FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heeft Brands dus gewoon wéér een middenvelder gekocht ipv een verdediger.

Klopt, hoe durft Brands.

Zonder gekkigheid. Was natuurlijk een verrassende move van Cocu. Maar Luckassen op het middenveld, ga je voorlopig ook niet meer zien. Misschien Utrecht thuis, Ajax uit, Feyenooit uit. Wie weet.
 
Probleem is dat je tegen dit soort ploegen zoiets wel kunt doen, die vallen tenminste aan. Volgende week moeten we tegen het Ajax van het Zuiden, die gaan het liefst met elf man voor het doel liggen.
 
Leuke overwinning :) Mooi ook dat Luckassen eindelijk op z'n goede positie staat, dat hij daar beter is dan in de verdediging was algemeen bekend natuurlijk.
 
Ik zag op Soccernews de vermoedelijke opstelling van PSV. Wat bezielt Cocu om Schwaab als CV op te stellen? Nu al na 5 wedstrijden beter bewezen dan Luckassen...? Dan heeft Brands geen ogen in z'n kop om 6 miljoen euro voor hem neer te tellen....en dan Ramselaar op het middenveld? Waarom Maher geen kans gegeven op het middenveld na zijn goede optreden van afgelopen donderdag? En tot slot Locadia in de spits....dan had ik liever Pereiro in de sputs gezien geflankertd door Bergwijn en Lozano....Locadia raakt geen pepernoot, hooguit een verdwaalde afstandsschot die naast gaat of een gevaarlijke vrijetrap die door de keeper gekerrd wordt, maar met Pereiro heb je voorin meer creativiteit en gevaar.....

En nu???
 
Ik ben erg benieuwd welke coach beter beslagen ten ijs komt qua tactiek en strategie: Cocu of Ten Hag ? Ik zelf denk dat Ten Hag beter is dan Cocu .....dus over minder dan 2 uur het moment van de waarheid....let the best coach show and "win" ....

En nu??
 
Precies, wat werd er afgesteund en gejeremieerd c.q. gekreund over Cocu. PSV nu fier aan kop. Bravo...:bounce::dance::paracetamol:

Ja hallo zeg.
Ik denk dat het precies een jaar geleden (of langer) was dat hier al gezegd werd dat zonder spits, maar met 2 halve spitsen/buitenspelers, met Pereiro (toen Siem de Jong) er vlak achter het veel beter zou zijn.
Nu doet-ie het een keer en nu zouden we meteen niet meer mogen kreunen en steunen?

Het bewijst alleen maar het gelijk van de Cocu-bashers. Nu hopen dat hij (Cocu) vaker het forum gaat lezen en daar sneller naar gaat handelen.
Ik heb meer vertrouwen in de tactische kennis van bv...ik noem geen namen, maar er zijn er zat op dit forum.
 
Probleem is dat je tegen dit soort ploegen zoiets wel kunt doen, die vallen tenminste aan. Volgende week moeten we tegen het Ajax van het Zuiden, die gaan het liefst met elf man voor het doel liggen.

Precies. En waarschijnlijk valt Cocu dan weer terug op zijn oude strijdplan van 4-3-3, waarbij ze Willem II de eigen 16 in dwingen en er zelf niet meer doorheen komen. Even afwachten maar weer hoe dat gaat uitpakken. Zou het beter vinden als ze gewoon standaard, ongeacht de tegenstander deze countertactiek hanteren; levert ook veel opwindender voetbal op dan dat oersaaie gebrei.
 
Precies. En waarschijnlijk valt Cocu dan weer terug op zijn oude strijdplan van 4-3-3, waarbij ze Willem II de eigen 16 in dwingen en er zelf niet meer doorheen komen. Even afwachten maar weer hoe dat gaat uitpakken. Zou het beter vinden als ze gewoon standaard, ongeacht de tegenstander deze countertactiek hanteren; levert ook veel opwindender voetbal op dan dat oersaaie gebrei.

Maar 4-3-3 met Pereiro op middenveld werkt toch ook goed? of zie ik dat verkeerd?
 
Prachrige overwinning.
1ste helft minder maar toch gelukkig de voorsprong en de 2de helft was uitstekend.
Met de goal van Bergwijn als hoogtepunt.

Die Locadia hé, dat is toch een zeer beperkte spits zeg. ;)
 
Maar 4-3-3 met Pereiro op middenveld werkt toch ook goed? of zie ik dat verkeerd?

Klopt, met Lozano - Locadia - Bergwijn in de voorste linie. Maar mss moeten we dan Lukassen toevoegen aan het middenveld waarbij Hendrix of v Ginkel het veld moet ruimen.
 
Moet wel vaker een weekendje naar Duitsland en dus niet kijken :D
Wat een goed weekend :D
 
Wat een geweldige wedstrijd was dit! Heerlijk aan het doelsaldo gewerkt en zowel Feyenoord als Ajax staan met lege handen na dit weekend!:D
 
Maar 4-3-3 met Pereiro op middenveld werkt toch ook goed? of zie ik dat verkeerd?

Ja, dit zou je ook een 4-3-3 kunnen noemen, maar de insteek is wel wat anders dan we in de 4-3-3 die ik bedoel te zien krijgen. Wat ik met die 4-3-3 bedoel is wat je in die post waar je op reageerde kunt lezen; een beetje dat v.Gaal spelletje. Daar moet je zeer uitzonderlijk spelersmateriaal wil je dat mooi en effectief kunnen uitvoeren. De insteek van de 4-3-3 van vandaag lag op counteren, en dat ligt PSV veel beter; en het is ook nog eens veel aantrekkelijker om naar te kijken.
 
De 1-7 was ook vooral ondanks de verdediging, niet dankzij: 3 of 4 tegen 7 had een betere afspiegeling geweest. Wat was Schwaab weer slecht zeg. Isimat zou geholpen zijn met een mentor naast zich. Ik vind hem niet eens zou slecht, maar is vooral onhandig.

En ik ben nog steeds aan het nagenieten van Bergwijn. Doelpunt pas in een rijtje van (meerdere van) Romario en de hakbal van Nilis. Wat mij betreft mag Bergwijn de voorkeur krijgen boven Pereiro (in dit systeem).
 
Niet dat het me boeit. Maar Rene van der Gijp, die Zakaria Labyad als speler van de week nomineert? LOL. Is dit puur om te treiteren? Of hoe moet ik dit zien? Heel benieuwd naar zijn verklaring morgen.

Lachwekkend dat Locadia er niet bij zit. Nogmaals, boeit me verder niet en het zal me een worst wezen. Maar ik vindt het wel vrij opvallend.

Allemaal stemmen op Labyad. Ik ben gigantisch benieuwd naar zijn reactie. Haha, lachen toch? Speler van de week, terwijl je met 1-7 verliest.
 
Niet dat het me boeit. Maar Rene van der Gijp, die Zakaria Labyad als speler van de week nomineert? LOL. Is dit puur om te treiteren? Of hoe moet ik dit zien? Heel benieuwd naar zijn verklaring morgen.

Lachwekkend dat Locadia er niet bij zit. Nogmaals, boeit me verder niet en het zal me een worst wezen. Maar ik vindt het wel vrij opvallend.

Allemaal stemmen op Labyad. Ik ben gigantisch benieuwd naar zijn reactie. Haha, lachen toch? Speler van de week, terwijl je met 1-7 verliest.

Locadia zit er wel bij. :shifty:

http://www.voetbalinside.nl/item/39736/nominaties_speler_van_de_week_6

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan