FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heerlijk om dat overschatte Utrecht in eigen huis zo te slachten. Wat ik al eerder schreef, Utrecht enorm kwetsbaar.

Driessen met tranen in de ogen naturlijk, gunt het ons totaal niet. Maar des te beter, 1-5.
 
Maher gaat er dus niet meer in komen. Die brengt Cocu natuurlijk alleen als hij totaal niet in zijn vel zit, zoals afgelopen seizoenen. In dat soort gevallen blijft Cocu echt een hondenlul
 
Misschien een gevalletje "te vroeg gepiekt"?

Cocu heeft het ook tactisch anders aangepakt, het gevaar van Utrecht eruit gehaald door Luckassen op Labyad te zetten en Hendrix op Ayoub. Dat het wellicht niet bij een topclub past en dat het geen spektakel biedt is wat anders, maar realistisch is het misschien wel.
 
Heerlijk. Nu Vitesse nog winnen van Ajax en dit weekend kan bijna niet mooier.

Luckassen op het middenveld vandaag vond ik een sterk spelen. Echt een beer die je ploeg help om de slag op het middenveld te winnen. Wat mij betreft spelen Luckassen, Hendrix en Pereiro op het middenveld. Huurling Van Ginkel mag er in als een van de twee verdedigende middenvelders het laten afweten.
 
Cocu heeft het ook tactisch anders aangepakt, het gevaar van Utrecht eruit gehaald door Luckassen op Labyad te zetten en Hendrix op Ayoub. Dat het wellicht niet bij een topclub past en dat het geen spektakel biedt is wat anders, maar realistisch is het misschien wel.

De keuze pakte dit keer goed uit. Ik weet nu al dat een aantal het puur geluk gaan noemen, maar dat is niet verrassend.
 
Cocu heeft het ook tactisch anders aangepakt, het gevaar van Utrecht eruit gehaald door Luckassen op Labyad te zetten en Hendrix op Ayoub. Dat het wellicht niet bij een topclub past en dat het geen spektakel biedt is wat anders, maar realistisch is het misschien wel.

Het staat 1-5. Hoezo past dat dan niet bij een topclub? Als je op deze manier met deze cijfers wint, doe je het goed.
 
Cocu heeft het ook tactisch anders aangepakt, het gevaar van Utrecht eruit gehaald door Luckassen op Labyad te zetten en Hendrix op Ayoub. Dat het wellicht niet bij een topclub past en dat het geen spektakel biedt is wat anders, maar realistisch is het misschien wel.

Eerlijk is eerlijk, de tactische zet pakt prima uit vandaag.

Overigens blijf ik het een bizarre regel vinden dat een overtreding die buiten de zestien wordt ingezet maar waarbij het slachtoffer in de zestien ten val komt een strafschop betekent.
 
Eerlijk is eerlijk, die tweede penalty had ik er buiten neergelegd. Maar goed, dat Utrecht middenveld wordt compleet overlopen. Tot zo ver het gehypte Utrecht.
 
De keuze pakte dit keer goed uit. Ik weet nu al dat een aantal het puur geluk gaan noemen, maar dat is niet verrassend.

Klopt, het kan ook zomaar anders lopen als Dessers die bal wel erin schiet, je blijft ook afhankelijk van de zeer matige verdediging. Wat ik positief vind van vandaag is de vrijheid die Lozano, Locadia en Pereiro krijgen, daarmee is het veel minder statisch. En als Pereiro nou ook nog in vorm/geconcentreerd was..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan