FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, story van PSV op instagram. Dan zie je Dumfries en Bergwijn bij de supporters staan en Dumfries die dan roept dat we vertrouwen erin moeten houden. Het is lief en aardig bedoelt en ik begrijp dat je dat roept als aanvoerder. Maar vertrouwen erin houden? Hoe dan? Je staat 13 en 7 punten achter, en je ligt al uit de Europa League. En je moet nog vrezen ook dat je niet play-offs moet spelen na de competitie voor Europees voetbal. Veldspel is gigantisch kut. Alles is kut aan dit PSV. En dan heb je ook nog is een sukkeltje van een trainer die al tevreden is met een aardige helft tegen Emmen.

Triest wat er allemaal gaande is met PSV. Supporters zijn er ook de dupe van. Spelers & trainers en noem ze maar op komen en gaan. Maar supporters blijven en wij moeten ermee dealen.
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien want ik wist dat ze gaan verliezen of gelijk spelen en ook geen zin meer over laffe spel van PSV te praten.

Ik ben PSV’er sinds 2004 en missed bijna nooit een wedstrijd te kijken of samenvatting te bekijken, maar nu ik heb geen zin meer want het doet heel erg pijn. Het kan gewoon niet meer zo.
 
Van Bommel over slechte PSV-reeks

link

Je moet altijd rustig blijven, het heeft geen zin om gek te gaan doen. Ik moet de situatie gewoon uitleggen zoals ik hem zie.
  • Die wedstrijden moet je niet allemaal optellen. Vind ik. Ik zeg hoe ik ernaar kijk. In de eredivisie verspelen we ook punten op rij. Tegen Heerenveen spelen we wel een fantastische eerste helft. Maar je moet ook kijken hoe het komt, dat we in deze situatie zitten.”
  • Je moet goed analyseren hoe het komt dat je in deze situatie zit.
  • Je moet wel kijken hoe we in deze situatie zijn terechtgekomen.
  • Ik gebruik geen excuses, ik zeg alleen wat ik ervan vind.
Tsja ... Je moet ... Je moet ...
Zal ik eens zeggen wat ik ervan vind.
Je moet niet lullen maar poetsen. De juiste spelers opstellen en winnen en niet 1x in 8 wedstrijden. :mad:

nogmaals MVB er is weer in gelukt om er een chaotische bende van te maken zie trouwens ook verleden seizoen . Een orkestmeester die niet dirigeert maar lukraak maar staat te slaan met zijn stokske en zijn orkest niet kan laten samen spelen.
 
Zgn goede 1 helft waar we al na 6 min een geweldige redding nodig hadden. En gered dolende VAR. Struisvogelpolitiek.
 
Ik vond Thomas overigens wel aardig spelen en bracht meer verbinding naar de voorhoedespelers. Des te groter is dan het raadsel waarom hij de ene wedstrijd wel speelt en daarna weer op de bank zit.

En Sadilek, man man man man. Alleen dat al is reden voor ontslag op staande voet voor zowel Mark als JDJ en Toon.
 
We mogen het niet als een slechte reeks zien, we moeten het als op zichzelf staande incidenten in wedstrijden met perspectief zien. Juist ja.. Recht lullen wat krom is enzo. Nog even en hij begint over de fake news media. Man, man, man. Ik zit hier met zo'n dubbel gevoel, want aan de ene kant wil ik gewoon dat PSV vanaf nu alles weer wint, maar dan blijft ie zitten en denkt ie dat ie gelijk had.
 
We mogen het niet als een slechte reeks zien, we moeten het als op zichzelf staande incidenten in wedstrijden met perspectief zien. Juist ja.. Recht lullen wat krom is enzo. Nog even en hij begint over de fake news media. Man, man, man. Ik zit hier met zo'n dubbel gevoel, want aan de ene kant wil ik gewoon dat PSV vanaf nu alles weer wint, maar dan blijft ie zitten en denkt ie dat ie gelijk had.
Ik blijf erbij dat dit allemaal onzin interviews zijn. Niemand die zegt wat hij echt denkt en vooral positieve teksten laat horen. Ik hecht echt geen waarde aan zulke interviews.
 
Ik blijf erbij dat dit allemaal onzin interviews zijn. Niemand die zegt wat hij echt denkt en vooral positieve teksten laat horen. Ik hecht echt geen waarde aan zulke interviews.

Tuurlijk, het is allemaal onzin. Weinig mensen in voetballand die gewoon zeggen wat ze denken. Maar als je zo'n slechte reeks op deze manier probeert te verdedigen, vraag ik me wel af wie je nou voor de gek probeert te houden. En laat ik nou net bij Van Bommel hebben gedacht dat ie juist wel weer de ongefilterde vent is die dan gewoon zegt "Ja, het is kut".

Conclusies als "Je moet het los van elkaar zien" na een serie van 9 wedstrijden waarin 1 keer werd gewonnen, zijn normaal gesproken de laatste stuiptrekkingen van een gevallen trainer, die wanhopig probeert vast te houden aan zijn job.

Hij zag overigens ook nog veel strijd van de jongens. Ik weet niet welke wedstijden hij kijkt op z'n telefoon tijdens de wedstrijd, want strijd is nou net waar het keihard aan ontbreekt. Als het voetballend niet lukt, gooi dan fysiek de beuk erin. Vreet het gras op. Ren de longen uit je lijf. Heb jij enig moment dat idee gehad, de laatste 6 weken? Ik niet namelijk. Machteloos en gelaten was het. Laat nou sodeju eens zien waarom je bij PSV zit.
 
Tuurlijk, het is allemaal onzin. Weinig mensen in voetballand die gewoon zeggen wat ze denken. Maar als je zo'n slechte reeks op deze manier probeert te verdedigen, vraag ik me wel af wie je nou voor de gek probeert te houden. En laat ik nou net bij Van Bommel hebben gedacht dat ie juist wel weer de ongefilterde vent is die dan gewoon zegt "Ja, het is kut".

Conclusies als "Je moet het los van elkaar zien" na een serie van 9 wedstrijden waarin 1 keer werd gewonnen, zijn normaal gesproken de laatste stuiptrekkingen van een gevallen trainer, die wanhopig probeert vast te houden aan zijn job.

Hij zag overigens ook nog veel strijd van de jongens. Ik weet niet welke wedstijden hij kijkt op z'n telefoon tijdens de wedstrijd, want strijd is nou net waar het keihard aan ontbreekt. Als het voetballend niet lukt, gooi dan fysiek de beuk erin. Vreet het gras op. Ren de longen uit je lijf. Heb jij enig moment dat idee gehad, de laatste 6 weken? Ik niet namelijk. Machteloos en gelaten was het. Laat nou sodeju eens zien waarom je bij PSV zit.
Hij heeft absoluut gelijk als hij zegt dat hij veel strijd heeft gezien. Alleen was het Emmen die dat tentoon spreidde.
 
Tja jongens, deze selectie heeft heel weinig kwaliteit. Dus wen er maar aan, beter wordt het dit seizoen niet.
 
Tja jongens, deze selectie heeft heel weinig kwaliteit. Dus wen er maar aan, beter wordt het dit seizoen niet.
Denk dat we blij mogen zijn als we play offs voor europees voetbal halen. Het wordt een lang en vermoeiend seizoen.
 
Wat een waardeloze uitslag. 1-1 en dat nog wel thuis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan