FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
NO WAY dat die blijft als ze vanavond verliezen, dan eet ik me toetsenbord op :FP:
Voor de winterstop zal het niet gebeuren. Bovendien ben je anders waarschijnlijk nog slechter af. Niemand die klaar staat om het (tijdelijk) over te nemen. En het probleem blijft hetzelfde, een te zwak middenveld.
 
Voor de winterstop zal het niet gebeuren. Bovendien ben je anders waarschijnlijk nog slechter af. Niemand die klaar staat om het (tijdelijk) over te nemen. En het probleem blijft hetzelfde, een te zwak middenveld.
Niemand met een coaching diploma. De supporters (waaronder ik :maniac:) weten het natuurlijk wel gewoon op te lossen..
 
NO WAY dat die blijft als ze vanavond verliezen, dan eet ik me toetsenbord op :FP:
Dan zal het inderdaad einde oefening zijn. Alleen zal vanavond redelijk simpel gewonnen worden.
 
Probleem is dat er 11 man staat en geen team. Zie gedurende wedstrijden aardig wat onderlinge irritatie, geeft aan dat t niet goed zit. Vermoed ook dat dit niet met 1 paintball sessie is op te lossen.
 
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever,Sadílek; Rosario, Thomas, Ihattaren; Bergwijn, Malen Doan.

Tsja ... Hopen en bibberen voor een overwinning. :cautious:
 
• Al drie uitduels op rij wist PSV niet te winnen
• PSV-aanvoerder Dumfries staat op scherp met vier gele kaarten
• Arbiter Dennis Higler leidt de wedstrijd
• Makkelie is VAR.

Het zit niet mee. Laat ons maar het beste hopen. :rolleyes:
 
Laat Dumfries dan vanavond maar een kaart pakken. Met een andere rechtsback naar de Kuip zie ik ook niet zitten
 
Alleen Doan staat in de basis als aankoop. Nog die eruit voor Gakpo, en je hebt straks een bank van 30+ miljoen.
 
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever,Sadílek; Rosario, Thomas, Ihattaren; Bergwijn, Malen Doan.

Tsja ... Hopen en bibberen voor een overwinning. :cautious:
Try again...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan