FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
maar het is niet zo’n gek idee volgens mij om je defensie eens om te gooien ipv vast te blijven houden aan een gemankeerde middenvelder op linksback en een paar halve middenvelders die al 12 maanden uit vorm zijn. Het is toch niet zo dat Boscagli het slechter heeft gedaan dan Sadilek? Of dat Viergever onmisbaar is centraal? Daar is hij veel te traag voor namelijk.
Hoe dan ook. Het wedstrijd interview net maakt in ieder geval duidelijk dat Mark absoluut niet inziet waar hij fouten maakt. Allemaal kutsmoezen over vanalles en nog wat maar je maakt mij niet wijs dat je serieus en objectief je spelers beoordeelt als je spelers als Rosario, Sadilek etc. een eeuwigheid laat aankloten terwijl je spelers als Gakpo, Pereiro en Guti elke keer binnen 70 minuten wisselt en geen kans meer geeft als ze niet doen wat Bommeltje wil. Toevallig zijn dit net de spelers die voetballend wat toevoegen. In mijn ogen wanbeleid.
Alle punten valt wat voor te zeggen. Na dit interview vooraf zeg ik het ook maar een keer,

Bommeltje out!!
 
Denk je dat dit gaat werken? Guti speelde zijn laatste wedstrijden echt zwak, Gakpo is nog niet ver genoeg voor een basisplek. Is dit nu echt waarvan je denkt: dit wordt de ommekeer? Hm.

Zie nu nog wat beelden over positiespel PSV - Baumi, mijn God...

Ik zeg dan even: werkt dit met Rosario, Sadilek, Schwaab en Doan of Bruma? De laatste 8 wedstrijden en het spel sinds de winterstop bewijzen in ieder geval dat het met deze jongens zeker niet lukt. Ik denk serieus dat jongens als Pereiro en Guti zo slecht spelen of niet uit de verf komen door de takjes van van Bommel en de klungels om hem heen. Ook Gakpo speelde prima in de periode met Malen en Bergwijn voorin. Beter dan Doan en Bruma. Alleen kan die jongen het uiteraard ook niet. Net als Ihattaren. Ook die speelt niet altijd goed maar blijft ook staan.
 
Ik zeg dan even: werkt dit met Rosario, Sadilek, Schwaab en Doan of Bruma? De laatste 8 wedstrijden en het spel sinds de winterstop bewijzen in ieder geval dat het met deze jongens zeker niet lukt. Ik denk serieus dat jongens als Pereiro en Guti zo slecht spelen of niet uit de verf komen door de takjes van van Bommel en de klungels om hem heen. Ook Gakpo speelde prima in de periode met Malen en Bergwijn voorin. Beter dan Doan en Bruma. Alleen kan die jongen het uiteraard ook niet. Net als Ihattaren. Ook die speelt niet altijd goed maar blijft ook staan.

Bij Ihattaren kan ik me dat nog voorstellen. Als hij niet goed speelt, kan hij alsnog een beslissende pass geven.
 
Net zoals Van Bommel niet alles te verwijten is, is Baumgartl dat ook niet. Volgens mij pak jij iedere voetbalgerelateerde post het podium om nog eens te vertellen hoe slecht ie wel niet is. :maniac:

Ja, klopt. En dat blijf ik doen totdat-ie huilend en mentaal.gebroken weer de grens richting één of andere Duitse tweededivisieclub oversteekt.

Zo lang het maar niet mijn lievelingsclub Sankt Pauli is...
 
Bij het kijken van deze wedstrijd zingt ergens in mijn hoofd een songtekst van Doe Maar rond...
 
Ik zit in de bus van Uden naar Nijmegen, gaat zeker drie kwartier duren. Ik vraag me af wat ik beter kan doen, PSV/dit forum volgen of de hele rit lang voor me uit staren met muziek op... :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan