel bij mij.

Gelukkig is Ruperti gewoon weer VAR dit weekend en mag. Higler fluit niet, maar dat is omdat ie mag shinen bij de UEFA. Zal volgend weekend wel weer een topclub mogen fluiten.
 

Arne Slot ligt er geen moment wakker van dat Couhaib Driouech op de slotdag van de transferperiode niet naar Feyenoord is gekomen. De trainer zag de aanvaller van Excelsior niet als een directe versterking.
"Maar, dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind Driouech een uitstekende speler, maar ik vind niet dat hij ons aan de bovenkant versterkt."
"Ik hoop niet dat ik hem daarmee beledig, want we moeten nog één keer tegen hem", vervolgde Slot met een brede glimlach. "Maar het zou na al mijn eerdere uitspraken niet logisch zijn geweest als we hem hadden gehaald. Ik heb maanden geroepen dat we een directe versterking wilden."

En dan wel en bod doen bij Excelsior en zelf een speler aanbieden. Wat een lulhannes is Arne Slot. :ROFL: :lmao:

Edit: Bestemd voor het topic Feyenoord en daarom ook in topic Feyenoord gezet.
 
Laatst bewerkt:

Arne Slot ligt er geen moment wakker van dat Couhaib Driouech op de slotdag van de transferperiode niet naar Feyenoord is gekomen. De trainer zag de aanvaller van Excelsior niet als een directe versterking.
"Maar, dit is mijn persoonlijke mening. Ik vind Driouech een uitstekende speler, maar ik vind niet dat hij ons aan de bovenkant versterkt."
"Ik hoop niet dat ik hem daarmee beledig, want we moeten nog één keer tegen hem", vervolgde Slot met een brede glimlach. "Maar het zou na al mijn eerdere uitspraken niet logisch zijn geweest als we hem hadden gehaald. Ik heb maanden geroepen dat we een directe versterking wilden."

En dan wel en bod doen bij Excelsior en zelf een speler aanbieden. Wat een lulhannes is Arne Slot. :ROFL: :lmao:

Wat heeft die kutclub een vies spelletje gespeeld zeg.
 
Ik probeer uit alle macht iets gevats te verzinnen. Maar het lukt me niet..
Nee... er is niks nieuws idd.... Echt helemaal niks nieuw in Rotterdam.

Niet eens 1 nieuwe speler. Daar is écht alles misgelopen deze periode :ROFL:
De binnenstad is wel relatief nieuw. Misschien dat de fans daarom een aversie hebben tegen monumentale fonteinen :unsure:
 
Nou aan Feyenoord hebben we komende zomer een concurrent minder (mochten we ook dan een linksbuiten nodig hebben). Kan me niet voorstellen dat Driouech daar nog heen wil na deze uitspraken.
 
Nou aan Feyenoord hebben we komende zomer een concurrent minder (mochten we ook dan een linksbuiten nodig hebben). Kan me niet voorstellen dat Driouech daar nog heen wil na deze uitspraken.

Dacht ik in eerste instantie ook aan.
Maar Slot is daar na dit seizoen weg, dus weet niet of dat dan nog veel invloed heeft.

Die uitspraken van Ter Kloese hebben wellicht meer invloed.
 
Dacht ik in eerste instantie ook aan.
Maar Slot is daar na dit seizoen weg, dus weet niet of dat dan nog veel invloed heeft.

Die uitspraken van Ter Kloese hebben wellicht meer invloed.
Is dit zn laatste seizoen denk je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan