FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die goals van Sporting kwamen anders allemaal van rechts
Daar stond die goeie speler van Sporting. De ruimte die ze op de linkerkant kregen was gigantisch. Als daar ook dezelfde kwaliteit had gestaan dan was het helemaal een vernedering geweest alhoewel dat was het nu ook ☹️
 
Ik verwacht dat deze gewoon wordt gewonnen. Daarmee is het lek nog niet boven, maar wordt het afwachten hoe de komende weken eruit zien. Het gaat me er nu ook om progressie te zien. Een goeie tactiek, met jongens die hun taken goed uitvoeren en Emmen onder druk zetten. Geen laf en afwachtend voetbal. Met een gelijkspel neemt men hier geen genoegen, maar dat wordt waarschijnlijk nog goedgepraat. Wordt er nu weer verloren, dan vermoed ik dat er eindelijk scheuren in de Brabantse gemoedelijkheid komen.
 
Meer mensen last van een ‘Locadiaatje’ vandaag?

Heb duidelijk moeite om me voor Emmen - PSV te interesseren.

Je bent duidelijk niet de enige.

Tis gewoon niet leuk om naar dit PSV te kijken. Voor spek en bonus doe je nog mee en dat al voor de winterstop. Nog altijd een trainer die vrolijk de boel naar de klote mag helpen en na iedere verliespartij nog altijd 'perspectief' ziet. Vanavond lekker anti-voetbal spelen weer tegen Emmen.

Twijfel heel hard om vanavond te kijken. Helemaal als die weer met Sadilek en Rosario komt opdagen. Met als extra toetje zeker weer dat vreselijke blok voor de verdediging en Schwaab ipv van Baumgartl, want dat zou wel typisch Bommel zijn. Aankopen worden nou eenmaal harder aangepakt dan de Sadilek's en Rosario's van deze wereld.

Echt vreselijk hoe het gaat met PSV. En het ding is. Als men vanavond wint, dan wordt er weer geroepen dat de rust weer terug is en het vertrouwen en blabla, maar dan Bommel nog vrolijk zitten. Verlies je, dan maak je uberhaupt geen kans meer op een tweede plek en moet je eerder naar beneden kijken dan naar boven.
 
Je bent duidelijk niet de enige.

Tis gewoon niet leuk om naar dit PSV te kijken. Voor spek en bonus doe je nog mee en dat al voor de winterstop. Nog altijd een trainer die vrolijk de boel naar de klote mag helpen en na iedere verliespartij nog altijd 'perspectief' ziet. Vanavond lekker anti-voetbal spelen weer tegen Emmen.

Twijfel heel hard om vanavond te kijken. Helemaal als die weer met Sadilek en Rosario komt opdagen. Met als extra toetje zeker weer dat vreselijke blok voor de verdediging en Schwaab ipv van Baumgartl, want dat zou wel typisch Bommel zijn. Aankopen worden nou eenmaal harder aangepakt dan de Sadilek's en Rosario's van deze wereld.

Echt vreselijk hoe het gaat met PSV. En het ding is. Als men vanavond wint, dan wordt er weer geroepen dat de rust weer terug is en het vertrouwen en blabla, maar dan Bommel nog vrolijk zitten. Verlies je, dan maak je uberhaupt geen kans meer op een tweede plek en moet je eerder naar beneden kijken dan naar boven.
En volgende week Fnoord uit, die kun je natuurlijk verliezen want dat is een wedstrijd op zich 😝

Edit: over twee weken ☺️
 
Allemaal eens, ik heb ook geen goed gevoel over deze wedstrijd. Maar, uiteindelijk hebben we na ajax en wellicht AZ, toch een veel betere selectie dan de andere teams. Dat moet er toch op een gegeven moment weer uit gaan komen. Eens zal de ommekeer komen, wellicht is dat vanavond.

Het enige dat MvB nog niet heeft geprobeerd is Viergever op LB, misschien gaat hij dat nu wel proberen. Of de 5 mans verdedging met 3 CVs en backs die de hele vleugel bestrijken (Bruma/Doan en Dumfries). Misschien is dat wel de oplossing.

Zie net dat Twente 2-0 voorstaat tegen ajax, dat is wellicht ook een motivatie?
 
Ik zie nu pas dat deze wedstrijd om 20 uur is. Wat is dat nou voor raars? Dan kan ik overigens wel kijken. Ik dacht 16.45 uur.
 
Ik zie nu pas dat deze wedstrijd om 20 uur is. Wat is dat nou voor raars? Dan kan ik overigens wel kijken. Ik dacht 16.45 uur.

Meer rust, omdat PSV donderdag nog een uitwedstrijd speelde in de Europa League. Dat is nieuw tegenwoordig.

Volgende nachtmerrie in de maak. 14 punten achter op Ajax, wellicht 8 op AZ.
 
Meer rust, omdat PSV donderdag nog een uitwedstrijd speelde in de Europa League. Dat is nieuw tegenwoordig.

Volgende nachtmerrie in de maak. 14 punten achter op Ajax, wellicht 8 op AZ.
Stel nou dat je niet zo fit bent van een wedstrijd op donderdag. Zou je dan liever vroeg in de middag spelen of ‘s avonds vlak voor het slapen? Het lijkt me dat je gedurende de dag steeds moeier wordt.
 
Stel nou dat je niet zo fit bent van een wedstrijd op donderdag. Zou je dan liever vroeg in de middag spelen of ‘s avonds vlak voor het slapen? Het lijkt me dat je gedurende de dag steeds moeier wordt.
Allemaal onzin toch? Dit is gewoon voor de commercie. Niemand wilde dit, maar nu wordt het onder het mom van rust na Europees voetbal toch gewoon doorgedrukt.
 
Allemaal onzin toch? Dit is gewoon voor de commercie. Niemand wilde dit, maar nu wordt het onder het mom van rust na Europees voetbal toch gewoon doorgedrukt.

PSV heeft de rest van het seizoen wel genoeg rust na Europees voetbal. :rolleyes: :oops:
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan