Kijken of de teleurstelling verwerkt kan worden.
Emmen uit altijd lastig... (2-2 laatste keer), die periode waar het verval onder Van Bommel vorig seizoen inzette.
Tja, hebben daar nog nooit gewonnen..
Ik verklap alvast de interview achteraf met prutser MVB
- Lange afstand tot Emmen, vroeg opstaan en dan heel dag wachten om als laatste aan de bak te gaan, in het donker en het was koud.. Ik snap dat de fans teleurgesteld zijn dat we hebben verloren maar ik zie nog perspectief
Tot zo ver, M.V.B
![]()
Hmm, maar dus niet in de eredivisie.. Ooit moet toch de eerste keer zijn denk je niet..?Niet altijd.
Toch wel
PSV heeft slechts 2 x uit gespeeld tegen Emmen.
13 november 1982 2e ronde KNVB Beker Emmen - PSV 1-7
23' Jurrie Koolhof 0-1, 38' Jung Moo Huh 0-2, 40' Jurrie Koolhof 0-3, 52' Geert Hoiting 1-3, 78' René van de Kerkhof 1-4, 79' Jan Poortvliet 1-5, 83' Jurrie Koolhof 1-6, 87' Jurrie Koolhof 1-7
Jij had toch niks te melden over deze wedstrijd?Ik verklap alvast de interview achteraf met prutser MVB
- Lange afstand tot Emmen, vroeg opstaan en dan heel dag wachten om als laatste aan de bak te gaan, in het donker en het was koud.. Ik snap dat de fans teleurgesteld zijn dat we hebben verloren maar ik zie nog perspectief
Tot zo ver, M.V.B
![]()
Jij had toch niks te melden over deze wedstrijd?![]()
Nee, gewoon afwachten en dan met snelheid over onze linkerkant. De kant van Sadilek die alleen maar achteruitlooptBenieuwd of ook Emmen ons van het veld gaat spelen. Dit team lijkt verlamd door angst en onzekerheid.
Rosario doet niet mee, het moet niet gekker worden![]()
Die goals van Sporting kwamen anders allemaal van rechtsNee, gewoon afwachten en dan met snelheid over onze linkerkant. De kant van Sadilek die alleen maar achteruitloopt