FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op inside training filmpje zie ik gelukkig de basis gewoon trainen. Top! Misschien heeft de technische staf zichzelf geevalueerd met kerst:) laten we hopen dat het blessure en corona spook pleite is
 
Ajax uit bij Utrecht.. hoeveel motivatie is er nodig... we kunnen een klein gaatje slaan..
 
Is erl niemad met een drone om te kijken wie weer op het veld staan? Vind dit wel jammer da

Geen Noni, Sangare en Ramalho tegen Groningen. De de rest zag ik idd op het veld.
En Ryan Thomas nog steeds niet. Ben ook benieuwd welke spitsen speeltijd gaan krijgen nu ze er eindelijk een keer allemaal zijn. Hoop stiekem dat Romero nog steeds zijn minuutjes krijgt.
 
Stel je voor, ze laten punten liggen en wij verslaan ze volgende week. Een man mag dromen.
Hoezo dromen? Is dit dan niet heel reéel om te veronderstellen?
Invaller Mo scoort de winnende bij Utrecht - Ajax, invaller Veerman bij Groningen-PSV en volgende week schijt Ajax in de broek bij hun andere Angstgegner, waarna ze zoals zo vaak worden afgedroogd en met de staart tussen de benen en een 3-0 nederlaag afdruipen naar Amsterdam.
En wij 's avonds op TXT pagina 819 zien dat wij al 7 punten los staan op die zwaar overschatte jongetjes.
En misschien dus wel Feijenoord als voornaamste rivaal moeten gaan zien de komende maanden. ;)
 
Hij is al bijna terug voordat de vervanger er is. Dan maar een lange termijn speler waar we in de toekomst nog wat aan hebben.
Ramalho is maanden uitgeschakeld, toch? Een vervanger had net als Veerman (ik bedoel V23rman) dit weekend bij de selectie kunnen zitten. Dus ik snap je opmerking niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan