FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit is zo'n pot waar ik al maanden naar uitkijk. Heerlijke tweede helft! Dodelijk in de aanval en iedere kans was ook een doelpunt. Wanneer je zo het hele seizoen speelt dan wordt je makkelijk kampioen. Volgende week Willem II, een typische club waartegen het vorig seizoen vaak fout ging. Ik verwacht toch dat we daar na vandaag ook met minstens 3-0 overheen gaan klappen

Nog maar eens een bevestiging dat PSV niet 4-3-3 op balbezit en hoge druk moet spelen, maar gewoon lekker 5-3-2 op de counter. Komt de aanval veel beter tot zijn recht.
 
:D :D :D

''Ongelofelijk dat PSV vandaag met 1-7 gewonnen heeft bij Utrecht. Als je ziet wat voor matige coach PSV heeft en dat PSV afgelopen transferperiode veel kwaliteit is kwijtgeraakt dan zou je toch denken dat deze wedstrijd gematchfixt is maar daar ga ik toch niet vanuit want Utrecht had een totale off day .Ik ga er nog steeds vanuit dat Utrecht dit seizoen boven PSV eindigt omdat Utrecht een betere coach heeft dan Psv.''

Reactie op Voetbalzone
 
Juiste tactiek. Juiste instelling. Credits naar het team. Credits naar Cocu. Op Ajax na de meest lastige tegenstanders gehad en koploper met een 1-7 overwinning.

En dan zeggen dat het bij PSV kommer en kwel is?

Precies, wat werd er afgesteund en gejeremieerd c.q. gekreund over Cocu. PSV nu fier aan kop. Bravo...:bounce::dance::paracetamol:
 
Wow, hier heb ik dan geen woorden voor. 1-7 uit bij Utrecht winnen, ongelooflijk !

Er zal een hoop beter moeten. Eerste helft stond de verdediging te schutteren. Maar als je zo tweede helft speelt, ongelooflijk zeg. Werkelijk waar genoten.

Luckassen was erg goed op het middenveld. Locadia die er vier(!) maakt. Lozano, man zo verliefd op hem. Heerlijk dit.
 
Het staat 1-5. Hoezo past dat dan niet bij een topclub? Als je op deze manier met deze cijfers wint, doe je het goed.

Uiteraard uitstekend gedaan, maar ik doelde erop dat normaal gesproken PSV zijn tactiek niet aanpast aan een club als Utrecht, denk niet dat het in de tijd van Nilis/Van Nistelrooij gebeurde. Dat Cocu het nu wel doet, zegt iets over de kwaliteit van onze selectie. We kunnen de wil niet opleggen, dus gaan we vanuit de reactie spelen
 
Precies, wat werd er afgesteund en gejeremieerd c.q. gekreund over Cocu. PSV nu fier aan kop. Bravo...:bounce::dance::paracetamol:

UItslag is perfect, 2e helft goed, Utreg was niet best, maar we moeten niet de erg matige 1e helft vergeten. Had ook anders af kunnen lopen.

Desondanks, heel blij :psv2:
 
Uiteraard uitstekend gedaan, maar ik doelde erop dat normaal gesproken PSV zijn tactiek niet aanpast aan een club als Utrecht, denk niet dat het in de tijd van Nilis/Van Nistelrooij gebeurde. Dat Cocu het nu wel doet, zegt iets over de kwaliteit van onze selectie. We kunnen de wil niet opleggen, dus gaan we vanuit de reactie spelen

Volgens mij zegt t vooral dat Cocu al tijdenlang hardnekkig vasthoud aan n systeem waar hij de spelers niet voor heeft en nu eindelijk het licht heeft gezien
 
  • Leuk
Reactions: IPF
UItslag is perfect, 2e helft goed, Utreg was niet best, maar we moeten niet de erg matige 1e helft vergeten. Had ook anders af kunnen lopen.

Desondanks, heel blij :psv2:

Ondanks die, op sommige momenten, matige 1e helft was de productiviteit erg goed. Ondanks dat het spel niet erg lekker loopt toch met 1-2 de rust in gaan, dat is ook een klasse
 
Goed dat Cocu naar me heeft geluisterd trouwens met de 5-3-2 opstelling. Hihi. Had alleen niet verwacht dat Luckassen op het middenveld zou staan. Goede keus uiteindelijk want Luckassen was gewoon erg goed op het middenveld. Hopelijk valt zijn blessure mee.

Nogmaals. Eerste helft was zeker weten niet goed en met name achterin. Daar moet Cocu echt nog wel aan de slag.
 
Volgens mij zegt t vooral dat Cocu al tijdenlang hardnekkig vasthoud aan n systeem waar hij de spelers niet voor heeft en nu eindelijk het licht heeft gezien

Dat heb ik al vaker gedacht; dan maakte hij een tactische omzetting die prima uitpakte, en dan zou je denken laat lekker zo staan, maar dan greep hij toch weer terug op het 4-3-3 faalsysteem. Nog maar even afwachten dus hoe hij zijn team neerzet tegen Willem II.

 
Uiteraard uitstekend gedaan, maar ik doelde erop dat normaal gesproken PSV zijn tactiek niet aanpast aan een club als Utrecht, denk niet dat het in de tijd van Nilis/Van Nistelrooij gebeurde. Dat Cocu het nu wel doet, zegt iets over de kwaliteit van onze selectie. We kunnen de wil niet opleggen, dus gaan we vanuit de reactie spelen

Als je een team kunt overklassen hoeft dat niet nee. Maar Utrecht heeft laten zien dat het behoorlijk kan spelen, en wordt gezien als een van de kandidaten voor plek 4-6. Dan mag je best eens naar jezelf kijken en een plan maken om je tegenstander te verslaan. Lijkt me een betere instelling dan "doen we wel effe".
 
Goed dat Cocu naar me heeft geluisterd trouwens met de 5-3-2 opstelling. Hihi. Had alleen niet verwacht dat Luckassen op het middenveld zou staan. Goede keus uiteindelijk want Luckassen was gewoon erg goed op het middenveld. Hopelijk valt zijn blessure mee.

Nogmaals. Eerste helft was zeker weten niet goed en met name achterin. Daar moet Cocu echt nog wel aan de slag.

Heeft Brands dus gewoon wéér een middenvelder gekocht ipv een verdediger.
 
voor de feitjes-freaks. Voor het eerst sinds november 1989 7 goals in n uitwedstrijd... Ook toen ging Utrecht er met 1-7 vanaf. Romario maakte er toen 4
 
Laatst bewerkt:
Mooie monsterzege van ons PSV. Complimenten hoe de ploeg zich niet gek heeft laten maken door Utrecht dat blind naar voren liep. Gewoon rustig blijven, en dan de vele ruimtes benutten, ideaal. Utrecht wordt zo geprezen, enerzijds terecht wegens de afwijkende speelstijl. Maar kwalitatief zijn de spelers heel middelmatig. Des te knapper dat ze het over het algemeen heel goed doen, maar ook een tikkeltje overschat daardoor. Die zullen nu wel een toontje lager zingen.

Genoten van Lozano die voor elke Eredivisie defensie een plaag zal zijn. Locadia is geen sierlijke speler, maar eenmaal in schiet positie heeft die jongen wel buskruit in de benen. Hendrix en van Ginkel heel cool gespeeld vandaag, genieten. Arias die op rechts maar blijft gaan, Brenet ook een voldoende. Alleen achterin blijft het behelpen. Ik snap de aankoop van Luckassen totaal niet, zoals dat moment dat hij geblesseerd raakt. Compleet onnodig balverlies, op een lompe manier corrigeren en dan geblsesseerd raken. Isimat met die heel gemakkelijk gegeven penalty ook niet bepaald uitblinken in slimheid. Ik vraag me af of de Wijs het nou zo veel slechter zou doen. Bovendien een echte linkspoot,

O ja, die Leo Driessen is een complete aanfluiting als commentator. Dieptepunt natuurlijk dat hij vijftig keer roept dat Rosario scoort. Die man is stekeblind en op het irritante af tegen PSV. Bij die ik meen vierde goal van PSV hard roepen dat het buitenspel is terwijl Locadia een meter achter de verdediger stond. Heel zielig dat die man zich zo laten kennen.
 
Mooie monsterzege van ons PSV. Complimenten hoe de ploeg zich niet gek heeft laten maken door Utrecht dat blind naar voren liep. Gewoon rustig blijven, en dan de vele ruimtes benutten, ideaal. Utrecht wordt zo geprezen, enerzijds terecht wegens de afwijkende speelstijl. Maar kwalitatief zijn de spelers heel middelmatig. Des te knapper dat ze het over het algemeen heel goed doen, maar ook een tikkeltje overschat daardoor. Die zullen nu wel een toontje lager zingen.

Genoten van Lozano die voor elke Eredivisie defensie een plaag zal zijn. Locadia is geen sierlijke speler, maar eenmaal in schiet positie heeft die jongen wel buskruit in de benen. Hendrix en van Ginkel heel cool gespeeld vandaag, genieten. Arias die op rechts maar blijft gaan, Brenet ook een voldoende. Alleen achterin blijft het behelpen. Ik snap de aankoop van Luckassen totaal niet, zoals dat moment dat hij geblesseerd raakt. Compleet onnodig balverlies, op een lompe manier corrigeren en dan geblsesseerd raken. Isimat met die heel gemakkelijk gegeven penalty ook niet bepaald uitblinken in slimheid. Ik vraag me af of de Wijs het nou zo veel slechter zou doen. Bovendien een echte linkspoot,

O ja, die Leo Driessen is een complete aanfluiting als commentator. Dieptepunt natuurlijk dat hij vijftig keer roept dat Rosario scoort. Die man is stekeblind en op het irritante af tegen PSV. Bij die ik meen vierde goal van PSV hard roepen dat het buitenspel is terwijl Locadia een meter achter de verdediger stond. Heel zielig dat die man zich zo laten kennen.

Luckassen was juist de beste speler van het veld! - of zie ik het nu alweer verkeerd?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan